uusittu oodee

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Overdrive tiedotteet ja palaute', aloittaja Jokeri, 24.2.2016.

  1. yks toine mikko

    yks toine mikko Double Gearhead

  2. palontie

    palontie Double Gearhead

    Löytyi sitten sullekkin jotain ootettavaa:D
     
  3. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Eli pumput, isolohkot ja muut perseen täristimet.
     
  4. xarper

    xarper Gearhead

    Noh ei minun tartte sit ruveta! :D Kävi jo mielessä kun on oma servu tyhjänpanttina ollu jonkin aikaa..
    Jos joku haluaa apua ton Rompetorin kanssa ni vois nakkaa YV, auttasin mielelläni. Ylläpito tehtävät sekä koodaus hoituu iteltä.
     
  5. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Miten tosta etusivusta pääsee eteenpäin?? En mä keksinyt reititystä... Laitoin sähköpostin siihen ruutuun, but nothing happens.... Ja toi sun linkkis johtaa mut myös etusivulle...
     
  6. maddis

    maddis Gearhead

    Niin no siinähän sanotaan kohtalaisen kokoisilla kirjaimilla, että AUKEAA ELOKUUSSA ja jopa laskuri siinä milloin aukeaa.
     
    yks toine mikko tykkää tästä.
  7. yks toine mikko

    yks toine mikko Double Gearhead

    Mukava kuulla että klikkasit.
     
    Tired tykkää tästä.
  8. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Tosta kommentista oli apua!!
     
  9. yks toine mikko

    yks toine mikko Double Gearhead

    No eipä mitään. :p
     
  10. ventora

    ventora 2nd gear

    .

    http://www.rompetori.fi/forum/myydaan-aikuisten-lelut/[/QUOTE]

    jumala on sittenkin olemassa ja kuullut tuskaiset huutomme. se että selitetään että meille tätä od:ta on parannettu on aika huuhaa juttuja, no onhan tuo v8 lehtikin saatettu niin hyväks ettei pysty lukemaan..
     
  11. yks toine mikko

    yks toine mikko Double Gearhead

    Tahdoitko nyt sanoa, että olisit kaivannut tommosta "myydään aikuisten lelut" -osiota?
     
  12. ventora

    ventora 2nd gear

    aikuisten leluja nää ainakin mulle on. 70v wanhalla autolla kun ajaa niin ei siinä enää tappia perseeseen kaipaa,kukin tyylillään
     
  13. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    On toi v8 market ihan siedettävä kunhan siellä olis ilmotuksia ja kunhan ainakin filtterit toimisi.
     
  14. Ylläpito

    Ylläpito Gearhead Staff Admin

    Huomenna osaamme kertoa OD:n kehitysaikatauluista lisää. Palautteita on kerätty ja niitä käydään läpi ylläpito- ja kehitystiimin kanssa.
     
    Achti tykkää tästä.
  15. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Hienoa!
     
  16. arskazone

    arskazone Double Gearhead

    Aivoriihen päätöksiä odotellessa kasvoi allekirjoittaneen paine ainakin liian kovaksi.Täytyy
    poiketa tekemässä 'juhannus shoppailut' Tallinnassa-nyt:)
     
  17. HendriXXX

    HendriXXX Gearhead

    Näyttää noita ilmaisia softia olevan valmiina, että saa yksinkertaisen myyntipalstan tehtyä. Aloin sitte ajankuluksi testailee onko niistä mihinkään.. :D
     
  18. yks toine mikko

    yks toine mikko Double Gearhead

    Itsekin oon ajatellu et oma myyntifoorumi vois olla kiva. Pari kaveria meinaa kans tehdä omansa. Laittakaa sana kiertämään, tommosen tekeminen on niin helppoa et vaikea keksiä syytä miks jättäis tekemättä. Joku .net -päätteinen domainkaan ei paljoa maksa. Jättää parit tuopit juomatta ni se on kuitattu.
     
  19. HendriXXX

    HendriXXX Gearhead

    Mä oon noita erilaisia vps servereitä testaillu ja ei ole hinnan kirossa nopean verkon päässä olevat tehokkaatkaan ja tilavat servut.

    Tuo yks softa näyttää todella lupaavalta.. :cool:
     
  20. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Juu iliman muuta. Jokaiselle oma niin voi tehdä itsensä kanssa kauppaa ja välttyy (muilta) omituisilta ostajilta ja myyjiltä.
     
    Catiska tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!