O: -70 Pontiac Firebird

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Pienoismallit', aloittaja Garvis, 15.5.2017.

  1. Garvis

    Garvis 2nd gear

    ostetaan -70 firebird pienoismalli tai tietääkö joku mistä voisi saada kun ei ihan heti googlesta oo tullu vastaan.
     
  2. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

  3. Garvis

    Garvis 2nd gear

  4. bottipoika

    bottipoika 2nd gear

    mikäs tuota estäs maalaamasta uudelleen mieleisekseen.

    itse näitten pikkuautojen kanssa olen joskus päässyt tommosessa "liekin poistossa"
    hyviin tuloksiin ihan kynsilakan poisto aineella varovasti hankaamalla.
    riippuu tietenkin mitenkä tuossa kyseisessä mallissa tuo maalaus on toteutettu.
    Matchbox Powertrack autoista ainaskin saa tolla kynsilakan poistoaineella
    päämaalin päälle maalatut vautiraidat yms pois....tosin jos innostuu varomattomasti hinkkailee nii onnistuu koko maalin poisto .
     
  5. Nupa

    Nupa Double Gearhead

    Mulla olis pari 1:12 koottavaa paketeissaan, toinen RC-versio. Jos kiinnostaa.
     

Kerro tästä muillekin!