Dodge Ram 4x4 Cummins. FAQ sivulla 1.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Mussemaan, 18.10.2004.

  1. musta pässi

    musta pässi Gearhead

    Tulipa kuvattua hedelmäpuhelimella käsivaralta tänäpänä töistä palattua hieman sitä voiman siirtymistä tienpintaan. Nyt kun olen muutaman tunnin koittanut sitä jollain konstilla siirtää niiku että sen näkis täällä sivustolla. Sovitaanko silleen että joku toinen sinulle vastaavan linkittää tai tulet meille kattoon, perkele......
     
    tappokinnas tykkää tästä.
  2. Rannis

    Rannis 3rd gear

    Whatsappilla suoraan Yamatolle on helpointa jos omppua käyttää. :D :p
     
  3. tappokinnas

    tappokinnas Gearhead

    Muokattu: 10.11.2017
  4. Rannis

    Rannis 3rd gear

    Juu ei, olisko takajarrusylinteri menny?
     
  5. Joonnaz

    Joonnaz 1st gear

    Pika kyssäri, millä liitänmällä on 47rh paineportit?
     
  6. tappokinnas

    tappokinnas Gearhead

    Veikkaan vahvasti kun etummainen tyhjä. Pitää tutkia huomenna mistä kusee.
     
  7. kompassi

    kompassi 1st gear

    1/8npt
     
  8. Yamato

    Yamato 1st gear

    No helekatti. Ei oo heleppoo o_O
     
  9. O.J.

    O.J. 3rd gear

    No johan ny on! Luulis ostajia riittävän vai onko kaikki ramimiehet ehtiny jo sellasen laittaa ja myynti lopahti? :D aina mää oon myöhässä kaikessa. Onko noita muuten liikkunu käytettynä täällä juurikaan?

    Ja tota -03-08 käypäistä Borgesoonia saa kyllä vielä yllin kyllin Ebayssa, mut onko se kui hirveä homma saada käymään -95een? :/

    Alkaa nii loppu olla toi ohjaus et aattelin laittaa kerralla nyt kaiken sinne uusiks. Tyhmää olis ostaa uusi vakisimpukka...
     
  10. musta pässi

    musta pässi Gearhead

    Nii että jos on sellane vatsappi, löytyy ni vaikka yv:nä numero ni laitan. Tai jos perustaisin oman juutuupi kanavan (hell no!) ni sieltä sais kätsästi linkitettyä, muuten vitullinen savotta ainakin meikämannelle.

    On itellä sellanen mut en sitä pidä päällä ku tulee koko ajan jotain helvetin viestejä..... Enempi käytössä vaan ollu kuvapuheluiden takia jos penskat on reissussa.
     
  11. tappokinnas

    tappokinnas Gearhead

  12. tappokinnas

    tappokinnas Gearhead



    Tässä on mun kiihdytys 0 - 100 km/h lappu pohjassa. Saa sillä kumit lyömään suttua mutta hidas on tiedetään.

    Käsittääkseni on vakioturbiini.

    Taidan ottaa vielä videoita niin että kierrokset on jossain muissa lukemissa.
     
    Saetkae tykkää tästä.
  13. Cumminski

    Cumminski Gearhead

    Aika lähellä vakiota on kyllä. Mutta ehkä inan parempi. Siinä on täytyny dodge-insinööriä (saatikka Cummins-insinööriä) harmittaa ku chryslerin vaihdelaatikko-asiantuntija käskee nostamaan turbaanin kiinnipitoa.. "psst!..pistä vähä vatkaamaan sitä ku meitän lootat ei muute kestä.." :D:D
     
  14. Hoovee

    Hoovee Double Gearhead

    termari vaihtoon tappokintaalle :)
     
  15. tappokinnas

    tappokinnas Gearhead

    :D No arvaa onko uus ollu hyllyssä vapusta lähtien. Saatanan laiska ja saamaton.

    Nyt on pakko vaihtaa jo kun tuli sanomista :D
     
    JAMANT ja Cumminski tykkäävät tästä.
  16. Rannis

    Rannis 3rd gear

    Mulla on tommonen Agr simpukka ja toimii todella hyvin. Halvalla ku uuden sain niin ostin(100ege), kiitos Hai.

    Toimiikohan se sit paremmin takavetosessa ku nelivetosessa sitä en tiedä.
     
  17. tappokinnas

    tappokinnas Gearhead

    http://goerend.com/dodge/torque-converters/

    Kattelin tossa turbaaneja. Se on varmaan suomibilletti tai goerendi.

    Selvittäkääs vähän tyhmälle.

    Pitääkö mun nyt harkita 1 levystä turbiinia vai 3 levystä? Auto on suht vakio enkä sitä tule varmaan ihan hirveesti kutittelemaan.. Vähän.

    Laatikon kaluista ei tietoa, mutta joku siftkitti siellä on. Laitetaan sitten kunnolla jos laukeaa.

    Vaatiiko 3 levynen turbiini muutoksia vaihdelaatikkoon vai meneekö paikalleen siinä missä muukin limppu. Mitä eroa käytännössä 3 levysellä ja 1 levysellä on?

    Ja tuo stallin valinta on myös ihan hepreaa. 15ss, 17ss ja 17-250..?
     
  18. kompassi

    kompassi 1st gear

    Low stallista hi stalliin,riippuu turboista
     
  19. Yamato

    Yamato 1st gear

    Saetkae tykkää tästä.
  20. Cumminski

    Cumminski Gearhead

    Kolmilevynen vaatis lootaan billetin input-akselin. Tai suositeltavaa se olis vaihtaa jos lootaa purkii, se kun uuden turbiinin sisälle menee muhjua ja paloja kun input akseli katkee niin..
     
    tappokinnas tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!