Kenworth ja Jenkkirekat!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja kenworth78, 6.9.2010.

  1. 66monaco

    66monaco Gearhead

     
    Pannu H-D tykkää tästä.
  2. Pannu H-D

    Pannu H-D Gearhead

    Kyllähän se rengasrikko saattaa tulla autoon kuin autoon...
     
    palontie tykkää tästä.
  3. Rusty

    Rusty Double Gearhead

    Kyllä kyllä, siinä vaiheessa saattaakin olla mukavampaa olla siinä autossa joka kulkee 80 km/h, kuin siinä joka kulkee 120 km/h. Get the point?
     
    MadMike tykkää tästä.
  4. rane58

    rane58 Double Gearhead

    Ja jos se renkaan pinnoite siitä irtoaa niin en halua olla lähelläkään koko autoa..... :eek:
     
    MadMike tykkää tästä.
  5. Pannu H-D

    Pannu H-D Gearhead

    Jos pelkää renkaan hajoamista niin sit on parempi kävellä.
    Omassa Kenworthissa on sentään vähän ajetut renkaat eivätkä ole mitään pinnoitettuja.
     
    Swoop, palontie ja Powerstroke tykkäävät tästä.
  6. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    No juuri tuotahan siinä yritetään välttää...ajotapa on täysin eri asia kun ajonopeus.

    Tuskimpa mikään firma jotakin ajonopeutta pelkästään kyttää, tyhmäähän se olisi...ajotapaa firmoissa seurataan, joka koostuu useammasta osatekijästä...se taas vaikuttaa kulutukseen ja sitä kautta mahdollisesti saavutettavaan säästöön vuodessa.

    Mutta tästä on turhaa alkaa jauhamaan täällä, väärä topicci.
     
    MadMike ja palontie tykkäävät tästä.
  7. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

  8. Bluestone

    Bluestone Double Gearhead

    Powerstroke ja MadMike tykkäävät tästä.
  9. MadMike

    MadMike Gearhead

    Todellista kulje ainutkaan uudehko peli joka leimassa.
    Ja noita kulutus lukemia, 25een mä pääsen ihan 2553 Actrosilla kärry perässä pienellä kuormallakin esim Kapellskär Varberg Jonkan mäen kautta. Että kyllä uusi Euro6 pöllyttää tollasen vanhan jenkkirekan mennen tullen.
    Terveisin talon taloudellisin kuski.
     
    Muokattu: 16.11.2017
  10. MadMike

    MadMike Gearhead

    Sain juuri palkinnon, kiva shekki se on.
     
    palontie tykkää tästä.
  11. Pannu H-D

    Pannu H-D Gearhead

    palontie ja Powerstroke tykkäävät tästä.
  12. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Ja kolmas kerta! Myyty hintaan 26200e +24%. Oikeeta rahaa jo, mutta aika paljon vastinetta sille, eikä näyttäis kaipaavan kun ajoo.
     
  13. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Huomasin kans. Toihan oli sitä aikaa kun metric systeemiä yritettiin usaankin, et mene ja tiedä. Tosin kanadan rajan pnnassa ollaan.
     
  14. Pannu H-D

    Pannu H-D Gearhead

    Ei ollut pahan hintainen. Toki eihän mainittu että olisi kilvissä mut silti.
     
  15. Pannu H-D

    Pannu H-D Gearhead

    Taisi Kurikkaan tulla yksi jenkkirekka lisää torstaina kun bongasin kuljetusauton kyydissä oli Freightliner.
     
    palontie tykkää tästä.
  16. M

    M Gearhead

    Missäs hinnoissa nuo nupit Suomeen kilvitettynä on?
     
  17. Pannu H-D

    Pannu H-D Gearhead

    Riippuu paljon minkäikäinen ja mistä tuo.
    Mut luulenpa et ei paljon alle 25 t € selviä.
    Joskus Euroopassa on halpoja yksilöitä jotka saattaisivat jäädä kilvitettynä alle tuon.
    Mut silloin pitää tyytyä buldoggi keulaiseen.
     
  18. juko7

    juko7 Double Gearhead

    Voi olla että oli jo käsitelty jossain, mutta onkos jenkkikuorkkien maahantuonnissa joku vuosimalliraja esim. päästöjen suhteen, minkä jälkeen tulee ongelmia rekisteröinnin kanssa? Kun nykyinen oma Gifukin on -96 ja jo eur2-päästöluokka. Eikös Cumminskin vetäytynyt Euroopasta ainakin osin päästövaatimusten myötä.
     
    hantta tykkää tästä.
  19. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

  20. Pannu H-D

    Pannu H-D Gearhead

    Päästöt eivät ole ongelma kun tarvittaessa ne voidaan mitata konttorilla.
    Mut 1.1.1992 alkaen vaaditaan ohjauslaitteesta hyväksyntä paperit ja tämä on yleensä ensimmäinen kompastuskivi miksi näitä uudempia vältellään.
    Ja vetopöytäkäyttöön -95 alkaen pitää olla autossa abs jarrut.
    Mutta kaikki saa kilpiin mut vaatii pätäkkää ja mitä uudempi sen enemmän.
    Volvo -03 asti on merkeistä kaikkein helpoin kilvittää näistä uudemmista muuta sehän
    ei olekkaan...
     

Kerro tästä muillekin!