mopar pornoa ?!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Ebody and irony, 26.12.2007.

  1. ilu100

    ilu100 Gearhead

    Kaikissa sama ebody,rahamiehet sijoittaa ja toivoo parasta.
    Tavoitteena saada sijoitukselle arvonnousu.
    Onko enää harrastamista vai pitäisikkö perustaa harrastusmielessä rakentaville oma sivusto?
    Vaikka g-koodisten tms.oma......
     
  2. 4spdBcuda

    4spdBcuda Gearhead

    Itsellä vain ns. "Ännä-koodin automaatti" r/t ja aivan karmee projekti, vaihtoon menee paljon peltiä, eturunkoa yms.....Osa tulee taiwanilaista ja osa vanhaa amerikkalaista metallia. Rahallisesti ja työmäärään nähden ei järkeä ole mutta juurikin omaksi iloksi tehdään sellainen kuin itse haluaa. Orkkistekniikkakin kadonnut aikoja sitten niin pieniä vapauksia voi siinäkin ottaa (512cid ja 4-spd manuaali ja pyrkimyksenä löytää peräksi Dana 60).....Ei pidä ottaa elämää, eikä e-bodyjakaan aina liian vakavasti.
     
  3. arskazone

    arskazone Double Gearhead

    Joo,oma hommansa ja rahanteko unohdettu jo useampi 'centti' sitten...

    [​IMG]
    lohdutuksena muille joilla ajokausi parhaimillaan myös kärry roikkuu vartaassa..

    AZ
     
  4. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

    Palataanpa aiheeseen Turn Signal Indicator sijainti. Santa Podissa viikonloppuna kaverin kuvaama -70 convertible. Click ja näkyy suurempana!

    [​IMG]
     
  5. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Jos näillä joku on Suomessa pärjännyt (ei rikastunut), niin kyllä ne ovat puolentusinaa samaa nopean kaupan ukkoa, eivätkä tallissa nykertäjät / "sijoittajat".

    Itsellä on nyt työn alla C-koodin A-body. Silmissä kiiltää ihan muu kuin raha.
     
    ilu100 tykkää tästä.
  6. arskazone

    arskazone Double Gearhead

    'jarru rumpu' olen sitä mieltä että noi vilkun indit,tehtaalta 'kuului' olla kokolailla aika
    keskellä fenderiä Challeissa.
     
  7. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

    'arivyöhyke' olen sitä mieltä että niitä on vaihtelevissa kohdissa mallivuoden 1970 autoissa.
    Kyseinen indikaattori ( tai se package minkä mukana tää tulee ) ei liene kovin usein ruksattu juttu koska kuvia löytyy melko huonosti. Siis vielä olemassa olevista autoista aika harvasta löytyy tämmöset tuikut.

    Västerås 2002, 1970 SE . Kuva suureree klikkaamalla niin sijainti näkyy paremmin.

    [​IMG]
     
    arskazone ja kimmok2014 tykkäävät tästä.
  8. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

    No siinä on suurinpiirtein keskellä. Räyskälä parkkialue 2016 ja -71 convertible. Click ja ja kuva suurenoo taaskin!

    [​IMG]
     
  9. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

    Jatkuu ... 72-74 malleja Fyyran näyttelystä 2003. Click ja suurenoo!

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  10. Rytsola

    Rytsola 2nd gear

    Tuossa mainosen avossa on melko laidoilla.
    [​IMG]
     
    Muokattu: 23.9.2017
    A.J., arskazone ja 4spdBcuda tykkäävät tästä.
  11. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

    Onko lähtökohta ollut California-auto kun pellit ovat olleet noin hyvät?
     
    arskazone tykkää tästä.
  12. Rytsola

    Rytsola 2nd gear

    Arkansas. Edellisellä omistajalla vuodesta 1976 (rek. otteet tallessa). Väitti ainakin että on toinen omistaja. Eli olen kolmas omistaja. Auto ollut välillä pois käytöstä n 25 vuotta.
     
  13. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    E-body miehen kehittämät öljyt lähti tänään testikäyttöön H-koodin Hyrsleriin. Nää on muuten mainoksissa 1971 E-body V-code approved! Pakko olla hyvät liemet.[​IMG]
     
    Muokattu: 21.7.2017
    kuula, 440Mag ja dart -66 tykkäävät tästä.
  14. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

    Arkansas lienee(oletus) autojen säilymisen kannalta kohtuullinen alue kun Meksikon lahdelle on jonkun verran matkaa ja toisessa suunnassa rustbelt ei ole ihan lähellä.
    Craigslist löytö arvatenkin???
     
  15. Arttu78

    Arttu78 Gearhead

    Asustelin pari vuotta arkansasin ja tenneseen rajalla Memphisissä. Jonkun verran tuli kierrettyä maaseutua siinä 100 mailin säteellä. Siellä on kesällä todella kuumaa ja kosteaa. Missisippi joki pelkästään on sellainen ekosysteemi, että se tekee ilmasta todella kosteeta. Lisäksi se tulvii suht koht säännöllisesti. Paljon löytyi autoja jotka oli seisseet 20-50 vuotta pellolla/ladon takana ja sinä aikana kastuneet kerran pari tai useamminkin, riippuen miten lähellä jokea oltiin. Mut siis todella ruosteista kalustoa oli ainakin tuolla suunnalla noi ulkosäilytyksessä olevat.
     
  16. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

    Jaahas. Pelkästään karttaa vilkaisemalla tekemäni arvaus hyvästä autoalueesta onkin virhediagnoosi.
     
  17. Rytsola

    Rytsola 2nd gear

    :)
     
    Muokattu: 23.9.2017
  18. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

    Nöyrä anteeksipyyntöni jos asettelin sanani tökerösti. Ei ollut todellakaan tarkoitus epäillä kertomaasi auton kunnosta.
     
  19. Rytsola

    Rytsola 2nd gear

    Vitsinä pistin lähinnä noihin pellonlaita autoihin, en sun kommenttiisi.
    Ja eiköhän auto kuin auto ruostu jos taivasalla on 20-50 vuotta. Oli sitten missä tahtoonsa osavaltiossa, tai Suomessa.....
     
  20. SSP

    SSP 1st gear

    Vorssan Pick Nick vyöryy eteen parin viikon päässä.

    Onko tämän palstan E-bodymiehillä henkeä laittaa kaunottarensa riviin Pilvenmäellä su 6.8.2017, jos saapuvat paikalle?

    Onko hyvää esitystä siitä, että mihin rivi kannattaisi muodostaa alueella?
     

Kerro tästä muillekin!