mopar pornoa ?!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Ebody and irony, 26.12.2007.

  1. fordgranada

    fordgranada 3rd gear

    Ihme mainontaa ku SE mallina myydään vaikka tavallinen jh23 auto. Eeeeedullinen:p
    Mutta en mä siitä mieltäni pahoittanut.
     
  2. 440Mag

    440Mag Gearhead

    Spesiaaliahan tossa on paljonkin, vaikka se sitä ei alunperin ole ollutkaan. Alkaa olla siinä rajoilla että vaikka sais ilmaiseks tollasen raadon, niin kannattaisko enää askarrella edes siistiin käyttökuntoon.
     
  3. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

    Autosta puuttuu SEn belt moldingit, takapaneeli ja SE emblemit C-pilarissa + built sheet väittää auton olevan JH23. Mutta on se silti Challenger. Pohjaa ja koriaisoja ei ole kuvattu joten en ala arvioimaan hinnan realistisuutta.
     
  4. hzemax

    hzemax Double Gearhead

    Ostakoon ken uskoo. Vissiin BRAKE DRUM tietää mistä puhuu. Uskoisin jarrurumpua tässä asiassa.
     
  5. 440Mag

    440Mag Gearhead

    Ei tässä onneks ole uskon asioista kyse :D BD heitti faktat pöytään jos niitä ei vielä joku ollut tajunnut.
     
  6. BBC

    BBC Guest

    Aika laihat on haaveet käyttöauto E-bodystä jos tuommoisesta alkaa sitä rakentamaan.
    Muutenkin, eiköhän ne haaveet ole vähän isompia asioita tai asiakokonaisuuksia.¨
    Mikäs tuosta on jonkun tehdä itselleen harrasteauto. +-1000tuntia ja menoksi.

    Aito, patinoitunut, kulahtanut, mutta ei mikään "rakenna tästä" olisi ihan makea käyttöauto E-body. Tosin, pitäisi raaskia jostain luopuakin, kun pitää yrittää ajaa kaikilla jo olevilla ettei tule vaan "on mulla näitä tallissa ihailtavana" omistajaksi.



     
  7. Kalu

    Kalu Double Gearhead

    Noh, taisi siinä hiukan ruostevauriota olla, koodeista ja numeroista en ymmärrä mitään, mutta minun huomio minkä piti olla pääpointtina niin oli slantti...
     
  8. BBC

    BBC Guest

    Myyjä on tuttu kaveri. Marko oli minullakin mekaanikkona joitakin vuosia 20v sitten. Hänellä oli parikin dragsteria Keski-Pohjanmaalla. Ex. Eki Tuomisen putki muun muassa.
     
  9. arskazone

    arskazone Double Gearhead

    Ei eletä täydellisessä maailmassa.Kaikki ei peri omaisuutta jotta pystyis täräyttämään sen
    haaveautonsa 'valmiina' sisään ja paukuttaa sit henkseleitä.Jos 'E-bodit kiinnostaa' niinku
    tän palstan aihe on,jostain on alettava.Ehkei kaikkein vaativin projekti ole varattomammalle
    se oikea vaihtoehto,jollei osaa tehdä suurinta osaa hommista itse.Tiukka aikataulukaan ei
    tuolloin sovi tai pitää pärjätä makaroonilla & näkkileivällä...
    Joskus on vain viisainta jäädä tonne takavasemmalle seurailemaan ja fanittelemaan jos
    rahkeet on kaikella tapaa rajalliset.

    E-bodit alkaa olla puolivuossataa vanhoja,se on aivan selvä että hommia niissä on,vaikka olis
    se 'säilynyt' yksilö.Autopsilla jos nekin katottas,ei entisöijä hyväksyis kuntoa.Mut onneksi
    vielä ei ole EU(nikki) direktiiviä et millanen sen 'pitää' olla.Toiset diggaa just noista
    entisöimättömistä,jotain ei haittaa entisöity vaikka on auton osien Taiwan % jo aika korkia.
    Henkilökohtaisesti,jolla ei ole mitään merkitystä muille,diggaan pikkase modifioiduista joissa
    kuitenkin näkyy omistajan persoonalliset valinnat.Täysin orggikset 'kuin tehtaan linjalta' saa
    lähinnä haukotuttamaan ja silmän lupsumaan.En vasiten niitä tuomitse kuten en myöskään
    aika vaativia projektejakaan,juuri alussa mainitsemastani seikasta johtuen.

    Järkeä? Jos oikee alkais miettii,missä sitä sit on..? Harrastaminen...kuka mitäkin,joillekin
    se voi olla ostaa:golf osake,kulmahousut,harjateräksen pätkä ja alkaa lyödä palloa koloon.
    Itse en moista ymmärrä,mutten kuuna päivänä sano,tuossa ei kyllä ole järkeä....

    t. AZ
     
  10. Lowry

    Lowry 2nd gear

    Eihän noita raatoja tänne raahattais, jos ne ei menis kaupaks. Riippuu toki vähän mitä hakee ja mitä aikoo tehdä, mutta kun tossa joku aika sitten joku kertoi hakevansa "helmeä" alle 30k€ hintaluokassa, niin ei taida sekään olla oikotie onneen E-Bodyjen kohdalla.
     
  11. RT6870

    RT6870 Gearhead

    toisen mielestä toivoton romu voi olla tekijämiehelle/harrastajalle hyvä aihio, niinkuin tuokin näyttää olevan, "valmiit autot" ja niiden etsijät on asia erikseen, asennekysymys
     
  12. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Ainahan sitä voi tarjota. Jos uskaltaa.
     
    Muokattu: 5.11.2016
  13. Ebody and irony

    Ebody and irony Gearhead

    kommer till Finland, ehkä myös sullekin ;)

    [​IMG]

    provides an introduction and historical overview, an explanation of the design and concepts involved in creating the car, a look at marketing and promotion, an in-depth study of all hardware and available options, as well as an examination of where the car is on the market today. Also included are paint and option codes, VIN and build tag decoders, as well as production numbers.
     
  14. jiipee2

    jiipee2 1st gear

    Mikä on e-body asiantuntijoiden arvio mihin hintahaarukkaan tänä päivänä asettuu driver quality 1970 Challenger matching numbers 440 U code RT malli, automaatilla ja suht matalilla kilometreillä? Eli entisöimätön, räpeltämätön, pisteosat kunnossa/tallessa, katsastettu, dokumentoitu, peräkontin pohja ehjä mutta jotain pientä ruostevikaa voi olla piilossa ja varmaan onkin? Kerran ylimaalattu 20vuotta sitten.
     
    Muokattu: 7.11.2016
  15. Anza

    Anza Gearhead

    37 000€
     
  16. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    kimmok2014 tykkää tästä.
  17. jiipee2

    jiipee2 1st gear

    Sehän ei oo tyhmä joka pyytää, eikä välttämättä sekään joka maksaa jos on sitä mitä hakee. Sijoitusmielessä tuo yllämainittu ei välttämättä tuo parhaiten rahoja kotiin tuolla hinnalla ostettuna. Pidän enemmän orig tyylistä mutta se on vain mun mielipide.ja sitä mitä itse harrastan. Hagertyn ja Mecum sivuilta löytyi kivasti infoa tämän hetken hinnoista, vahvistamaan omaa käsitystäni kuntoon peilaten, toki nuissakin täytyy ainakin yläpään äärilaitoihin suhtautua varautuvasti.
     
    fordgranada tykkää tästä.
  18. 360fourbarrel

    360fourbarrel 3rd gear

    Mulle kelpais. Mutta kun puuttuu 65000€ välirahaa niiin pitää jalostaa omaa Challengeria jotain tuollaista visiota kohti ajan kanssa.
     
    Muokattu: 9.11.2016
    kimmok2014 tykkää tästä.
  19. ilu100

    ilu100 Gearhead

    Tohon linkin challeen kaiketi tehty peltihommat+tekniikka nykyaikaan.
    Uskoisin avokorin ja siitä tykkäävän , tuolla "hifi-tekniikalla" maksavan aika lähelle tuon?Jenkeissä tarjolla useita 100k vehkeitä....ja ylikin.
     
  20. fordgranada

    fordgranada 3rd gear

    Niihh
    Mä en ymmärrä
    Mä lasken tuollaisen ylläolevan challengerin arvon nii että : tyhjä rullaava tehty ja maalattu jh27 avokori 35000e-40000e maksimi
    jos olis muskelivuosien hemillä siis 66-71 voisi hintaan lisätä jopa 20000e moottorista,,sekin on älyvapaata kyllä,,
    siitä tulis noin 60te auto
    Nykyhemillä vähemmän sillä voi tekniikkaan enempää ku 10000e-15000e laskea 50000e-55000e auto.
    En ymmärrä laskukaavaa miten esim 35000e korista + 10000e tekniikasta saadaan 80000e auto ymppäämällä ne yhteen
    Ne ny nii ihmeelllistä yhteen naittaa ole.
    joo huomioin kaikki laatikot ym,
    Jos vaikka ostat avokori ´js27no auton ilman tekniikkaa muuten valmis hintaan 50000e ja ostat siihen 426 hemin vaikka ny sit 20000e
    nii ei siitä mielestäni tule 100000e auto.
     
    jiipee2 tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!