Missä X?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Pertti K, 26.1.2007.

  1. hantta

    hantta Double Gearhead

    Velpoikatten entisiä autoja olen joskus ennenkin peräänkuuluttanut; Kullanvärinen Valiant -67, vetokoukku, tekniikka 225 ja 3 lov lattiamanuaali. Buick Special60 luvun puolivälistä, rek. hsn- 55, tekniikka silloin Chevy 350+ 350. Musta Coronet 66 rek numerot 666, valkop. pitkät kilvet.

    Hantta
     
  2. Bighouse

    Bighouse 3rd gear

    Buick -65. Reilut 6 vuotta ollut Leppävirran seudulla. Katsastettukin ajallaan. :eek:
     
  3. hantta

    hantta Double Gearhead

    Hyvä juttu, että "Buubi" on tallessa. Se muuten vilahti taannoin Naantali- aiheisessa youtubepätkässä, joka oli täällä näytillä, aluetta en muista, taisi olla Mud racerin laittama linkki.

    Hantta
     
  4. Raider Japa

    Raider Japa Gearhead

    Oliko Buick kullanvärinen Turussa ollessaan ja omistaja J.H. ?
     
  5. hantta

    hantta Double Gearhead

    Buick oli Naantalin aikoina, ja myöhemmin Turussa viRe: Miss

    Buick oli Naantalin aikoina, ja myöhemmin Turussa vihreä, eli maalattiin alkuperäisen sävyiseksi, mutta rouheammalla metallilla, alkup. v 6 ja aut.

    Hantta
     
  6. Raider Japa

    Raider Japa Gearhead

    Tutun tuntuinen rekkari että luulin Jalin vanhaksi.
     
  7. jimsgarage

    jimsgarage Gearhead

    Iltaa,

    Haussa Saksasta hankkimani '84 Jeep CJ7. Rekisteritunnus JHL-71. Metallivihreä.

    Rekisterihaulla Hannu Helminen, Valkolammentie, Valko (Loviisa). Kuolinpesä. Poistettu lopullisesti rekisteristä 16.7.2012.

    Toivottavasti eivät liity toisiinsa :eek: . Auto ei ollut niin huonossa kunnossa.

    Tunteeko joku tai onko tullut vastaan?

    - Jimi, Ylöjärvi
    jim.valkama@kolumbus.fi
     
  8. Ftw-

    Ftw- Gearhead

    Newport 71 nykytilanteesta ois mukava kuulla jos siitä joku jotain tietää.Tuli jyväskylästä ja lähti juvalle päin 90-luvun puolivälissä. 400 ja nelikurkkunen,peltisarjat. Vahvimmat lapsuusajan automuistot tästä vehkeestä.Kilpi on ollu URB-275 mutta ei löydy mitään tietoja.
     
  9. puu

    puu Gearhead

    Niin, katselin tuossa juuri Pohjanmaa-elokuvaa.

    Onko tuossa elokuvassa nähty Valiant 61-62 jossain
    edelleen tallessa? Rekisterinumero näkyi olevan VCP-850.
     
  10. sbc-camaro

    sbc-camaro 3rd gear

    Olisko jollain tietoa kenellä ja missäpäin aikanaan liikkunut JPA-77 4D Dart 66"? Nykyään EGH-2. Itelle auto tullut 2012.
     
  11. twelve

    twelve 3rd gear

    Entä 1961 Lincoln Continental, NLK-50 (?) meni joskus 20v sitten Hollolaan, ei ole näkynyt sen jälkeen?
     
  12. Pate

    Pate Gearhead

    Tuli hankittua chopattu Amazon, joka pitkään ollut pois rekisteristä. Katto tiputettu, kaikki listat ja ovenkahvat poistettu, tippalistat poistettu, etuvalot upotettu, 1-osanen maski, takasiivet pyöristetty ja valoina -59 cadilacin bulletvalot, samoin etuvilkkuina -59 käkkylän bulletit, sähkölasit. Tehty ilmeisesti pääkaupunkiseudeulla, ollut ainakin Salossa. Rekkari ollut IKL-74 ja ainaikin joskus keltainen. Jos jollain historiatietoja, niin voipi kirjoitella tänne tai e-mail: pasi.romppanen@te-toimisto.fi
     
  13. AVOAUTO2

    AVOAUTO2 3rd gear

    Missähän mun entinen avo Imperial- 63, Rekkari Maf-1, punainen ulkoa, musta sisältä.
     
  14. kilippis

    kilippis 1st gear

    71 El Camino. rek.nro.NSX-25. Oli minulla 90 luvun alkupuolella. Tuli minulle lappeenrannasta(Pulp)ja muutaman vuoden omistuksen jälkeen meni edelliselle omistajalle takaisin. Siitä muutama vuosi eteenpäin ja näin Caminon kaivarissa,jonka omisti muistaakseni joku Jarkko Helsingistä? Trafilta otin joskus selvityksen,mutta jäljet loppui jo Lappeenrantaan.
     
  15. Bighouse

    Bighouse 3rd gear

    Lappeenrannan jälkeen v.1998 ei omistaja vaihtunut. Edelleen Lappeenrannassa.(ainakaan virallisesti). Leimattu viimeksi 2003 :eek:
     
  16. kilippis

    kilippis 1st gear

    Juu. Tämä on minullakin jo tiedossa,mutta tämä Jarkko sanoi olevan Helsingistä ja uusi omistaja.Joku tässä ei nyt täsmää.Ja kertoi muuten,että samassa tallissa,kuin cbarge.
     
  17. SARKERI-71

    SARKERI-71 Gearhead

    El Camino Lpr:n lentokentän kisat 07.06.2003
    [​IMG]
     
  18. mach1_70

    mach1_70 3rd gear

    Autohan oli minulla, ja kait lain silmissä olen omistaja vieläkin :eek: trafin otteessa ainakin lukee omistajan paikalla minun nimeni. Tästä uudesta omistajasta (Hra "J" helsingistä) ei ennen tule uutta omistajaa ennenkuin rekisteröi auton nimiinsä :D Siis viranomaisen mielestä :D
     
  19. mach1_70

    mach1_70 3rd gear

    Tämän reissun muistan hyvin :D Vaihdelaatikko hajosi lentokentällä, ja kun olin punnertamassa hajonnutta autoa trailerille tuli joku ostattelemaan hyväntahdoneleenä autoa tyyliin "tarjoon tosta tonnin niin pääset romusta eroon" :D :D
     
  20. kilippis

    kilippis 1st gear

    Eli Camino on edelleen Helsingissä? Siihen piti tulla tämän herra "J".n toimesta 502 motti. Liekö koskaan toteunut? Jos se on vielä sinun nimissä,niin käy toki omas pois. :poff:
     

Kerro tästä muillekin!