ACS 2017

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja Marklin, 6.2.2017.

  1. Rolssi62

    Rolssi62 1st gear

    Olin osastolla perjantaina ja lauantaina. Oman arvion mukaan kävijöitä noina päivinä 10-20% vähemmän kuin viime vuonna.
     
    twincam6 tykkää tästä.
  2. perkele

    perkele Gearhead

    ja sitte niitä parkkipaikalta otettuja kuvia kans tänne kiitos...
     
  3. Blower Camino

    Blower Camino Gearhead

    Tuntuu että tapahtumaa mainostettiin vähemmän mitä edellisinä vuosina. tai sitten mä oon vaan onnistunut välttämään mainonnan.
     
    twincam6 ja Rotten tykkäävät tästä.
  4. Vermilion

    Vermilion Gearhead

    Hehehee hintavaa on tarjontaa verrattuna Geneneven autonäyttelyyn maksa liput 16€
    verratkaa siitä
     
    Ana67 tykkää tästä.
  5. sbc350

    sbc350 Gearhead

    Elky70 ja Rotten tykkäävät tästä.
  6. debner

    debner Gearhead

    Elky70 ja Rotten tykkäävät tästä.
  7. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    Melekonen on kyllä tuo Buick. Ei niinkään tule mieleen perinteinen kustomi vaan lähempänä semmosta tehastekoista sporttia.
     
  8. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    Onkssekin nykyään rakennettujen näyttelyautojen esittelypaikka? Uusia autoja ja käytettyjäkin saa käydä katsomassa autokaupan hallissa.
     
    jaketin, cdv70 ja kummankaa tykkäävät tästä.
  9. talonmiehen vapaapäivä

    talonmiehen vapaapäivä Double Gearhead

    Toi on kyllä jo törkeetä rahastusta jos uusien autojen mainostapahtumaan joutuu maksamaan sisälle, jäis kyllä menemättä:D
     
    Pate-68, jaketin, cdv70 ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  10. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    Kaitpa se lipunhinta hyvitetään ostohinnasta!
     
  11. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Toi on kyllä ihan totta, eläkeläisiäkin pitäisi muistaa..
    Tosin FHRA ei järjestä messuja, vaan näyttelyn.
    Suomen messujen järjestämistä messuista tosiaan voikin saada alennusta.
    Saako muista kerhojen järjestämistä näyttelyistä alennusta?
     
    jaketin tykkää tästä.
  12. cdv70

    cdv70 Double Gearhead

    Onko sulla laittaa kuvia ? Erityisesti jenkeistä alle 79 , mut cee nelkku veten kuvatkin kelpaa.;)
    Mitä makso lentoliput ja majoitus. Kai kalja oli myöskin halvempaa. Eikä tullut parkkimaksuja kun meni taxilla.:)
     
    jaketin ja GBS tykkäävät tästä.
  13. jenkula

    jenkula Gearhead

    Suomessa vaikeeta järjestää mitään halvalla.Onko hinnat sitten liian kalliita?Työelämässä oleville mun mielestä ihan passeli taso.Vertauksena esim.risteilyllä(24h),saa helposti tuhlattua sen 500-600e +tuliaiset päälle
     
    jaketin tykkää tästä.
  14. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Kiva, jos miellytti silmää.
    Jotain tuollaista tunnelmaa ja laajempaa perspektiiviä nuilla yläkerran ravintolasta otetuilla räpsyillä on yritetty hakea.
     
    Ana67 ja T. tykkäävät tästä.
  15. puerco

    puerco 3rd gear

  16. Ikonen-82

    Ikonen-82 3rd gear

  17. litres

    litres Gearhead

    Narinaa...12e pysäköinti, sisäänpääsy 28e...valju tunnelma, kuitenkin kävin ja ostin
    2kpl ylihintaista t-paitaa...prkle oli siellä kuitenkin muutama tosi magee vekotin...
     
    jaketin tykkää tästä.
  18. Fastfwd

    Fastfwd 3rd gear

    Oli ihan ok näyttely, brenkkua riittävästi ja pillua sain. Jäi hyvä maku.....
     
    Vilih, käkkyläjuntti, zilu ja 3 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  19. paja1

    paja1 Double Gearhead

    Pillusta vai näyttelystä? :poff:
     
    jaketin tykkää tästä.
  20. Fastfwd

    Fastfwd 3rd gear

    Funtssi sitä. Minä hymyilen. Toivottavasti ei nyt sitten kestä ensi pääsiäiseen asti. Olen toki toivokas Nääsvillen näyttelyn suhteen... Ai niin, oli kyllä ihan ok tuo näyttely MYÖS
     

Kerro tästä muillekin!