Luotettava välittäjä hakusessa USA:sta

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja BigOJS, 18.10.2009.

  1. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Ja ostajaa.
     
  2. BBC

    BBC Guest

    Iso maa, paljon ihmisiä ja sekaan mahtuu kaikenlaista.
    Itse en ole koskaan maksanut kellekään "katsojalle". Jos myyjä ei ole valmis lähettämään tarpeeksi yksityiskohtaisia kuvia, hän ei halua myydä autoa. Helppoa.

    Isommat 25-40K rahasummat olen lähettänyt kavereille ja myyjä saa ne, kun toimittaa auton ja tittlen annettuun osoitteeseen tai olen maksanut kavereilleni, jotka hakeneet auton kotiin pientä korvausta vastaan. Sekki on siellä hyvä vaihtoehto siirrellä rahaa. Halmarilla Mikko ja Anette hoitaneet pitkän matkan kuljetukset hyvin ja edullisesti.

    Alabamasta ostin räksterin ja kaveri vei sen Ruotsalaisen Ivar´n firmaan, joka pani tulemaan muiden jenkkien kanssa Ruotsiin todella sopivalla rahtilla. Mobile city oli lähtösatama.

    Jos menee ostamaan talviaikaan autoa Californiasta, miten saa menemään pelkälle 7-10pvän auton ostoreisulle 2-3K rahaa + lentoliput. Hotellit on n. 40e yö kahden hengen huoneessa ja jos hotellin ottaa keskeiseltä paikalta esim Anaheim alueelta, jossa valtava majoituskapasiteetti johtuen disneylandista, on talviaikaan majoitus aamupalalla todella edullinen. Hotellit saa edukkaimmin kun varaa sinä päivänä tai vähän ennen reissua. Kummasti saa nettohintaa kun kysyy esim. 7yön nettohintaa,...... Aamupalalla menee iltapäivään ja sitten käy syömässä hyvin ja illalla jotain kevyttä seven elevenistä niin ei kyllä mene paljoa rahaa. Autovuokra on todella edullinen CA. SUV:lla helppo päästellä, näkee hyvin jne.
     
  3. jpalvima

    jpalvima 3rd gear

    Omien kokemuksien pohjalta julkikehut Arskazonelle! Craigslististä bongattu kohdeauto ja sijainti vaihtui muutamaankin otteeseen kun ei oikein osannut päättää mutta homma meni täysin käsikirjoituksen mukaan...tieto kulki molempiin suuntiin hienosti ja valittu auto tsekattiin erittäin perusteellisesti, hyvälaatuisia kuvia autosta ja dokumenteista tuli hirmuinen määrä! Perille tuli about ajoissa, ollen täsmälleen sellainen kuin pitikin ( ja ehjä kuljetuksen jäljiltä)

    Onhan se tietenkin oma seikkailunsa ( jolloin matka saattaa olla tärkeämpi kuin päämäärä vrt Pelkoa ja Inhoa Las Vegasissa ) lähteä länsilaidalle autoa hakemaan mutta ottaen "projektipäällikkötyylillä" huomioon mitä reissuun menee, minne vanilijanaaman ei kannata ollenkaan mennä neppailemaan, mitä pitäisi tajuta sikäläisistä paperihommista ja mitä luotettavia kontakteja pitäisi olla jottei mene ihan reisille....taidan itse ottaa duunit duuneina, lomat lomina, bacardit kolalla ja soitella Arskalle kun tarvitsen seuraavan harrastepelin:)


    https://www.flickr.com/photos/78741818@N04/27509310480/in/dateposted-public/[​IMG]
     
    Muokattu: 20.6.2016
  4. ganada

    ganada Gearhead

    Täältä myös täydet pisteet Palosen veljeksille!! Nyt jo useampi auto tullut näiden herrojen avustuksella ja saa tulla jatkossakin!

    Viimeisin perjantaina hämeenlinnasta kotipihaan tuotu ihana räpeltämätön California -72 Ranchero! (en osannu liittää kuvaa)

    Kun on malli tiedossa ja mammalta lupa niin ei kun tuonne yhteyttä;

    Suomeksi suoraan -> Los Angeles net2be@aol.com /Jarmo
     
  5. HC-Silence

    HC-Silence 3rd gear

    Moikka!

    Hakusessa välittäjä joka voisi hoitaa mielellään kaupan ja jenkkilän sisäisen kuljetuksen lähimpään terminaaliin paikasta
    -Coldwater, Michigan-

    Kyseessä pikkunen g-body ja ois aika kiireinen tapaus, joten saa suositella mielellää halpaa ja parasta kumppania, johon ottaa yhteyttä!
     
  6. 42olds

    42olds 2nd gear

    Finn-us.com?
     
  7. BBC

    BBC Guest

    Ostin juuri Michiganista tavaraa pari kuormalavallista.
    Sähköposti Finn-Us ja hoitavat rekkarahtina alas Houstoniin.

    Helppoa ja itse saa keskittyä työntekoon. Sillä aikaa kun kamat on Houstonissa olen tienannut monin kerroin rahtiin käytettävän pienen summan eikä tarvi ihmetellä että mitään kaverien kavereita, jotka on siellä työkomennuksella ja ei ole tietoa ovatko hoitaneet vai ei,... Ammattilaiset tekevät oman alansa hommia ja harrastajat tekevät päivätyön ohessa "lisätulo bisnestä" kun kerkiävät. Siinä on ero.
     
  8. HC-Silence

    HC-Silence 3rd gear

    Itse en ole henkilökohtaisesti yhtään autoa jenkeistä hommannut ja mietin, että miten Finn-Us:ää käyttäessä itse kaupan teko suoritetaan? Pitääkö kauppa hoitaa itse vai voiko siirtää heidän tilille rahan ja joku käy tekemässä kaupat? Eikös lyhin matka Michiganista olisi Nyc:iin? Sisäinen rahti laskurin mukaan ihan suotava näin.

     
  9. Riuska-Petteri

    Riuska-Petteri 3rd gear

    Mulle on tullut pari autoa Michiganista Sami Minkkisen kautta (minkkinens@gmail.com).
    Asuu siellä Grand Rapidsissa. Voin suositella!
     
  10. HC-Silence

    HC-Silence 3rd gear

    Homma on jo hoidossa! :)
     
  11. pesälä

    pesälä 2nd gear

    Mulle tuli jeeppi losin alueelta arskazonen/palonen ja homma toimii, suosittelen jos sieltäpäin katselee autoa
     
  12. kpj

    kpj Gearhead

    Tietääkö kukaan San Antonion alueella ketään, joka ois kiinnostunut laittaa penkit konttiin?
     
  13. 42olds

    42olds 2nd gear

    Maarahtina Finn-Us:in varastolle ja sieltä tänne? Tai kyllä ne varmaan noudonkin niille järjestää.

    Mutta asiasta toiseen. Mites Finn-Us on toiminut muilla lähiaikoina?
     
  14. kpj

    kpj Gearhead

    Kokeiltu jo on ja liian kaukana on kuulemma ja kyllähän niitä kilometrejä kieltämättä kertyy. Ei oo vähään aikaan tullut Finn-us:n kautta mitään, mutta ainakin nopeasti vastaavat vielä sähköpostiin...
     
  15. BBC

    BBC Guest

    Finn-us hoiti taas kerran kamat nopeasti ja varmasti houstoniin. Mitä väliä menerkö houston vai ny? Tuommoinen kuormalavallinen noin 200- 300usd maarahtia niin siinä ei paljon kannata lasleskella lyhintä reittiä.
     
  16. karpo29

    karpo29 3rd gear

    G-Body ei mahdu kuormalavalle. ;)
     
  17. chevy-77

    chevy-77 1st gear

    kyl munkin täytyy losin alueelta suositella kyllä palosen veljeksiä...2- kerta toden sanoo ja 3:tta kertaa ootellessa! yhteyden pito toimi hienosti. ei tarvii ku sawoo vääntää niin osatkin hoitu mukavasti mukaan!
    pisteet myös finn-ussille!!

    Suomeksi suoraan -> Los Angeles net2be@aol.com /Jarmo
     
  18. rampleri

    rampleri 3rd gear

    Mahtuu, paalattuna.
    Sori, oli pakko viisastella.
     
  19. BBC

    BBC Guest

    Mihin siinä tarvitaan välittäjää. Osta vehkeet pois ja käske petterin firman järjestään tänne.
    Vaikeaaa on, kun pitää olla välittäjää, joka välittää välittäjälle .
     
  20. Kyrtty72

    Kyrtty72 1st gear

    Mites Falcont? Onko kellään tuoreita kokemuksia ko. firmasta?
     

Kerro tästä muillekin!