Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. Catrik

    Catrik 3rd gear

    Onko myytäväksi asti? :D Ootko siis ite teettäny vai mistä hommannut?
     
  2. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Chevyä siivotessa löysin penkin alta keskipeilin. Mistä löytäisi mitat missä kohti sen kuuluisi olla. -87 C20
     
  3. johntravolta

    johntravolta Gearhead

    Suburban 2013 tuli joku stabilitrack off tila päälle kun jouduin vähe sudittelemaan veäessäni vania ojasta.

    Miten lähtee pois kysyy vähe tymä?
     
  4. tst

    tst Gearhead

    Laitoin yv:tä
     
  5. Catrik

    Catrik 3rd gear

    Olishan se kannattanut kokonaan irrottaa öljyletkut ennen moottorin nostoa. Enkä nyt sen kummemmin varonut kun oli tarkotus teettää uudet, mutta sehän meni vituiksi se moottorin päässä oleva alumiiniputkiosa toisesta. Onko mitään ideoita tohon, muuta kun ostaa uus halpa kiinalainen ja siihen vaihtaa parempi letku? (tai sit vaan OEM letku suoraan)
     
  6. jermu88

    jermu88 2nd gear

    Minkä kokosta sulaketta jengi on laittanut siirtopumpun releytyksen yhteydessä?

    Mistä saa helpoiten kelajännitteen konehuoneen puolelta? Auto on subi vm96
     
  7. tapsa4x4

    tapsa4x4 Gearhead

    Mä ainakin vaihtanut lohkon kyljestä asti letkuis kennoon asti.
     
  8. tst

    tst Gearhead

    Mulla on 3/8" 2-kudos hydrauliletkut, mitat laitettiin silloin ekalle sivulle.
     
  9. palontie

    palontie Double Gearhead

    Ihan kyljestä asti letkut uusiksi.
     
  10. jermu88

    jermu88 2nd gear

    Jumaliste meinas pyörähtää sukat ympäri ku menin katsastaan subua, makso vaivaset 130e lapualla
     
  11. Catrik

    Catrik 3rd gear

    Mikä vm? Mä aattelin että siinä on ne mutkat sen takia että ei mahtuis muuten menemään.. Mutta hyvä juttu jos menee suorilla letkuilla.
     
  12. tapsa4x4

    tapsa4x4 Gearhead

    No mä oon laittanut ainakin 2x94 suburban -95 suburban -96 3500 pick up ja 96 suburbaniin tollaset ja aina on pelannut ku ajatus.
    Nimerk tuomo toimittanut valmiit letku setit mulle aina.
     
  13. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Anturihäikkäähän tuo oli. Vasen vielä särky irrottaessa. Mutta perimmäinen syy oli se, että navan pintaan anturin kohdalle tulee ruostekerrostumaa niin paljon, että anturi nousee ylemmäs ja alkaa hukata pulsseja. Kuinkahan moni on vaihtanut koko navan turhaan luullen esim. laakeria väljäksi...? Otin vielä varuilta molemman puolen anturin uuden, ja nyt jäi oikea ylimääräiseksi. Käy kyl vasemallekin, kun kääntää johdon kinnityspellit oikeinpäin. Saapi kysellä, jos on tarvis.
     
  14. Catrik

    Catrik 3rd gear

    Jaahas Oulun Moottorikoneistamo on heinäkuun kiinni. Mitäs paikkoja tässä Oulu-Raahe suunnilla on? Mitä hoonaus tai ylikokoon poraus yleensä suunnilleen kustantaa, Entä kampiakselin tasapainotus?

    Lohkossa oli vähän murtumaa, kansia en oo vielä ehtiny kattoa muutenku et ainakin yks esikammio oli halki, tai näytti enemmän palaneen? Suuttimissa on ainakin häikkää.
     
  15. tst

    tst Gearhead

    Laaserista tuli 15 milliset koevedokset, ne saa viidellä kympillä jos haluat kokeilla.
     
  16. JP-350

    JP-350 Gearhead

    Omk:illa itekkin käyttäny mutta melko hintavia koneistukset,ja tietysti jos on varaa pitää pulju kuukauden kiinni niin sehän kertoo jo siitä että jonnin verran jää kirstun pohjalle.....mulla ois vieläkin tuo yks kansi jouten jos tarvii,justiin omkilla koneistettu. Hoonaus bensakasiin oli 200e. Diesel kasin kannen plaani+painemittaus 160e/kansi. Tuohon nähden tietenkin toi bensalohkon hoonaus näyttää melkein edulliselta.....
     
    Muokattu: 5.7.2016
  17. Catrik

    Catrik 3rd gear

    Joo mä näinkin sun myynti-ilmon. Mitkä esikammiot niissä on? Mulla toisesta kannesta kaikki kammiot haljennu, melkein liekkirenkaan ulkopuolelle. Koittanu niitä nyt tässä koko illan ettiä ja jo on tajutonta että niitä ei mistään löydy. Ebayssa on kiinalaisia $80/sarja mut emmä niitä.. Ja kumpikin kansi on kahdesta venttiilivälistä halki. Vesitilaan ei oo vielä menny et sen puoleen noilla ajais ainaki vähän aikaa.
     
  18. Catrik

    Catrik 3rd gear

    Pidetään mielessä. Pitää nyt kattoa saanko koko konetta millon kasattua, syksyllä alkaa vasta työt niin tässä mennään aika höyryillä.

    Pitäs kai muuten venttiilivarsien kumit olla, no, kumia? Tuossa ne oli ihan kovia ja meni pirstaleiksi :eek:
     
  19. JP-350

    JP-350 Gearhead

    Onko noissa jotain eroja etukammioissa en tiennykkään. Melkein kaikissa kansissa jotka on käyny paikallaan on pieni halkio,kunhan se ei oo dramaattinen. Ja koneistamon mukaan ei tässä ollu. Ai siis 80 taalaa kansi kiinasta? Ja varrenkumit löytyy multa molempiin kansiin saa kaupan päälle.
     
  20. Catrik

    Catrik 3rd gear

    On niitä aika montaakin erilaista. Ja kaikki pitäs olla tieten samanlaisia. Pieni halkeena ei haittaa mutta jos se menee palotilan/liekkirenkaan ulkopuolelle niin sehän vuoto sitten. Ja ei kansi vaan 8kpl kammioita on $80 :D kiinakannet näkyi olevan $400. Factory_diesel nimimerkki myy tota rojua ebayssa. [​IMG]
     

Kerro tästä muillekin!