Pickup Camaro

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja Puuma6, 21.11.2015.

  1. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Nojoo totta. Tosin perus kaasaripeli jos on tai sellainen tekniikka tulee niin ei siellä onneks hirveesti muuhun kuin moottoriin liittyviä johtoja ole.
     
  2. juhapih

    juhapih Double Gearhead

    Mulla tuossa Willys Jeepsterissä oli Ameriikassa napattu kone pois paikoiltaan. Siinä oli alunperin loikkariloota, jossa spraypullon kokoinen solenoidi. Se ei ollut mahtunut runkoristikon reijästä, joten polttoleikkaamalla rungosta palaa pois. No se olisi voinut irrottaa avaamalla 2 pulttia... Kun tulipellin kohdallakin oli ollut ahdasta, niin kirveellä oli hakattu pala pois ja ilmeisesti oli kaasupillihommia varten tehty kirveellä reikä lattiaankin.
    Jotenkin rankkaa tuo purkuhomma.
     
    passerby tykkää tästä.
  3. Bluehillcruiser

    Bluehillcruiser 2nd gear

    Mulla on säästössä yksi siisti pikkis Camaro ihan vaan siksi että jälkipolvetkin näkis millaista jälkeä autovero sai aikaan suomalaisten järjenjuoksussa. Pitäis varmaan etsiä sille kaveriksi BX Van ja joku veikeä puolimetrisellä kattokorotuksella oleva Patrol...
     
    onoff road, passerby ja 12345678910 tykkäävät tästä.
  4. Nupa

    Nupa Double Gearhead

    Sama idea täällä.
    Jos tulee vastaan toinen edullinen ja tarkoitan oikeasti edullinen niin vinkkaa ihmeessä.
    Saa olla ja mieluusti ehkä olisikin jopa diiselöity, ei haittaa...
     
  5. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    Ajatelkaa että noita on oikeesti tehty. Ja vain sen vuoksi, ettei rahat riittäneet oikeaan Camaroon. Mutta aika hyvä mielikuvitus piti olla, jos oikeesti kuvitteli cruisailevansa V8-Camarolla tuollaisella ajellessa. Ainoastaan kuskin paikalla istuessa moottori sammutettuna ei eroa huomannut.

    No. Tehdäänhän niitä kopioita Ferrareista ja Cobrista ja moottorina on joku onneton neloskone. Ihan yhtä outo juttu.

    Vähän sama juttu kun nussisi pumpattavaa kuminukkea.
     
    passerby ja M tykkäävät tästä.
  6. M

    M Gearhead

    Repesin kyllä tuosta viimeisestä lauseesta :D
     
  7. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Miksi muuten camaro eikä firebird? Ponu oli varmaan kalliimpi mutta kuinka paljon?
     
  8. kustomkuuppa

    kustomkuuppa Gearhead

    Ei avolava urheiluauto ole välttämättä huono idea, tosin lava-Camarossa on vähän mittasuhteet pielessä kun takaylitystä on liikaa. Säälittävämpi minusta on se alkuperäinen perusmalli alle sataheppaisella Iron Duke neloskoneella, varmaan jollain Cedricin koneella Suomi-dieselöitykin kulkee paremmin.
     
  9. Nupa

    Nupa Double Gearhead

    Noo, Camaro on aina Camaro vaikka sama auto onkin.
    Toki, jos ei Camaroa löydy niin luukkulamppukin kelpaa, siihen sitten toki joutuu vaihtamaan keulan ja takavalot ja sisustan jajaja... no biggie.
     
    PauliR tykkää tästä.
  10. Nupa

    Nupa Double Gearhead

    No nyt se on omalta osalta tämäkin "unelma" totta, 86 lava-camaro.
    Latolöytö suht läheltä ja tuotiin vielä kaupan päälle pihaan.
    Plussaat - sisusta siisti ja ehjä, t5 manuaali, lava hyvän kokoinen (puolisen metriä autoa jatkettu eli mahtuu makoilemaan) ehjällä pressulla ja yllättävää kyllä suht ruosteettoman oloinen vehjes. Ja se oleellinen - halpa. Pyynti nyt oli mitä oli hatusta, mutta käteisellä lähti mun mielestä järkihintaan.
    Miinukset - no, PICKUP Camaro haloo! ja vain kutosella, toki ruisku, mutta silti.

    "Tästä on hyvä jatkaa"... :D
     
    onoff road, miguelo, roadikas ja 3 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  11. Bluestone

    Bluestone Double Gearhead

    "jälkipolvetkin näkis millaista jälkeä autovero sai aikaan suomalaisten järjenjuoksussa"

    .... pitäisi yrittää saada UNESCON kulttuuriperintökohteeksi "suomalainen pykäläviidakko " .... hiiteen kaikki norminpurkutalkoot.
    Tulee vielä sekin aika kaiken vapauttamisen jälkeen kun voivotellaan miten ennen kaikki oli paremmin..... katsokaa vaikka:p:cool::oops::rolleyes:
     
    Ranee tykkää tästä.
  12. PauliR

    PauliR 3rd gear

    En usko ennenkuin näen, eli kansa vaatii kuvia, eiku ei helevata, se on kuitenki niiiiiiiiin ruma, älä laita kuvia. ;)
     
  13. Nupa

    Nupa Double Gearhead

    Tähän ei näköjään onneksi saa liitettyä kuvia koneelta joten noukänduu just nyt... mutta usko pois, se on hieno.
     
    PauliR tykkää tästä.
  14. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead


    Onhan omaisuuden puolustaminenkin vapautettu, ei ole enää rajoitavia pykäliä mitä saa ja mitä ei saa tehdä
    Perävaunujen rakentamisen normeja purettiin ei ole enää vaatimuksia akseiden kantavuuksista tai aisojen materiaali vahvuuksista. Sehän on vaan hemmetin hyvää normiston purkamista kun turhia sääntöjän puretaan, tosin samalla kiellettiin kärryjen ite tekeminen ilman tehdastekoisuutta

    Jossain vaiheessa varmaan puretaan pakokaasumittauksissa pykäliä kaikki pre OBD2 autot vapautetaan pakokaasumittauksesta. Jeejeeejeee kansahurraa innoissaan, kunnes tajuaa että helvetti autojen pakokaasunormistoa purettiin ja nyt kaikki vanhat autot on totaalisesti kiellettyjä
     
    KajS tykkää tästä.
  15. Nupa

    Nupa Double Gearhead

    Tänne ei vieläkään saa liitettyä omalta koneelta kuvia (en tiedä onko ko. ominaisuutta edes kukaan yrittäny saada toimimaan, onko? Ehkä kannattais?) joten ei oo kuvaa nyt tähänkään laittaa.
    Onneksi?
    Mutta, lavacamaroitten ihailijoille tiedoksi mitä tälle yksilölle, mun omalle "aarteelle" on viime postauksen jälkeen tehty - lavaa oman mielen mukaiseksi ja tietenkin ajokuntoon yritetty saada koko paska.
    Ähertää sen mitä jaksaa kaikkien muitten vastoinkäymisten keskellä - sehän sitä harrastusta parhaimillaan, eiks je?
    Yritys on kova saada liikumaan ens kuun loppuun mennessä, jos ei sinne pysty niin silliaamiaiselle sitten. Jos ei sinne niin sitten pick-nikkiin. Ei tämäkään näköjään itsestään valmistu vaikka kuinka toivois ja tää pakkanen kolottaa mun vanhoja luita sen verran ettei vaan jaksa vääntää enää vaikka ehkä pitäis...onneks ei ole edes pakko.
    Liikenteeseen tämä tulee joktap. Joskus. Konekin kävi jo (ei ollut jumissa, jee!)
     
    passerby tykkää tästä.
  16. PauliR

    PauliR 3rd gear

    Ilmeisesti kuvia ei saa suoraan omalta koneelta, joten ota käyttöön vaikka aijaa ja sieltä saat niitä kuvia tänne aika helposti.
    https://aijaa.com/

    Ja kansa vaatii edelleen niitä kuvia :eek:
     
  17. Nupa

    Nupa Double Gearhead

    Emmä tommottis aijjaata nyt jaksa... Sä oot muuten ainut ku vaatii, pitääkö laitta privana :D:D saako sinnekään koneelta mitään, tuskin.
    Onks tällaset nyt kuvien arvosia häh? oikeesti?
    Enkä mä nyt muutenkaan tiiä täs vaiheessa, joku varastaa mun idean ja toteuttaa sen ennen mua ja saa kaikki kunniat jaja ja ...
    Ps. naamakirjasta jos löytyy oikea ryhmä niin siellä on tiisereitä ;)
     
  18. PauliR

    PauliR 3rd gear

  19. Nupa

    Nupa Double Gearhead

    Oon mä tuollaki, mut ei tonne voi. Puristit tappaa.
    -e- no nyt mä tiiän kuka oot.
     
    PauliR tykkää tästä.
  20. PauliR

    PauliR 3rd gear

    Ei sua kukaan tapa, rohkeesti vaan, saadaan naur.., eiku siis ihastella sun tuotoksia. :D

    Joo, oot pari kertaa käyny meiän tallilla Kaskelassa, viimeks teit vaihtokauppaa tallikaverin kanssa, Camaro vaihtu Camaroon.
     

Kerro tästä muillekin!