Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. impala-63

    impala-63 Double Gearhead

    Mun pitäisi hommata tai tehdä 2003 silveradoon vetokoukku siis se runko joka pultataan runkoon.
    Auto on kuorma-autoksi rekisteröity eli sillä saa vissiin vetää 3500kg, mutta tarvisi koukun joka kestääkin sen. Kuulan ja sen mihin kuula tulee kiinni ostan kaupasta jos teen itse muuten.

    Orkkis ei käy kun takapuskuri poistettu ja laitettu roll pan tilalle.

    Minkälaisesta jöötistä teidän koukut on ja paljonko niillä saa vetää ?
     
  2. Anza

    Anza Gearhead

    "..akseleista, 14bolt taka-akseli, onko kuinka vaikeaa muuttaa 6-pulttisesta navasta 8 pulttiseksi? Tai toisinpäin, dana 60 ja 8 pulttisesta 6 pulttiseksi?"

    Oon ymmärtäny että full floating 8 pulttisesta navasta ei onnistu muutos, mutta semi floating 8 pulttinen laippa onnistuis vaihtaa 6 pulttiselle laipalle vetarit vaihtamalla. Eli samat vetarit sopis. Mutta tää on luettu ämerikän foorumilta..
     
  3. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Minun käsittääkseni kanssa tota 14bolt 9.5" semifloateria olisi 6 ja 8 pulttisena.
    Ainakin oma 8 pulttisella jaolla.
     
    Muokattu: 7.3.2017
  4. palontie

    palontie Double Gearhead

    Onkos täällä muuten ketään Porista?
     
  5. Pasti

    Pasti 1st gear

    Pitääkös vetomassat käydä erikseen kerjäämässä kun ei ollut otteessa yhtään mitään vaikka koukku löytyy?

    Ei kellään olisi jäänyt myyntiin asti 4" putkistoa?

    GMC Subbe 6.5TD -95
     
  6. kojo

    kojo Gearhead

    Ens viikolla noita putkistoja pitäs taas tulla..
     
  7. Pasti

    Pasti 1st gear

    Mitähän sellainen kustantaisi?
     
  8. kojo

    kojo Gearhead

    Nakkasin yyveen.
     
  9. JoRkKiS

    JoRkKiS Gearhead

    Eli saa vetää 3500kg maksimissaan jarrullista, jos muuta ei otteesta ilmene.
    Itsellänikään ei ole koskaan ollut mitään merkintöjä ja ollut varmasti alusta asti vetokoukku ja metroauton maahantuoma v.95.

    Korjatkaa jos olen väärässä.
     
  10. palontie

    palontie Double Gearhead

    Pitäisi saada -95 gemssi subun rpo koodit..
     
  11. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Eikai ne toimi, jos otat ne toisesta autosta... Vai tarkotitko mitä ne tarkottaa? :)
     
  12. palontie

    palontie Double Gearhead

    Sitä tarkoitin mitä tarkoittaa:DJa löysin kadonneen sivuston.
     
  13. Fuselage

    Fuselage Gearhead

  14. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Jonkunlainen vaara, ettei releet auta... Uudemmissa ikkunamoottoreissa on se perinteinen lämpösuojakärki korvattu PTC-vastussuojalla, jotka joskus vanhemmiten alkavat kuumeta ihan normivirrallakin. Jos ikkuna ensin vähän yrittää, mutta hyytyy, niin luultavasti tuo vika.
     
  15. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Kyllä tossa on ihan kytkin ongelma. Kun sitä painaa/kampee yms vähän eri kulmassa niin ikkuna kulkee paremmin tai sit ei.
    Noissa vanhoissa kun kaikki virta menee sen kytkimen läpi.
     
  16. palontie

    palontie Double Gearhead

    Ikävä on FSD:tä:odconfused:Nytkin pitäis löytää ohjetta valojen piuhojen suurentamisiselle,releistykselle ja niin että lyhkäset palaa pitkien kanssa yhtäaikaa.Pariin oon tehnyt,mutta ei muista ja sähköt yhtä hepreaa muutenkin.
     
  17. kapa73

    kapa73 2nd gear

    Laittaa diodin pitkiltä lyhkäsille sinne releitten ohjauspuolelle.
     
  18. palontie

    palontie Double Gearhead

    Oli siihen joku simppeli muukin ohje olemassa,mulle ei diodit sano mitään,muta tiedän miltä ne näyttää:D

    Nimimerkki T.T Tammi joskus muistaakseni laittoi fsd:lle hyvät ohjeet.
     
  19. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Kyl se taitaa mennä uudemmissakin. Kuskin ikkunan releistys voi olla vielä aika tehtävissä, mutta apparin puolella joutunee vähän miettimään. Molempien ovien kytkimet ovat sillai "sarjassa". Mutta jos oot varma, et vika on kytkimessä, niin eikös kaiken helpoin oo ostaa uus kytkin? Kyllä se taas seuraavat 30v toimii.
     
  20. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Noissa kuulema jos vaihtaa kytkimet, uudet moottorit, voitelee joka paikan, niin se on silti hidas ja aloittaa taas hyytymisen jossain vaiheessa.
     

Kerro tästä muillekin!