diesel pösön päivät tais päättyä

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja golden rocket, 15.12.2017.

  1. golden rocket

    golden rocket Gearhead

    saatanan kauppa kassi sano sopimuksensa irti elikkä jos viä olis jollain jotain hyvää varteen otettavaa vinkkiä ennen kun saa minun kaiken raivon ja kiukun ja sitten 1.9 tiisseli pösö ei ota kierroksia hetken käy kaasu pohjassa kierroksia tuolloin 2500 noin saatanallinen sininen sauhu jatkeena polttoainetta tulee ei vuotoja suodattimet ok.
     
  2. autoilija

    autoilija Gearhead

    Naftasuodattimen ongelmalta kuullostaisi, mutta jos tutkittu jo ja varmuudella ei se niin menee vaikeaksi. Alkoiko ongelma ykskaks ja millä oirein?

    Kansia noista on mennyt kyllä, tai jako pompannut?
    Ylipäätään ovat kyllä aika luotettavia koneita kaikinpuolin.
     
  3. golden rocket

    golden rocket Gearhead

    siitä hävis puhti yht äkkiä kesken ajon ei käynyt kun kaasu pohjassa just ja just sain nitkutettua sen koti pihaan siihen jäi saatanallisen savun saattelemana.
     
  4. Rotten

    Rotten Gearhead

    Ootko nesteet jo kattonut?
     
  5. Bluehillcruiser

    Bluehillcruiser 2nd gear

    Itsellä joskus 1.9 Pösö dieseli oireili usein samalla tavalla, lopulta sammuen kokonaan.
    Vikana oli vesihelmi joka jäätyi.
    Oli vanha lunastuspeli ja nostettu joskus tankki lyttyyn vahinkokeskuksella. Tankin imuputken päässä on suodatin jonka pitäis estää veden ja lian imeytyminen, mutta tässä tapauksessa suodattimen verkko olikin suoraan vasten putken päätä. Ja pakastaessa putki jäätyi hitaasti umpeen. Aina lämpimässä oireet tietenkin hävisivät.
     
    KajS, Powerstroke ja passerby tykkäävät tästä.
  6. mpg55

    mpg55 2nd gear

    Mondeossa on vielä originaali dieselsuodatin, kohta 200tkm ajettu, turha noita on vaihdella...
     
    KajS ja Karpov tykkäävät tästä.
  7. golden rocket

    golden rocket Gearhead

    aattelin kanssa että vika löytyy nyt tästä tankin päältä imu putkista oli edellinen omistaja rikkonut pellit tuon imu putki mittari paketin ympäriltä ja tuo iso muovi mutteri rikottu ja väännetty entiä oliko kaivinkonetta käytetty aukasuun mutta pohjalla oli palikat kunnossa. nesteetkin ok. en sure näitä hetkellisiä kauppa kasseja tarttee ettiä uus kassi justiin leimattu halpa romu mutta ei noin laiskaa dieseliä enään.
     
    passerby tykkää tästä.
  8. autoilija

    autoilija Gearhead

    Eli ongelma onkin sitten siellä ymmärtämisen ja kirjoittamisen puolella.
    Peruskoulu on hyvä aluksi suorittaa, se ratkaisee jo monta ongelmaa.
     
    ido59 tykkää tästä.
  9. Kalu

    Kalu Double Gearhead

    Eikun tuo on vaan kännissä. Ja tieto lisää tuskaa...

    saa tähän jatkaa noita asiallisiakin kommentteja viälä
     
  10. autoilija

    autoilija Gearhead

    Jos älyllinen toiminta on tuolla tasolla. On lähinnä halveentamista koko foorumille.
    Jos kännissä, tulee takaisin kun osaa kirjoittaa ja teksti on selkokielistä.

    Niin, joillain voi olla ihan oikeatakin ongelmaa...
     
  11. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Noh noh

    Välillä tulee itekkin jostain pienestä kyseltyä vaikka pitäs olla peruskauraa.
     
  12. autoilija

    autoilija Gearhead

    Tietenkin. Tämä oli minun puolestani tässä. Hyvä jos asia selviää, tai siis kummatkin.
     
  13. chevytb02

    chevytb02 Gearhead

    et kai oo mitsu clubilainen,tyyli ainakin on sellainen.
     
    palontie, rampleri ja Karpov tykkäävät tästä.
  14. autoilija

    autoilija Gearhead

    Mikä se on ? Kaikenlaista voi kuvitella päässään tietenkin ajansa kuluksi.
     
  15. hzemax

    hzemax Double Gearhead

    Hyvä. Että kuoli.
     
  16. virta

    virta Gearhead

    Kun itsellä diesel alkaa työntää savua runsaasti, ->Kansitiiviste mennyt!

    Harvinaisempaa et suutin menee ,mut silloinkin kova savu..

    Veikkaan että nesteet koneesta häviää,,?
     
  17. urho3

    urho3 Gearhead

    Kiitos että aloittajan ongelma ratkesi avullasi. Maailma tarvitsee kaltaisiasi.
     
    Rotten ja Nikuzai tykkäävät tästä.
  18. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Juu, dieselissä vaan muuten pitää ssvuja tulkita vähän toisel tappaa kun bensiinissä.


    Esim just suuttimet tekee valkosta sauhua jne.
     
  19. jariha

    jariha Double Gearhead

    ongelma olikin vissiin vaan et se on ranskalainen eikä jenkki tiiseli, sitä ameriikan tiiseliä kyl viihtis rempata maailman tappiin tuhansilla euroilla? mutta jos ei viititä kahtoo suurinpiirtein öljyjä koneista niin pitääkö niitä sit hankkia ja haukkua paskoiksi? jako joko hypänny tai polttoainesuodatin tukossa/jäässä? testaus maksais sen parikymppiä siltä oisin mut paalaa se paska niin maailma pelastuu;)
     
  20. rampleri

    rampleri 3rd gear

    Minullakin on näköjään ongelmaa siellä ymmärtämisen puolella, sillä en ymmärrä ollenkaan kaltaisiasi kommentoijia.

    Mitä apua kommentistasi oli kysyjälle?

    Ja mielestäni tänne saa ja myöskin pitää kirjoittaa myöskin hivenen heikoimilla kirjailijanlahjoilla.

    Palstan syvin merkitys ei liene oikeinkirjoitus, valitettavasti kaltaisiasi pilkun-nussijoita riittää joka palstalle.
     
    Nikuzai, Rotten, rauarp ja 5 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!