th lukkoturbiineista

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Chevy59, 17.11.2006.

  1. Chevy59

    Chevy59 3rd gear

    Käykö th350:n turbiini th700:seen,mulla on uudenkarhea 350:n turbiini johon on stanssattuna numero 7 ympäriinsä,pitäs olla hd-mallia....? vai onko?
     
  2. Ei taida käydä.
     
  3. Degenerated

    Degenerated Gearhead

    Ei käy, mutta mulla on jouten 700:n turbiineja ja tarvisin tollasen 350 limpun. Vinkvink.
     
  4. PauliP

    PauliP 1st gear

    Ei käy ollenkaan, mm. kaulan ulkohalkaisija on erimittainen.

    TH350C ja TH250C yhteensopivia
    TH200 4R ja TH700R4 (vanhemmat 27 spline) yhteensopivia
    TH700R4 (uudempi 30 spline) ja elektroniset 4L60E (?) yhteensopivia

    Muistaakseni jotenkin tuolleen...
     
  5. Chevy59

    Chevy59 3rd gear

    Sillä vaan ajattelin että jos ois ollu sama limppu niin ois ollu turbiini valmiina jos rupeis jossain vaiheessa etsiin 7satasta lootaa,ei nyt heti ainakaan pysty luopumaan siitä.Kertooko tuo numero onko se dieselin hd-malli vai tavallinen vai mitä se meinaa?
     
  6. Piru

    Piru 1st gear

    Hiukan asiaan liittyen kysyisin,että mitäköhän mahtaa kertoa tuon numeron lisäksi siihen heikommin stanssattu kirjain?mulla on irrallaan pari turbiinia joissa on merkinnät 6b ja toisessa d7?
     
  7. Chevy59

    Chevy59 3rd gear

    Kaikille ihan hepreaa nuo numeroinnit....???
     

Kerro tästä muillekin!