uusittu oodee

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Overdrive tiedotteet ja palaute', aloittaja Jokeri, 24.2.2016.

  1. jariha

    jariha Double Gearhead

    Onkohan samankaltaista omat viestit osioo tulossa kuin aiemmin? Meinaan vaan et nythän tuolla näkyy vain viimesimmät omat viestit ei ne viestiketjut joihin itte on kirjoittanu ja joku on vastannu? Tälleen pystys seuraamaan mun makuun paremmin? Esim joku on kirjottanu vaikka mitä bongasit liikenteessä topikkiin ni mulla näkyy vaan oma viesti vimosena jossain viimesyksynä?? Eli ei nosta tohon omien viestien kärkeen? Hankala kirjottaa ja selittää
     
  2. Ylläpito

    Ylläpito Gearhead Staff Admin

    Se toiminto on olemassa, mutta linkki sinne on vielä vähän mutkan takana. "Ylläpidon" tilalla tuossa valikossa siis kunkin oma nimimerkki.

    [​IMG]
     
  3. jaketin

    jaketin Gearhead

    Ylläpidolle kiitoksia, kun jaksaa vastaa nopeasti ja asiallisesti.
     
  4. Pas(i)kiainen

    Pas(i)kiainen Gearhead

    Puhelimella ei nää mihin aiheeseen oo viimeisenä vastattu kun on tos keskustelun etusivulla, saiskohan siihen jonkun pikkupalkin niinkuin ennenvanhaan ;)
     
  5. Mokaman

    Mokaman Double Gearhead

    Uudistuksesta NYT JO mielensä pahoittaneet vois opetella kärsivällisyyttä... Vai onks se taito unohtunu jo kohdusta pois kiidettäessä? :p
     
    Pertti K tykkää tästä.
  6. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    Mun mielestä ihan ok sivut, mutta tämä kirjasintyyppi ei ole oikein luettava.
     
  7. -JJH-

    -JJH- Gearhead

    *iso peukku* ... oon tyytyväinen uudistukseen. Ainut nurina tulee siitä, että olin aiempaan niin tottunut, että tajuttomanakin olisi hiirikäsi osannut surffata OD:n foorumilla. Nyt ei meinaa millään silmät löytää perille :D

    Ajan kanssa, ajan kanssa...

    -JJ-
     
  8. Suburi95

    Suburi95 Double Gearhead

    sampulin xkaveri2:ssa ilmanihmeasetteluja plokkaa näytöstä ison osan yläreunan raamit ja tuo vasemman reunan avatar-osa. Vanhempi, tai tuo edellinen oli parempi.
     
  9. Norri

    Norri Gearhead

    Ihan soiva peli tämä uusi alusta. :rolleyes:
     
  10. rb

    rb Double Gearhead

    Tykkään!!!

    Eiku siis..........

    Myönnetään...... olen vanha kun miellän noi tykkäykset ennemmin vaikka vauvafoorumille.

    Saara pistää bosista kuvan että kattokaa, nyt ne on paisunu noin suuriksi ja Ismo.......... eiku Irmeli painaa tykkää nappia kuola suupielistä valuen...
     
  11. duster73

    duster73 Gearhead

    miksi en voi laittaa mitään rompetorille?ala laidassa lukee vain,"et voi lähettää viestejä".vai onko tuo osio poistunut/poistumassa kokonaan käytöstä?
     
  12. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Vanha oli kyllä ainakin paljon selkeämpi selailla ja lukea ja sillai silmään rauhallisempi ja miellyttävämpi.
     
  13. niklas_ve

    niklas_ve 3rd gear

    Mitä tämä 2nd gear tarkoitti? Myydään/ostetaan race osille ja autoille ehdottomasti oma osio jotta nämä erottuu tusina tavaran joukosta.
     
  14. jariha

    jariha Double Gearhead

    Niin olen kyllä tämän löytänyt... en vaan tota tollasenaan nyt tarkoittanut
     
  15. Substitute

    Substitute Gearhead

    Älypuhelimella kun selaa vaakanäytöllä, niin se aktiivinen alue jää todella matalaksi näkyvyydeltään, esim iPhone 6:lla se aktiivinen osa on alle 50% näytön korkeudesta, ehkä noin 40%
    Ei ole mobiiliystävällinen tuossa mielessä.
     
  16. renttu81

    renttu81 Gearhead

    Keitä ne oikeat käyttäjät on?
     
  17. Naumasto

    Naumasto 3rd gear

    Myyntiosasto on ihan liian selkeä
     
    Mikkis ja päivystäjä tykkäävät tästä.
  18. Nick

    Nick 1st gear

    Hojo!
    Vanha oli selkeämpi. Valkoinen pohja huono. Pois nuo tykkäykset. Mikä musta lodju mulla tunkee aina päälle ruudun vasempaan reunaan. haittaa hemmetisti lukemista.
     
  19. Ylläpito

    Ylläpito Gearhead Staff Admin

    Muita kuin testivaiheen testikäyttäjiä ;)
     
  20. sämpy

    sämpy Double Gearhead

    Joko tykkäykset pois ainakin ettei niitä tarvitse itse katsella, tahi sitten masokistina haluaisin ennemmin saada "nyrkillä päähän" kommentteja kanssaihmisiltä, eli joko molemmat tai ei kumpaakaan. Ihan liian Cheeckiä tommoset tykkäykset.
     
    xarper ja nova 76 tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!