Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. toyota...

    toyota... Gearhead

    ajelin lisää, ja sammuilee vähän väliä. Starttaa kyllä samointein, ku näyttää avainta. Ja nykii pitkässä ajossa. Nafta suodatin vaihdettu.
     
  2. tapsa4x4

    tapsa4x4 Gearhead

    No pdm tai syöttöpumppu. Tai siihen liittyvä johtisarja/maa vika.
     
    palontie tykkää tästä.
  3. toyota...

    toyota... Gearhead

    mistä saa suomesta halvimman pmd poksin?
     
  4. palontie

    palontie Double Gearhead

  5. toyota...

    toyota... Gearhead

    kai se on sitten tilattava uus Poksi jos sillä helpottais? Tänään -22 onneks ei sammuillu töihin mennessä.
     
  6. tonokki

    tonokki 1st gear

    Kulutuksia taas tutkailtu ja matkassa ihan hyviä lukemia --> 12-13.5l /100km mutta keskusta/seka ajossa kyllä menee se 20-22. Viime tankkaus oli 21.3l/100km ja se sisälsi 8x20km ajoa, startti kylmänä/eeberillä vähän aikaa esilämitetty. Ja loput 30km keskusta ajoa pätkissä. Edellis tankkaus n.400 km samanlaista työ ajoa 20km suunta ja nurkka ajoa 21.28 l/100km kanssa.

    Pohjosessa ajaessa 65% matkaa ja 35% nurkka ajoa niin oli 644 km ajettu kilsoja ja kulutus 15.26l/100km. Sielä ajelin enempi putkeen kerralla lämpösemmällä koneella joten ihan kun ois tohon koneen lämpötilaan liittyvä

    Lämmöt nousee normaaliin tossa mutta aika hitaasti kyllä vaikka esilämmitetty mutta onhan tossa nestettäkin mitä lämittää, Flekti näyttää pyörivän koko aika mutta sammuksissa pyörii kyllä käsin.

    Eli varmaan ton sitten vaan kuuluu viedä tollasella ajolla tai sitten lämpenee liian hitaasti ja se nostaa tota keskusta kulutusta.

    Edit: 8863km matkan keskikulutus 15.915l/100km mikä on ihan normaali. Tosin kojon lastu ja renkaan koko (245/75r16--> 265/75r16 ollu muutettu tosta n. Puolet. ) uudella rengas koolla mittari näyttää oikein.
     
    Muokattu: 23.1.2018
  7. rodhot

    rodhot Gearhead

    Mikä perävälitys tai kuinka paljon koneessa kierroksia 80km/h ?
     
  8. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Standardin oven lukot saapu. Ihan hyvä laatu näissä on eikä avain vipata tai lähde pois sillon kun ei pitäisi yms.
     
    palontie tykkää tästä.
  9. tonokki

    tonokki 1st gear

    4.10 perä tietääkseni. 90km/h 2000 rpm kiekka mittarin mukaan. Oisko sit jotain 1850 80km/h en tähän hätään muista.. Nelikko pelihän toi on mutta ei sitä kauheesti tuu käytettyä.
     
  10. toyota...

    toyota... Gearhead

    ei lähteny käyntiin enää puolituntia seisottuaan. Parintunnin päästä vähä hörähteli. Uskaltaakohan koittaa ajaa tallille jähdyttyään, vai rupeenko rassaan suosiolla pohjolan tallissa, jahka pmc/ fsd tulee?
     
  11. kuutio

    kuutio Gearhead

    Jos otit siihen uuteen boksiin uuen resistorin ja jäähysiilin ja jatkojohdon
    niin nehän on mukava kasailla vaikka keittiön valkosen ,emännän parhaan, pöytäliinan päällä ja pyyhkiä siihen sormet siitä lämpöä johtavasta tahnasta....

    niin kohtuuhelposti tän uuden paketin kytkee vaikka pikkupakkasessa punputtimeen ja sitte vähän luottavaisemmin cruisailee lämpöselle tallille... jos vaikka näin välttäs hinattavaks joutumisen kun yks potentiaalinen vikakohde eliminoitu
     
    palontie tykkää tästä.
  12. toyota...

    toyota... Gearhead

    jatkojohto tulee. Saakohan sen vanhan resistorin ongittua irti?
     
  13. palontie

    palontie Double Gearhead

  14. toyota...

    toyota... Gearhead

    puskurin sisällekö mä sen uuden runnon vai mihkä? :D
     
  15. palontie

    palontie Double Gearhead

    Se on viilein paikka.
     
  16. tapsa4x4

    tapsa4x4 Gearhead

    Mä oon laittanu yleensä kuskin akun viereen ajovalon taakse eikä oo ollu murheita. Ainakin 6 autoon tehny noin.
    Nykyisessä käytiksessä roikkunu abs boksissa kiinni nippusiteillä sellaisen 40tkm ja hyvin on pelannu et ei se kauhee tarkka oo kun vaan ei oo siinä koneen päällä.
     
    palontie tykkää tästä.
  17. kuutio

    kuutio Gearhead

    Olikos siinä kaatuneella fsd-foorumilla ne paremmat ohjeet tosta boksin ja siilin kasaamisesta..

    Mä tein aikanaan jotenkin näin, jonkun ohjeen mukaan
    - uuteen poksiin uus #9 resistori
    - ne muovikupit transistoreitten päältä roskiin
    -jostain elektroniikkapuljusta. oiskohan ollu Bebek sitä harmaata lämpöäjohtavaa tahnaa
    transistoreitten ympärille/täyteen niin paljo kun pysyy
    - tahnat tietty boksin ja siilin väliin
    - paketti jatkojohdolla on mullakin ollu siinä pääsylinterin ja absipoksin luona


    Kerran heti sillon alkuun FSD- boksin uusin ja ny menny n 150 tkm
     
  18. peku123

    peku123 Gearhead

    Siinäpä se oma vortecci subi pikku fixien jälkeen..

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]


    Lähtökohta..

    [​IMG]
     
    Muokattu: 26.1.2018
    keke1478, wilburi, jarona ja 1 muu tykkäävät tästä.
  19. oceanic7

    oceanic7 Double Gearhead

    Eikö tuu leimalla ongelmia renkaista?
     
  20. peku123

    peku123 Gearhead

    Varmasti tulee, vaikka otteessa onkin :) Joutuu levikekumit laittaa. Tossahan oli alunperin lasikuitulevikkeet koko kyljen matkalta..
     

Kerro tästä muillekin!