ACS 2017

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja Marklin, 6.2.2017.

  1. Kalikali

    Kalikali Gearhead

    Kovasti yritettiin perjantain perheen kanssa päästä näyttelyyn, mutta Kuortin ABC:lle hyydyttiin. Käkkylän varkaudenesto alkoi kenkkuilemaan, eikä edes vara-avainta tunnistanut. Siellä sitten käkittiin 2,5 tuntia, että saisimme jonkun hakemaan meidät.

    No, lauantain ohjelma olikin sitten Käkkyläromun haku.
    [​IMG]

    Eihän tässä muuta, mutta kun 5 jenkistä kaksi on nyt rempassa, yksi myyty ja yksi vielä telakalla, niin alkaa nuo autot loppua. Toivottavasti tuo Jimi (Ramcharger), kestää ehjänä vähän aikaa.
     
    Muokattu: 16.4.2017
  2. Miksu.1g

    Miksu.1g Gearhead

  3. arskazone

    arskazone Double Gearhead

    Minä en teistä muista tiedä mutta ainakin minua tuo huutokauppa osio hävetti...
     
  4. Mac69

    Mac69 1st gear

    Katoin livefeediä huutokaupasta, ja totesin että ei suomalainen osta jos ei ilmaiseksi saa. Minusta aika turha ohjelmanumero. Eikö käsikirjoitus ollut tarkka kopio viime vuodesta?
     
  5. Bighouse

    Bighouse 3rd gear

    Samaten..... Mielestäni järjestäjien pitää ottaa tuohon ryhtiliike. Tuon ei pitäisi olla "kokeillaan kepillä jäätä hintaa." Se tuntuu melkoisen turhalta huutokaupalta.
     
  6. Lassard

    Lassard Gearhead

    Vielä jokusen kerran käyn, että saan 40 kertaa täyteen, sitten antaa olla. Vituttaa maksaa 28€ mokomasta. Tuolla rokottamisella lipputulot itse asiassa laskevat.
     
    Herje tykkää tästä.
  7. three hundred

    three hundred Gearhead

    Muilla messuilla lipuista saannut eläkealennuksen mut ei FHRAN järjestämistä..
     
  8. RAIVO

    RAIVO Gearhead

    Elky70 tykkää tästä.
  9. GBS

    GBS 2nd gear

    Kävin kostoks viel uudestaan koko perheen kanssa.
    Oli kyllä hyvä näyttely.
    Taas meni paljon rahaa ja pojilla oli mukavaa.
    Ens vuonna uudestaan.
    Kiitos järjestäjille.
    Huutokaupan voi jättää vaikka pois ja joku alue myytäville harrasteautoille jos joku haluaa.
     
  10. 455STW

    455STW Gearhead

    Itse pidän tuota huutokauppaa ihan mielenkiintoisena ohjelmanumerona mutta tasoa pitää tosiaan nostaa, että hommassa olisi jotain tolkkua. Pari parannusehdotusta; skarppi, ajopelit ja niiden ominaisuudet hyvin tunteva meklari jonka pääfokus on myytävissä tuotteissa. Toisena huudettavien kohteiden oikeat ja paremmat tiedot, runsailla hyvälaatuisilla kuvilla varustettuna. Lisäisi varmasti kohteiden kiinnostusta ja toteutuvien kauppojen määrää.
    Nyt myynnissä olleista esim. -70 Challengerista löytyi vain ulkokuvia, ei ensimmäistäkään esim.sisustasta, konehuoneesta, alustasta tai takakontista.
     
  11. LUM-1

    LUM-1 Gearhead

    jos ois ollu ei ois tarjottu noinkaan paljoa :poff:
     
  12. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Miten mahtoi olla kävijöitä? Olin itse "pääpäivänä" eli lauantaina ja oli kyllä välillä melko harras ja väljä tunnelma.
     
  13. palotila

    palotila Gearhead

    Mistä toi tähtimoottori vehje oli peräisin? Tuon takia olisin lähtenyt paikan päälle jos olis tienny.
     
  14. Vilih

    Vilih 3rd gear


    Samaa ittekki ihmettelin,parkkihalliki oli niin "tyhjä" et ei tarttenu kyllä vekslailla vania mihinkää...
     
  15. 455STW

    455STW Gearhead

    En tiedä kyseistä tapausta mutta just sitä ajan takaa; jos on oikeasti hyvä yksilö niin lisäinfoa kehiin ja tod.näk. sekä myyjä että ostaja on tyytyväisiä ja kauppojakin syntyy enemmän. Aika turha yrittää tarjota kuraa ylihinnalla...
     
  16. ata

    ata Gearhead

    Elky70 tykkää tästä.
  17. ata

    ata Gearhead

    Replica eli Tribute eli ei siis aito Yenko, mutta sellaista muistuttavaksi rakennettu.
     
  18. Sardiinipurkki

    Sardiinipurkki Gearhead

    Nää kaks kyllä räjäytti tajunnan. Kuvat Atan
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  19. Kalu

    Kalu Double Gearhead

    Itävallasta. Olisi siella ollu jotain muutakin nähtävää, mutta ei tullut taaskaa itekkän lähettyä.
     
  20. CustomStickers

    CustomStickers 2nd gear

    lauantaina käytiin.....hiljasempaa kun edellisinä vuosina....ei jonoo parkkeihin eikä sisälle....outoo oli tyhjät tilat ????
     

Kerro tästä muillekin!