Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Näköjään sekin, mutta lähinnä komppasin palontietä tuon lodjun suhteen.
     
  2. Hjp

    Hjp 1st gear

    Mikä on TPI
    koetetaan halvimmat eka käydä läpi.
     
  3. Janne_P

    Janne_P 3rd gear

    TPI, Tuned Port Injection

    TBI, Throttle Body Injection

    :odroll:
     
  4. palontie

    palontie Double Gearhead

    Jospa nimimerkki mudracer antais jotain osviittaa mikä siellä on vikana.
     
  5. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Mitäs kummaa, ei kai se Karpov vaan tunnustaudu sittenkin TBI-salakäyttäjäksi ? :rotfl:

    Luulin että myit ne TBI kamat ja siirryit karpuraattoriin...:odroll:
     
  6. palontie

    palontie Double Gearhead

    sä oot niin pihalla viime tapahtumista
     
    Jussi289 ja Karpov tykkäävät tästä.
  7. rb

    rb Double Gearhead

    ^^ Ei ku sillä on fetissi.:odwink:

    Osti heti toisen TBI laitteen tilalle.....
     
    Karpov tykkää tästä.
  8. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Se oli vani se. Tätä pikapin vajakkikutosen svappia hidastanu osien puute.
     
  9. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Tbi oli irti, putsasin ja uus pohjatiiviste.

    Edelleen kiekat nyykähtää. Kylmänä korotettu käynti toimii ja kuumana tuntuu olevan ok kierrokset, paitsi kun rattia kääntää varsinkin vaihde päällä.


    Noh, odn syövereistä löyty sport truckin iac säätöohje (töpseli irti).

    Sen jälkeen jäi käynti liian alas, oisko joku 500 rpm. Jaksaa just käydä mutta kituseen.



    Sitten oli joku karan mittausohjekin, en nyt enää ruvennut sitä tekemään mutta aika jäykkä toi iacin varsi oli mun makuun kun irtonaisena hypistelin.


    Noh?
     
  10. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Nilkuta siitä IAC venasta se kara ulos ja putsaa paikat, sit nilkutat sen takas sisään ja toistat sen perusasetuskuvion.
    Taaskin vaan arvaus/ehdotus.
     
    Muokattu: 10.10.2017
  11. rb

    rb Double Gearhead

    Kara sisään, kara ulos.

    Vai oletko niin nuori Karpov, ettet vielä ymmärrä.... :lol:
     
    Karpov, wilburi ja Jussi289 tykkäävät tästä.
  12. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Tilasin hätäpäissäni jo uuden kun en ymmärtänyt seksististä vihjausta. 24e.
     
  13. palontie

    palontie Double Gearhead

    Aah ihanaa kun ei ole tbi:tä!Tais olla sen karan pituus kiinnityslaipasta 27mm
     
  14. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Joo 27-28mm jossain luki.


    Sitä pitäs ajaa sillä piuhalla ku ei käsin oikeen liikkunut?


    Pakko sille jotain tehdä että saa enempi jenkaa siks aikaa kun postista tulee uus, mikä todnäk ei auta.
     
  15. palontie

    palontie Double Gearhead

    ei auta
     
    Karpov tykkää tästä.
  16. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Se vaatii oikeenlaisen nytkytyksen. Kyllähän ne isot pojat on puhunu...
     
  17. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Ku ei nuori tajua :(
     
  18. palontie

    palontie Double Gearhead

    se on askelmoottori..
     
    Jussi289 tykkää tästä.
  19. palontie

    palontie Double Gearhead

    Mutta oikeesti vitun sääli kun tämä subbe osio on nykyään ihan kuollut,ja ei oo enää fsd:tä:(
     
  20. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Mullakaan ei oo fsd:tä. Ihan hyvin oon pärjänny.
     
    palontie tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!