Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. lofjussi

    lofjussi 3rd gear

    Kiitos neuvoista.
    Tilasin saranatapit ebaysta noin 60 euroa kahteen oveen. Pitääpä kattoa tuo apusimpukka jahka pääsee nosturille. Pari päivää sitten ostin tämän auton, tuntuu kyllä mukavalta peliltä ajella : )
     
  2. palontie

    palontie Double Gearhead

    kalliit tapit ostit.
     
  3. toyota...

    toyota... Gearhead

    kapulalla nollasin valon. Ei syttynyt uudestaan. Hienosti lähti nyt käyntiin yön seisottuaan. Paljon ne kolme pimeetä kynttilää vaikutti...
     
    palontie ja wilburi tykkäävät tästä.
  4. toyota...

    toyota... Gearhead

    niin joo. testerin koodi oli glow plug/heater circuit (A)
     
  5. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Saako suqarebody fleetside 13" takarummuista käsijarruvaijerit vaihdettua, ilman että tarvii purkaa koko takajarrut?
    Ongelmat, käsijarru ei vapauta kunnolla, joutuu välillä polkasemaan kunnolla pohjaan ja nopea vapautus, ettei takajarrut jää päälle. Kengät ei ylhäältä mene kunnolla tappia vasten. Ja toisen puolen jarru oli yliherkkä ja lukittuu kun vähänkin hipasee jarrupoljinta.
    Eikös kuulostakkin ihan vaijeri ongelmalle? Jarrut näyttää muuuten ok, ei jousia poikki, nestettä tai öljyä rummuissa...
     
  6. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Enpäs muista miten niissä käkkärinvaijerit meni, mutta tuskin niissäkään yhtä palaa koko matkan. Toi kuulostaa just ekan pätkän jumimiselta, jos nopee päästö auttaa. Siihen tuskin tarvii jarruihin koskea ollenkaan.
     
  7. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Eka pätkän? No voi vit**** tilasin molemmat takavaijerit :D:D Kun ajattelin et poljin-> jakokappale on hyvä... :poff:
     
  8. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    No enhän varma ole. Se kurvi siellä alla kun lähtee lattiasta taaksepäin ottaa helposti kuoreen ruostetta ja turvottaa sen sisuksen liian piukaksi. Eikä siinä taho voiteet auttaa, kun on muovitettu se vaijeri.
     
  9. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Hyvin menee niin takavaijereiden vaihto on ok... jos ei... HUOH....
     
  10. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    No, niiden vaihtoon pitää vähintään takakenkä ottaa käteen.
     
  11. Niskalaukaus

    Niskalaukaus 1st gear

    Noniin pitihän sitä uteliaan ihmisen kokeilla mitä kiinalaiset on saanu tällä kertaa aikaan ja kötöstellä ledbar katolle :D
    [​IMG]

    [​IMG]
    Edit:
    Piti opetella laittaan kuvat uudestaan ku ei photobucket toimi enää

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  12. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Oon katkera. Iteltä kytät ja rajavartiolaitos otatti vastaavan pois kun ei ollut e merkintää.

    Hyvin se tohon katolle sopii.
     
  13. Niskalaukaus

    Niskalaukaus 1st gear

    Mää oon laskenut sen kuvitelman varaan, että kuorkissa saa olla työvalo myös eteenpäin :D
     
  14. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Eikait ne sielläpäin poliisit tuollaisia mieti. Rajalla vaan itäsuomessa ei rajavartiolla eikä poliisilla ole muuta kuin kytätä ihmisten valoja.
     
  15. Niskalaukaus

    Niskalaukaus 1st gear

    Eipä täällä pirkanmaalla tien päällä juuri puututa tollasiin asioihin kunhan ny ei kauheesti muita häiritte valoillaan
     
  16. T.hilter

    T.hilter Gearhead

    Puuttuisivat vaikka ryssien sumuvaloihin jotka palavat aina. Vaan saako nuo parkit nyt olla tuommoiset? Kysyin konttorilta että voiko olla molemmat polttimot oranssit, ja siten kolmen polttimon vilkut, no ei voi.
     
  17. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Kyllä ne rajalla sitten sanoo. Mulla kans palaa kaks parkkia edessä per kulma.


    Naurattaa kun monesti näkee ihme värisillä xenoneilla ja vihreillä tummennuksilla.


    Mun valot on neljästi ratsattu ja kahdesti tullut poistokäsky.
     
  18. Niskalaukaus

    Niskalaukaus 1st gear

    Aiemmin oon joutunut leimalle aina tekeen ns euroversion, eli toinen polttimo kirkas parkki, ja toinen oranssi vilkku.
    Vinkkinä: onnistuu muuten sähköteipin palasella polttimon nastaan. Ei tarvi tuhota johtosarjaa :D

    Mutta en oo varma miten asia on nykyään, ku nykyäänhän pitäis kai jenkkien orkkisvalot kelvata?
    Ja tuollainhan ne alunperin on.
    Mulla siis palaa kaikki kolme parkkina ja toi kulmamarkkeri vilkkuu vilkuttaessa "eri tahtiin" muiden vilkkujen kanssa

    Edit:
    Omaan silmään toi kokonaan oranssina palava alarivi näyttää niin paljon paremmalle, että aina leiman jälkeen oon samantien palauttanut tuohon kuosiin ja leimalle sitten muuttanu taas :D
     
  19. tsipi

    tsipi Gearhead

    Tänä aamuna chevy teki sitte sen mitä se ei oo koskaan meikäläisen aikana tainnukaan tehdä. Eli jätti lähtemättä käyntiin. Eipä edes startannu. edes yrittäny. naksahtaa ja valot vähän himmenee, mutta ei tietoakaan pyörittämisestä.

    Epäilys oli heti et akku vuotanu energia varastonsa ja nyt sitte sain vihdoin akun laturiin ja sisään lämmittelemään. Eipä tuo niin tyhjältä tuntunut... puoli tuntia ollut ja nyt laturi on sitä mieltä, että riittää. Eipä tuo oo kyllä koskaan akkua purkanutkaan.. Laturi kyllä menny kerran... Jotenki niin olin sitä mieltä, että akku on tyhjä, ettei tullu mieleenkään alkaa koputtelemaan starttia tai vetää hyppy starttia suoraan startin navoista... nää on niitä hetkiä ku toivois tuon olevan manuaali ja nykästä käyntiin.. nosturilla tallissa diagnosointi oliski liian helppoa verrattuna tuohon kerrostalon pihaan :D
     
  20. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Et kokeillu naksutella useempaa kertaa? Solenoidivika paljastuu sillai yleensä. Ja sen solkun voi monesti herättää ainakin kerran, kun kääntää sen navan 180 astetta löysäämällä sen alemman mutterin.
     

Kerro tästä muillekin!