Chevrolet Impala 1967

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Projektit', aloittaja tzampy, 21.3.2017.

  1. tzampy

    tzampy Gearhead

  2. Rust Devil

    Rust Devil Gearhead

  3. tzampy

    tzampy Gearhead

    Korjaus pala suunnitelmat menikin sitten uusiksi.. Perkele
     
  4. zilverado

    zilverado 2nd gear

    Kuviakuviakuvia
     
  5. tzampy

    tzampy Gearhead

    Pitää olla kuva vissiinkin jossakin kuva palvelussa että saa tänne linkitettyä?
     
  6. HV

    HV Gearhead

    Itse käytän aijaa.com, melko hyväksi on osoittautunut. Muistaa vaan laittaa julkiseksi kansio mihinkä lataa. Saa suoran kuvankin laitettua tänne helposti.

    -67 kuvat kiinostaa aina, itsellä on projekttina -67 avo. Pitäs ottaa joku kuva siitäkin joskus.
     
  7. zilverado

    zilverado 2nd gear

    Itsellä myös -67 rojekti, jonka joku jo varmaan olisi paalannut. Sen takia kuvia olisi kiva katsella. Siitä ei mitään hajua miten niitä kuvia tänne saa. Tuntuu olevan melko harvassa nuo -67 impalat. Eikä tiettyjä osiakaan tahdo löytyä:(
     
  8. Camino'79

    Camino'79 Gearhead

    Eihän tuo ikkunan alunen ole paha tehdä suorastakaan jos vaan kutistin/levitin paketin omistaa?
    Nimim. Toissatalvena viimeks 67 belairiin käytännössä koko tuulilasin kehyksen uusiks tehnyt :lol:
     
  9. tzampy

    tzampy Gearhead

    Täytyy vaihtoehtoja selvitellä. Impalaparts myy korjaus palaa mutta on sen verran iso käikäle että rahdit ovat varmasti kalliit.

    Pitää käydä kyselemässä tuosta paikalliselta vakiopajalta kustannus arviota. Itsellä kun ei tuollaisesta pelti hommasta ole kokemusta ollenkaan
     
  10. ChevyCaprice

    ChevyCaprice 2nd gear

    Mulla olis uusi, joutilas impala -67 valokatkaisin...
     
  11. tzampy

    tzampy Gearhead

    On uusi katkaisin jo tiedossa, mutta jos se menee vituksi niin aletaan hieromaan kauppaa tuosta sinun osasta
     
  12. ChevyCaprice

    ChevyCaprice 2nd gear

    Allright. Lisäksi mulla olis vielä suht hyväkuntoinen konepellin pitkä lista ja uudet sätkäikkunoiden tiivisteet. Oli itselläkin -67 impala 4dht, mutta vuosi sitten möin sen pois....
     
  13. tzampy

    tzampy Gearhead

    Joo noista voitaisiin käydä tekemään kauppaa
     
  14. Bluestone

    Bluestone Double Gearhead

    Onko 4DHT ja 4d SEDANin katot yhtä korkeat? Onko sätkäikkuna samankokoinen? Usein ht:n kattolinja on matalampi. ... vink vink.....
     
  15. dr.drunkenstain

    dr.drunkenstain 1st gear

    Sen verran korjattava että, ei vuosi sitten vaan 7kk ja 10päivää.
    On muuten nyt viikon ajan toiminut katsastettuna käyttiksenä.
    Sätkäikkunan tiiviste on impala partsin listoilla ainakin kovakatoissa ja avoissa oma, ja sitten tolpallisiin ja farkkuihin oma.
     
  16. ChevyCaprice

    ChevyCaprice 2nd gear

    Ei perskeles, syksy tais olla kun möin sen impalan. Voisit drunkenstaini kuvia laittaa mulle sähköpostiin, että mitä kaikkea autolle tapahtunut ku meiltä lähti... Sorry, en ajatellut ollenkaan noit tiivisteitä, saattaa muute hyvinkin olla erilaiset ht:ssä ja tolppamallissa...
     
  17. tzampy

    tzampy Gearhead

    Valokatkaisin vaihdettu. Ja valot alkoivat pelata. Pitkät vielä kateissa, mutta vika on valojen releistyksessä.

    Moottorikin alkoi käymään kaikilla tulpan johtojen heiluttelun jälkeen.

    Hitsaukset, jarrujen herkistely sekä lasit kiinni ja ei muuta kun leimalle.
     
    Camino'79 ja Herje tykkäävät tästä.
  18. Kalu

    Kalu Double Gearhead

  19. tzampy

    tzampy Gearhead

    Laturi vaihdettu, ja kun sähkömies kytkee niin tulee varmasti hyvä... Tai sitten ei. Vaihdon jälkeen auto käyntiin ja mittaamaan jännitettä, 14.6 volttia kierroksista riippumatta.

    Noh autoa sammuttaessa tuli vähän hölmö olo. Avain nolla asennossa, mutta auto senkun käy nättiä tyhjäkäyntiä.

    Sammuttaminen onnistui kun otti laturilta herätteen pois.

    Ilmeisesti tuo laturi malli ei vaadi herätettä kun mittasin jännitteen ilman herätettä 14.6 volttia kierroksista riippumatta.

    Laturin merkkivalo ei tällä hetkellä pelaa kun on johdot ja mittaristo irti.

    Pitkät valot lähti toimimaan, kun vaihtoi releen.
     
  20. tzampy

    tzampy Gearhead

    Onkos täällä impalalle omaa ketjua? Ei ainakaan omaan silmään sattunut
     

Kerro tästä muillekin!