Nettiautosta bongattua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rüsselsheim, 28.4.2006.

  1. stealth

    stealth Gearhead

    No riippuu ihan vuosimallista ja minä vuonna muutokset on suoritettu. Kyllä muakin kiinnostas jos siinä olis 500 kw onko muuten TBI:rotfl: ?
     
  2. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Eikai se silti vuosimalliin vaikuta paitsi jos auto sellanen että ollut jotain 400hv myllyä samassa korimallissa?


    Muistaakseni monessa 1000hv katupelissä on leimalle vedetty ahdot minimiin tai muuta vastaavaa? Tai otteeseen merkitty ahtopaine tms. Ainakin jossain myynti-ilmossa kun joku kysy mites laillisuus, oli joku tällänen suorite.
     
  3. Mopuristi

    Mopuristi Gearhead

    Niin tuli, vasta 90-luvulla. Samoin se tehopainosuhde.
     
  4. stealth

    stealth Gearhead

    Eipä niitä katsureita pahemmin tunnu tehot kiinnostavan, sämpylää katsastaessakin auto lähti jarrutesteriltä niin että halli raiku ja lakua jäi hallinlattiaan ihan kiitettävästi, jäi sanomatta että lähde varovasti testeriltä:D ei se silti aiheuttanut yhtään ylimääräistä kommenttia, tosin ei tuossa kyllä tuhatta heppaa ole, eikä mitään erityisemmän provosoivaa päälleppäin.
     
  5. partakukko

    partakukko 3rd gear

  6. Tired

    Tired Gearhead

    Rotten tykkää tästä.
  7. wiwwe

    wiwwe 3rd gear

    Tulevaisuuden keräilykohde varmaankin
     
  8. Bukero

    Bukero Gearhead

    Karpov tykkää tästä.
  9. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Ois hyvä aihio, g body farkut muutenkin harvassa.
     
  10. 6PPC

    6PPC Double Gearhead

    ja vielä turbon papereilla
     
  11. miguelo

    miguelo Gearhead

    Niinpä, farmarikorisena olisikin mainio ja sleeperhenkinen katuauto, varsinkin pienen tehonlisäyksen myötä.

    Ohessa linkki vanhaan myyntiesitteeseen, mistä selviää myös teknisiä tietoja GN turbo-buickista:
    https://m.imgur.com/gallery/JnupJ
     
  12. Larry

    Larry Double Gearhead

  13. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Osallistun aiheeseen hieman myöhässä, mut miten on sitten mahdollista, että tänä päivänäkin "vanhoilla papereilla" early a-body mopar menee leimasta läpi 440:llä fenderwelleineen päivineen jos tämän päivän säännöillä mennään? Kuitenkin vertailumoottorin koko on 273/318, joten johan pelkästään siinä mennään prosenteissa yli niin että heilahtaa, vaikkei tuottaisi ku sen 200hv?
     
  14. wilburi

    wilburi Gearhead

    palontie tykkää tästä.
  15. päivystäjä

    päivystäjä 3rd gear

    Kerran kun on luvat annettu niin ne pysyy voimassa. Eihän yhtään autoa saisi päästöistäläpi jos aina mentäisiin tämän päivän säännöillä
     
  16. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    No sehän se vähän niinku oli mun pointti... Tai ihmettelyn aihe, vatevö.
     
    päivystäjä tykkää tästä.
  17. Petri R.

    Petri R. Double Gearhead

    Mun pointti oli alkujaan se, ettei ole olemassa mitään "tehorajattomia papereita" ja kun tuolla Mantan ilmoituksessa lukee, että "Eli tähän periaatteessa voi tehdä mitä tahasa muutoksia ja auto aina laillinen =)" niin se ei pidä paikkaansa.
     
    päivystäjä tykkää tästä.
  18. riviera56

    riviera56 Double Gearhead

  19. toyopet

    toyopet Double Gearhead

  20. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Voihan se olla rekisteriotteesta kopsattu.
     
    rane58 tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!