Nettiautosta bongattua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rüsselsheim, 28.4.2006.

  1. Faihess61

    Faihess61 3rd gear

    Eikös se patina ole muotia tänä päivänä?
     
  2. toyopet

    toyopet Double Gearhead

  3. Mercury

    Mercury Gearhead

    Nimim.Powerstroke täällä varmaan tietää,sen verran tiedän että niitä suihkun kuppeja on noista menny.Tiiä sitten onko ihan tyyppivika..Kupit ei maksa RockAutosta paljon paskaakaan,olikohan ihan työkalu siihen kupin vaihtoon olemassa..?Tuo oli jo juhannuksen tienoilla myynnissä ja harkitsin siihen vaihtoa..Piti sillon hieman perehtyä tuohon kuppiasiaan,mulla ollut yks Powerstroke mutta en silti aiemmin ollut kuullut kyseisestä viasta.Amerikan Joet ovat sitä mieltä että olisi hyvä ennakoivasti kupin vaihdon jälkeen vaihtaa KAIKKI kumiletkut jossa löpön sekainen neste kiertänyt..Eli 5€ maksava messinkikuppi johon ruiskusuutin istuu halkeaa ja löpöä menee nesteen sekaan..
     
  4. tsipi

    tsipi Gearhead

    Enpä ole asiantuntija powerstrokejen saralla, mutta jos tuo auto olisi lähempänä lahtea, niin olisin ollut hyvin kiinnostunut.

    Suutinkuppi/kuppeja paskana. Vaihto ei vaikeaa, jos tilaa työkalun jenkeistä. Econolinessä vaan semmoinen extra tuohon hommaan, ettei kaikkia kuppeja pääse vaihtamaan. Kopan nosto täytyy siis suorittaa ellei ole hirveä tsägä. Ja ilmeisesti vesiletkut ottaa dieselistä itteensä, eli jos jäähdytin järjestelmässä on kiisseliä, niin pääsee todennäköisesti vaihtamaan kaikki vesiletkut...
     
  5. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    "Vaihto Cadillac CTS"... tuollahan oli pari sivua sitten hyvä CTS vaihtaa tuohon.
     
  6. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Mä ostin ekaksi autokseni (siis eka tieliikennekäytössä) tipunkeltaisen HT-Corollan. Oli syksy ja kylmä ilma, mutta myös takapenkkiläisillä piti olla luu ulkona kylällä, kun sai koko kyljen auki.:D
     
    Muokattu: 15.11.2017
    mikkis83, isalmela ja Herje tykkäävät tästä.
  7. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Se oli aikoinaan kova juttu jos sellainen oli!
    Kuten TimoN kertoi, se oli auki, että se varmasti huomataan.:D


    Ps. ihan kakarana Vihdin kk:ssa asuessani, pihapiirissa viereisessä talossa firma, joka näitä asensi.
    80-luvun alkupuolella varmaan.
     
    Muokattu: 15.11.2017
  8. palontie

    palontie Double Gearhead

    saihan sen koko lasin veke kun oli avattava sarana,ei näyttänyt niin jälkiasennusmallilta.
     
  9. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Sai pois, mutta jäihän siihen tiivisteet näkyviin. Mutta ei sitä reikää katossa huomannu niin hyvin, kun luukku raollaan. Ja puhut ilmeisesti vähän uudemmasta ajasta, mitä minä.
     
    Muokattu: 15.11.2017
  10. palontie

    palontie Double Gearhead

    mutta oli se päällikkö olo kun sellainen oli ja kauheen kokoinen keskikonsoli ja muovinen iso takalasin ritilä ja mangellsit ja juuri markkinoille tullut hopeinen cd stereosoitin erillisellä ekvalisaattorilla
     
    mikkis83, isalmela, viikinki75 ja 1 muu tykkäävät tästä.
  11. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Ja takaniskatuet.
     
    palontie tykkää tästä.
  12. palontie

    palontie Double Gearhead

    ei ne gimmat tajunnut..
     
  13. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Ei jumalauta! Tästä tuli mieleen, että mäkin laitoin johonkin autoon takaniskatuet.
    Siis kampesin jonkun auton niskatuet takapenkin ja pellin väliin:rolleyes:
    Oi aikoja oi tapoja.
     
  14. palontie

    palontie Double Gearhead

    oli se hienoa aikaa,kun autoissa oli käsi ryyppy.
     
    viikinki75 tykkää tästä.
  15. mpower

    mpower Double Gearhead Bannattu

    Mää tein aikoinaan Bemarin 2002:seen keskikonsolin ja siihen sitten laitettiin radiokasettisoitin ja Kenwoodin ekvalisaattori.
    Lisämittareitakin mahtui vielä,voltti,ampeeri,öljynpaine oli ainakin.Yazakin kierroslukumittari ja VDO ahtopainemittari oli siinä kojelaudassa kuljettajan näkökentässä.Juu,ja sen ekvalisaattorin mukana tuli iso Kenwoodin mainostarra joka sitten liimattiin takalasiin,pomo sanoi kerran,ota toi kodinkonemainos pois!Kyllä vitutti!:)Oi niitä aikoja!Päivi Paunun laulu tuli mieleen jota en nyt tähän viitsi laittaa!:p
     
    isalmela, jarona, viikinki75 ja 1 muu tykkäävät tästä.
  16. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Miten niin OLI...:oops:

    Edit: Mulla käyttiksenä tällä hetkellä -67 auto.
     
    passerby ja palontie tykkäävät tästä.
  17. jarona

    jarona Gearhead

    Mää sain kerran tietokilpailussa kaljapalkinnon
    kun muut ei tunnistaneet Päiviä laulajaksi!
    Niin, mul oli ensiautona mersu 200d -65, ei kyennyt sutimaan...
     
    Gary Grand tykkää tästä.
  18. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Juuri näin! Erillinen ekvalisaattori piti olla. Mä siirryin cd-aikaan verrattain myöhään.
    Ostin jopa kalliin Harman Kardon autokasettisoittimen cd-aikana, kun kaveri suositteli.
    Soittimen ovh. oli 4000.- Ite maksoin poistomyynnissä 1000.- Siinä ei ollut edes itessään vahvaria, eli toimi ainoastaan erillisen vahvarin kanssa.
     
  19. Hoovee

    Hoovee Double Gearhead

    joskus kun olen sun jotain myynti-ilmoituksia selannut, niin olen kuvitellut että olet juurikin noin tehnyt...:p

    sen verran sulta niitä osia löytyy.
     
    isalmela ja viikinki75 tykkäävät tästä.
  20. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Juuh, no tota jossittelua on ihan turha aloittaa...
    Mulla ollut toistasataa autoa, ja JOS olisin nuoruudessa säästänyt niitä, niin mitä niistä nykyään saisikaan?! Aikaansa kutakin.
     

Kerro tästä muillekin!