Classic Motorshow 6.-7.5.2017 Lahti

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja terhihe, 22.9.2016.

  1. reynolds

    reynolds 3rd gear

    Ei ole mikään häpeällinen juttu, ainakaan minun puolelta.....Vaan riittää, kun tuttavapiiriin kuuluu yksi ylimielinen kusipää, jonka takia minä en mene sellaiseen näyttelyyn, jossa on ko. kusipään auto...Sääli vaan,että muiden autot jäi näkemättä...
     
  2. Rockmaple

    Rockmaple Gearhead

    Pienestä se osaa välillä olla kiinni...:rotfl:
     
  3. reynolds

    reynolds 3rd gear

    Aivan!!!....
     
  4. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    hyvii frendei Reiskal! Tsemppii!
     
  5. splitti

    splitti 2nd gear

    Noi on pahoja aina noi ylimieliset kusipäät. Mä en enää lähde edes ulos talosta, kun siellä saattaa olla ylimielisiä kusipäitä tai niiden autoja.
     
    cdv70 tykkää tästä.
  6. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Siitäs saavat!

    Mutta vakavasti, kannattaako ylimieliselle k.päälle antaa noin paljon valtaa?
     
    cdv70 tykkää tästä.
  7. cdv70

    cdv70 Double Gearhead

    Voihan sitä ottaa kaverin mukaan (jos sellainen löytyy). Pyytää häntä kävelemään muutaman metrin edellä. Kun hän näkee ylimielisen k**ipään auton, Tulee luoksesi ja pyytää sulkeman silmäsi. Taluttaa sinut ko. auton ohi. Ja näyttely jatkuu.
    Taivas varjele miten joillain ahdistaa.
     
  8. reynolds

    reynolds 3rd gear

    Te ette tiedä kaikkea, mistä tämä juontaa juurensa.....Ei siis ole mikään hetkellinen mielenhäiriö.....Vaan tulos monen monen vuoden asioista. Mutta ei teidän muiden kannata itseänne tällä kiusata.
     
  9. cdv70

    cdv70 Double Gearhead


    Mikä oli tarpeesi tuoda siis asia alunperin julki?
     

Kerro tästä muillekin!