Mickey Thompson Indy Profile S/S Tires...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Renkaat ja vanteet', aloittaja ply72, 20.3.2006.

  1. ply72

    ply72 1st gear

    tere

    pitäs jostain löytää N50 15" (345/50 15") kokoa olevat radial kumet, mutta eipä tahdo löytyä. Varmasti noita vielä joku tai useampi firma tekee, onko tietoa mikä.

    Sitten asiaan, onko minkälaisia kokemuksia Mickey Thompson Indy Profile S/S renkaista, siis ihan katukäytössä. Nuohan ei oo radial kumet joten ovatko kuinka "löysät" jos vertaa vaikkapa Sportsmaniin.

    Jos jollain ois jäänyt jouten kultaisilta hottentotti vuosilta jotain Pos-A-Tractionia yms. kokoa n50 15" niin ilmoitelkaa ihmeessä, ei haittaa vaikka pintaa ei niin kauheesti ois jäänyt.
     
  2. herrakani

    herrakani 1st gear

    Noita saa kyllä vieläkin, mutta ne ei ole ollenkaan ilmaisia. 2-3 sataa per rengas.
     
  3. ply72

    ply72 1st gear

    Osaatko sanoa valmistajaa, helpottais tilausta
     
  4. MiLe

    MiLe 1st gear

    Mulla olis ylimääräinen 395 / 45 -15 pari (en muista kokoa tuumissa mutta voin katsoa jos kiinnostaa) Mickey Thompson, Sportsmanit muistaakseni, sellaset vanhat käärmeenselkäkuvioiset. Ne on ajamattomat eli uudet.
     
  5. ply72

    ply72 1st gear

    sportsmaneja on ollut, haussa nyt siis "tavalliset" radial renkaat
     
  6. toyopet

    toyopet Double Gearhead

    Onko tämä sellainen?

    http://www.coker.com/store/customer/pro ... 264&page=1

    Merkkiä saanee Sami Lassilalta
     
  7. ply72

    ply72 1st gear

    juu tutustunut olen myös cokerin valikoimien renkaaseen, mutta ikävä kyllä sekään ei ole radial rengas :cry:
     
  8. ply72

    ply72 1st gear

    hoosier näyttää tarjoavan leveetä radialia mutta ei just tuota kokoa, no onko kokemusta Hoosier Pro Street radialeista.....
     
  9. herrakani

    herrakani 1st gear

    Ooks kysyny SamiL nimimerkin takana liikuskelevalta heppulilta? Mun muistaakseni siltä saa likipitäen mitä vaan.
     
  10. bowtie61

    bowtie61 1st gear

    Kysy racers placesta, mulle tuli 295/50x15 sitä kautta ja hyviltä vaikuttavat paitsi vesisateella :)
     
  11. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Mickey Thompson Indy profile S/S:t ei oo kyljiltään löysät, jos sitä tarkotit. Ainoostaan kumiseos on pehmeempää.
     
  12. Fireball

    Fireball Gearhead

    Mullaki ollu yhet Indyprofiilit katukisurissa ja tosiaan ne vastaa enempi radiaalirengasta kuin modernia katusliksiä. Oisko totuus että ajoltaan huonommat kuin radiaalit ja pidoltaan huonommat kuin sliksit 8) Noh, tästön aikaa toistakytä vuotta ja saattohan ne tuntua liukkailta ikänsä puolesta, mistä lie ylijäämätunkiolta sillon ostin ne
     
  13. ply72

    ply72 1st gear

    jeps

    tuo ois vaan tuo N50:nen niin unelma kokoinen rengas tohon satellite farkkuun ku tilaakin on, pitää tonkia jos jostain vielä tarttus vanhat oikeet radialit mukaan, jos ei nii pitänee sitten investoida vaikka nuo Indy profilet tai jotain, tosiaan ei oo haussa ultimatepito-ominaisuuksia varttimailille (siihen hommaan on sliksit erikseen) vaan härskiä ulkonäköä ja kohtalaista ajettavuutta.

    Sportsman (+ kapea perä ja 30 vuotta vanhat palikat keulassa) on muuten aika hassu kokemus n. 200 km/h vauhdissa uraisella nelostiellä.....no nyt on keula rempattu ja normiperä alla



    M&H tarjoaa myös tota kokoa katukumiksi, ei vaan saanut selvää onko se nyt radiaali vai kissa vai kala, onko kokemuksia
     
  14. mopster

    mopster Gearhead

    Jos verrataan vaikka BFG radial T/A kumeihin noita indy profile S/S:siä, niin onkohan paljon parannusta tiedossa kuuskyt jalkasiin? Entä onko ajettavuus paljonkin huonompi, eli kannattaako harkita autoon jolla ajetaan keskimäärin 5000 km kesässä, ja onko niin ettei voi sitte eteenkään laittaa radiaaleja?
     
  15. Mopuristi

    Mopuristi Gearhead

    60 jalasta en muista, mutta vanhan farmarini vartin aika parani 15.8 sekunnista 15.3 sekunttiin pelkästään sillä, että 275 radiaalien tilalle vaihtoi 255 leveät indy profile s/s:t. Autossa oli tuolloin lukoton perä. Ton 5000km:n jälkeen ne indy profilet on kyllä jo sileät ja uraisella tiellä "mielenkiintoiset ajaa". Joo, ja autosta tulee vielä mielenkiintoisempi ajaa kun eteen on pakko laittaa myös rättikumit (jos haluaa laillisesti ajella).
     
  16. jukka63

    jukka63 1st gear

    laillisuudesta en tiedä mitään,vartin ajat tippui 1.3 sek.kun vaihdoin katurenkaista rätti m/t:n versioihin.aika harvoin ne poliisit pysättää :D
     
  17. nova71

    nova71 Gearhead

    M/T N50 15" niin oos nuo suomeksi ton kokoset 345/50 15" ?
    Otteessa on vain toi N50-15 ja semmoset siellä allaki on mutta jos sen sais siihen lappuunki jotenki helpommin ymmärretäväksi.
     
  18. Mopuristi

    Mopuristi Gearhead

    On. Tai se on joku 325-345 ti sinnepäin
     
  19. nova71

    nova71 Gearhead

    Juu, näihän se mittaki suurinpirtein näyttää. Oos tuosta conversiosta jotain kättä pitempää jos insinööri haluaa?
    Nuita yllämainittuja rattaita taita kovin helposti löytyä.
     

Kerro tästä muillekin!