1000hp katuauto

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja mickey, 14.10.2017.

  1. Shining Whit

    Shining Whit Gearhead

    Aivan samaa mieltä!
     
    Volvo_5.7 ja xarper tykkäävät tästä.
  2. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Siinäpä kysyms, kulkeeko auto sutien kovempaa kuin luistoneston sitä jarrutellessa....
     
    rane58 tykkää tästä.
  3. Vermilion

    Vermilion Gearhead


    Hevoset voi pitää tallissa, kun niitä ei tarvita, mitäs väliä sillä paljon on tehoa kuhan ei lopu kesken ja pystyy ajamaan kadulla, mutta jos sulla on 300 heppaa niin se ei painavaa autoa kauheesti liikuta... (joku Lotus seven ajaa vielä ohi....) Kuskin järkevyydestä se kiinni miten niitä käyttää ja erityisesti missä käyttää!
     
    Rotten tykkää tästä.
  4. MadMike

    MadMike Gearhead

    8% sutiminen on joku maks ideaali joku laskenut(?)
     
  5. Buick225

    Buick225 Double Gearhead

    Eikös joku tallipäällikkö sanonut että sitten on liikaa tehoa jos auto sutii Mulsannen suoran päässä...
     
  6. isalmela

    isalmela Gearhead

    Oliko semmonen sininen 80-luvun Corvette?
     
  7. Tomas C5

    Tomas C5 3rd gear

    Ei taida olla -80 luvun Corvette.
     
  8. MadMike

    MadMike Gearhead

    Mario Andretti totes että silloin on liian snadisti jos tuntuu että pysyy lapasessa...
     
    jorkat tykkää tästä.
  9. HendriXXX

    HendriXXX Gearhead

    C6 Vette se oli. Mekaanisesti ahdettu ja metanolilla ajo aina radalla sillä. Häijy peli.. :D
     
    isalmela tykkää tästä.
  10. Remmiveto

    Remmiveto Gearhead

    Kuten kirjoitin minulle tulossa pytty kohtainen. Mikä versio, kuka tietää.

    Kaverilla Haltec ohjaamassa. Hukkakipinällä. Viperhän on hieman hankala ohjata kun on odd-fire.
     
    MadMike tykkää tästä.
  11. Tomas C5

    Tomas C5 3rd gear

    Ei kai sentään metanolilla?
    Mutta vesi/metanoli seosta meni joukkoon laskemaan imuilman lämpötilaa kun lähti ahtamaan.
     
  12. LUM-1

    LUM-1 Gearhead

    ookko nää ajanu ikinä tehokkaalla autolla :odeek:
    kyllä mulla ainaki omat käet loppuu keske ku on vauhtia 2 sattaa ja vielä lyö tyhjää ja perä liiraa minne sattuu :rotfl: ja ihan vaan 760 ja 960 hepalla mää oon vaparina ajellu
     
    Herje tykkää tästä.
  13. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Jos kuski on idiootti, renkaat paskaa ja alusta päin persettä niin kaimma se luistonesto sitte jotain pelastaa.....

    200 ja lyö vielä tyhjää, ootko aatellu että jossain muussa on vika kuin luistoneston puutteessa? Kun tavotteena olis kiihdyttää kai mahd. kovaa eikä sutia.
     
    xarper tykkää tästä.
  14. LUM-1

    LUM-1 Gearhead

    18 tuumaa sliksiä alla ja ladderit eli kai siellä jotain vikaa on sitte :odeek:
     
    MadMike ja Kalu tykkäävät tästä.
  15. xarper

    xarper Gearhead

    Eihän kadulla saa ajaa 200 edes? :eek:
    Siinä kaasussa on muutakin kun on/off asento varmaan :poff:

    Jos taas radalla ei oo pitoja 200kmh+ ni ehkä se vika on jossain muualla kun siinä luistoneston puutteessa tosiaan, varmaan opeteltava sitä kaasun käyttöä uusiks?
     
  16. HendriXXX

    HendriXXX Gearhead

    Voip olla juu, saatoin käsittää väärin sen asian silloin.. Sen verta hyvät tärinät oli päällä. :rolleyes::D
     
    isalmela tykkää tästä.
  17. LUM-1

    LUM-1 Gearhead

    suljetulla aluella toki
    suomihan on aikalailla suljettu alue :odeek:
    mun käyttis dieseliki kulkee 3 sataa ja senki oon gepsiin kokkeillu samalla alueella :poff:
    on muutaki ku on ja off mutku se ei siinä 2saan jälkee oo enää kovin helpolla korjattavissa :rotfl:
    ainakaan mun omin pikku kätösin
     
  18. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    ...eilen motarilla loivassa alamäessä diisselipassatin haltija kehui autoaan kun tän vuotisessa ei rajoitin iske 220 mittarinopeudessa päälle. Aiemmassa oli moinen ylikierrossuoja ollut kuulemma. Aurinko paistoi, tie ei ollut nastarenkailla pilattu ja oltiin ajoissa perillä.

    Ei edes tuntunut kovaa ajamiselta./
     
  19. Bukero

    Bukero Gearhead

    mitäs siitäkin sitten tulis jos näihin kaikenmaapallon drifting laitteisiin tulis luistonesto.
     
  20. hzemax

    hzemax Double Gearhead

    Onneks mulla,,, eikä kellään muullakaan suomessa ole veyronia. Elämä vissiin muuttus helvetiksi, ku kaikki aina kysys, et miks sullon 1000 heppaa, ku muillon vaa vissiin 600?
     

Kerro tästä muillekin!