Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. smgt

    smgt 3rd gear

    Eihän ole perän stefa sökö ja peräöljyä mikä tulee jarrujen luota?
     
  2. rb

    rb Double Gearhead

    Jarrunestettä se näyttäs olevan, kun säiliöstä hukannu tavaraa.

    Mut hyvä huomio...... Voishan siellä vetarin stefakin vuotaa....
     
    smgt tykkää tästä.
  3. tst

    tst Gearhead

    Loota olis kiinni mutta ei suostunu käynnistymään, hörähtelee vain. Laatikossa on siinä ison pyöreän liittimen päällä pieni 2-napainen liitin johon en löytänyt johtoa mistään eikä jaksa muistaa onko siinä johtoa ollutkaan?
     
  4. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Siihen ei tule mitään koska nelivetoisessa ulostulonopeus tulee jakikselta.
     
  5. tst

    tst Gearhead

    No se ei sitten siitä johdu kun ei käynnisty. Onko lootassa muuta anturia joka estäisi käynnistymisen kun ilman lootaa lähti käyntiin?
    Vai tekiskö se kampiakselin asentotunnistin tuon jos oon sitä sohinu öljypohjaa laittaes?
     
    Muokattu: 25.4.2017
  6. rb

    rb Double Gearhead

    .......ttu ei nyt huomannu katoo, että minkä kokoiset on lehtijousien kiinnityspultit?

    Lava oli millisillä kiinni (M 12) mut onks noi lehtijousien pultit 1/2 - 9/16 unc vai M 14?

    Nii........ siis 2wd 1988 Fleetside 1500... :odoops:
     
    Muokattu: 25.4.2017
  7. Camembert

    Camembert 1st gear


    '87 GMC Sierra 1500:n meni 14×120 ja 14×130 mm pultit. En muista kummassa päässä oli pitempi.
     
  8. tst

    tst Gearhead

    Mittatikun suojaputki löysällä:D
     
  9. tst

    tst Gearhead

    Mikä olis kardaanin pulttien momentti ja pysyisköhän synteettinen 75w-90 perissä?
     
  10. MustaSurma

    MustaSurma 1st gear

    Mistään mitään tiedä, mutta toissavuonna kun kävin lokakuussa kääntymässä lapissa niin junasta ottaessa alas huomasin ettei mun puhallin puhalla ollenkaan. Ajattelin että siihen se nyt sitten laukes.

    Kun sain katiskan sieltä junasta alas niin virtakynällä rupesin katsomaan sulakkeita läpi kun ei pahemmin ollut sulakekarttaa mukana. Yksi sulake oli palanut ja sen kun nappasin irti niin puhallin lähti samoin tein puhaltamaan? Ja kun laitoin siihen uuden sulakkeen paikoilleen niin silloin syttyi sisätilan valot. Ne ei olleet toimineet koko sinä aikana kun mulla toi katiska on ollut, ja alkuun oikein hakemalla hain vikaa että mikä niissä on. Se oli se kuskin puolen sulakerasia niin sinne päässyt kosteutta joten sähköt teki todella omiaan aina välillä...
     
  11. -tuomas-

    -tuomas- 1st gear

    moro

    Missähän mahtas olla vika ku absi valo syttyy silloin tällöin ja jarrut välillä puoltaa oikealle ja tehostus pumppu pitää outoo mekkalaa aina kun jarruttaa mutta vain hiljaisessa vauhissa että kun rupee hidastaa vaikka liikennevaloihin niin kun alkaa olla vauhtia tyyliin 20km/h niin se sekoilu alkaa mut kovemmassa vauhissa toimii normaalisti!!

    Ongelma alko kun vaihoin abs anturit ku absi valo palo kokoajan ja samalla uusin absien johdot siihen boksille asti ku oli aika kovettuneet johdot ja suojaukset oli menny rikki! et onko vaan jompi kumpi napa paskana vai voiko vika olla jossain muualla?

    hitto ku alkaa katsastus aika lähenee ja tommosen vittulevan vian lykkää:(
     
  12. palontie

    palontie Double Gearhead

    Etunapa paskana.
     
  13. -tuomas-

    -tuomas- 1st gear

    sotkeekos se ton tehostus pumpun toimintaa sitten?
     
  14. palontie

    palontie Double Gearhead

  15. -tuomas-

    -tuomas- 1st gear

    joo kivaa... ois sitten pitäny ostaa ne navat siihen eikä pelkkiä antureita no pitää ne sit tilata rockautolta! kiitoksia avusta
     
  16. palontie

    palontie Double Gearhead

    Ei kannata tilata ehkä noin painavaa palikkaa jenkeistä,saat halvemmalla Suomesta esim Nimimerkki Kojolta.
     
  17. palontie

    palontie Double Gearhead

    Jotkut on onnistuneesti saaneet korjattua vastaavan vian,kun on putsanneet absin anturin osat,sinne prikkojen alle kerääntyy ruostetta ja luku vääristyy.
     
  18. -tuomas-

    -tuomas- 1st gear

    niin joo..pitää kysellä suomen hintoja ja kahtoo miten käy! rockautossa on timken merkkiset navat suomeen tuotuna n.400 euroon sis alv.
     
  19. palontie

    palontie Double Gearhead

    Saa suomesta halvemmalla.
     
  20. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Se anturin kiinntystaso siinä navassa on se kriittinen paikka. Siihen kun kertyy vähänkin ruostetta, niin se anturi jää liian ylös ja hukkaa pulssia välillä. Paperituppo anturin reikään ja taso kunnolla viilalla puhtaaksi. Tosin ainakaan vielä -96 mallissa se vika ei sytytä abs-valoa, koska tilanne on sama, kun pyörä kävisi lukossa. Se vaan pyrkii hölläämään jarrua.
     

Kerro tästä muillekin!