Morjestaminen tien päällä

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Hd-hippi, 4.1.2004.

  1. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Motonet myös.
     
  2. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Mä kun Vetten hommasin, niin ei ainakaan pari ekaa moikannut. Molemmat oli pitkän aikaa "moikkaus etäisyydellä", kun C5 ajoi kehää samaan suuntaan ja oltiin parikin kertaa rinnakkain.
    C3 seisoi liikennevaloissa vastapäätä Columbuksen kohdalla. Ehkä C4 ei sitten ole "TosiVettemiehille" mitään?:rolleyes:
    Oli kuitenkin sen verran alkukesää, ettei Vettejä vielä hirveästi liikenteessä ollut.

    Olen kyllä kuullut sanottavan, ettei Vettemiähet paljon muille morjestele, mutta luulis toisillensa.
    Tai sit oli vaan yksilöt, jotka ei morjestele liikenteessä muutenkaan.
     
  3. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead

    Ei ole. Korvaava tuote tullut tilalle, siks kysyinkin uudestaan
     
  4. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    No sitte se on se toisen valmistajan rain stoppi tms. Kyllä se vahahyllyllä ainakin jns motonetissä oli viikko sitten.
     
  5. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

  6. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

  7. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Ite tulee laskeskeltua enempi hintaa per vuosi kuin per litra. Ja vähän pitää huomioda sitäkin kuinka usein pitää olla uusimassa käsittelyä, ikkunoiden käsittely on tietysti aika paljon kevyempihomma kuin esim. vahaus. Tuo tosin on vielä kestotestissä, ei osaa sanoa vielä. Kyllähän 5 sateestakin aika hyvin kestää ja on riittoisaa.
     
  8. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    5sotesta efektin saa visiiriin kun putsaa kypärän ja visiirin wd40 aineella
     
  9. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    5sateesta olen mä oon joskus käyttänyt. Avaamaton pullo on nytkin himassa.

    Ite tulee katottua sen purkin hintaa enemmän, kun esim. litrahintaa.
     
  10. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Eilen puoli ysin aikoihin Lusin suoralla Vani, josta moikattiin.
    Sori tätä kautta, jos vastaus jäi näkemättä kun vasta ihan kohdalla tajusin reagoida.
     
  11. pikkupiru

    pikkupiru Double Gearhead

    TÄnää varkaudes mersukuski joko näytti keskaria tai moikkas. Jäi epäselväks.
     
    Rotten ja hantta tykkäävät tästä.
  12. hantta

    hantta Double Gearhead

    Olen aina moikannut jenkkiautoilijoita, kun ollaan oltu jenkillä liikenteessä, mutta muistan hauskan jutun, jota vieläkin naureskelen, oltiin muijan kanssa yöhuolttiksen pihalla -66 2 d ht Monacon kanssa, kun ohi lipui -64 poliisiväritteinen neliovi- dart, josta raggarit huusivat; kattokaa jätkät, neekerijenkki!! Kyllä moikattiin jatkossakin :d
     
    leivonharri, Roberto, Rotten ja 3 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  13. toyopet

    toyopet Double Gearhead

    Minäkin morjestin tänä aamuna, jeepillä olin liikenteessä ja jostain tummasta skodasta nostettiin kättä. En tiedä kuka oli mutta morjestin vaan takaisin.
     
    isalmela tykkää tästä.
  14. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Mulle sattuu aika useasti noita tapauksia, että joku moikkaa jostakin "tavis-kulkineesta", eikä välttämättä ole mitään hajua kuka oli kyseessä.
    Yhdelle tutulle vastasin, että "hanki sellainen auto, joka erottuu", kun valitti etten ollut huomannut vastata Nissanista tulleisiin vilkutuksiin.
     
    isalmela tykkää tästä.
  15. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    :DKovaa puhetta dartista!
     
    cdv70 tykkää tästä.
  16. simeoni

    simeoni Double Gearhead

    ^Duster on kuulemma neekerijenkki, kumma juttu kun en ole ikinä nähnyt kyseisen vähemmistön ajavan Dusteria, mersuilla ne ajaa :D
     
    eilhik ja esmi tykkäävät tästä.
  17. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Vielä Vettekuskeista todettakoon, että vajaan viikon sisään tullut vastaan 3 Vetteä (2 C3:sta ja 1 C4), joista kaikista moikattu.
    Nämä siis tapahtumien ulkopuolella arkiliikenteessä.
     
    Muokattu: 16.5.2018
    isalmela tykkää tästä.
  18. talonmiehen vapaapäivä

    talonmiehen vapaapäivä Double Gearhead

    Mun Javelinin entinen omistaja oli tummahipiäinen häiskä jossain sandiegossa, joten se on ainakin todistettavasti n******-jenkki:D
     
  19. MJF

    MJF Double Gearhead

    Eikö ne Cadillacilla aja sielä ameriikassa.
     
    arskazone tykkää tästä.
  20. Make.S

    Make.S Gearhead

    Jep, ei niille nää "sporttivallut" kelpaa, vaan pikkasen hienompaa lullaa alle.
     
    cdv70 tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!