Morjestaminen tien päällä

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Hd-hippi, 4.1.2004.

  1. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Tänään tuli hakkilassa duunin vieressä vastaan hieno pyhimys-volvo (Veikkaisin että MR), moikkasin ku Valiantilla porhalsin kauppaan hakemaan evästä lounaalle, ja Volle kuski moikkas takasin. :)
     
  2. Make.S

    Make.S Gearhead

    Kyllä minä oon semmosen pikkuheipan heittänyt vanhoilla/uusilla harrastejenkeillä ja vanhoilla euro/japseilla suhaaville, ei maksa kun vaivan.
     
    isalmela ja eilhik tykkäävät tästä.
  3. Gummisti

    Gummisti Gearhead

    Kuka lie HD tyyppi moikkaili Valkealassa yks päivä F-350 duallyy. Rähmät silmis hämäännyin et keneksi lie luuli kun Samanlaisia autojakaan ei ole näkyny eikä tutuillakaan HD ole :)
    Kai hää vaan verrytteli kättään :D
     
  4. Jouni_K

    Jouni_K Gearhead

    Kummaa touhua kertakaikkiaan. Moottoripyörällä ajellessa ainoat moottoripyöräilijät jotka ei aina morjesta on harlikkakuskit. En oo keksiny syytä, ehkä ne on vaan muitten yläpuolella. Ehkä ne morjestaa vain toisia harlikkakuskeja. Miten ihmeessä erottaa harlikan jostain japsi-V-twinistä vauhdissa, ei ymmärrä. Joskus ite vahingossa morjestanu skootteriakin.
     
  5. karhu01

    karhu01 2nd gear

    Mulla on taas sellaasia kokemuksia, et oon ajellu 77 buickilla nii satunnainen jenkki nostaa räpylää vastaan tulles. Sit on 39 dodge nii traktoreista rollaattori kuskeihin alkaa räpylää nousee. On se jännä toi auton ikä.
     
  6. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead


    Joku viisasteli hd;n koneen tasapainoon liittyen, et jos motoristi on sumea ei morjensteta jos taas motoristi on kuvalleen terävä se on samassa tahdissa ravistava hd
     
    Gary Grand, -Skeletor- ja sdfsd tykkäävät tästä.
  7. Jouni_K

    Jouni_K Gearhead

    Aaa, siis tää on se juttu, maailma on erilainen harlikkakuskin silmin - se tärisee?
     
    Nikuzai tykkää tästä.
  8. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Ite morjestan kaikille 2 pyöräsille jos ajan kakspyöräsellä.
     
    Ranee ja isalmela tykkäävät tästä.
  9. Vuppe

    Vuppe Double Gearhead

    Kevyt yleistys.
     
  10. Vuppe

    Vuppe Double Gearhead

    Itse asiassa mä en edes tunnista tuleeko vastaan joku uudempi härräkkä vai kustomi jamasuki.
    Jos näen pyörän sivulta niin koneesta nään onko härräkkä, tosin uutta Milwaukee 8 mottia en oo livenä nähnyt.

    Ei oo uudemmat pyörät lähellä sydäntä. :)

    Lapa nousee kaikille vaikka tulisin hyvin toimeen ilman sitä tapaa...
     
    isalmela tykkää tästä.
  11. isalmela

    isalmela Gearhead

    Käyhän kokeilemassa niin tiedät :cool: Se on semmoista rauhoittavaa tärinää, joka irrottaa ihmisen arkipäivän huolista ja murheista :D yli kymmenen vuotta tuli noilla täristeltyä ja moikkasin kaikkia skootterista ylöspäin
     
    cdv70 ja belair66 tykkäävät tästä.
  12. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead

    On siinä jotain taikaa

    Kerran yhellä turistilla oli korkee sissybar ja en nyt muista oliko sivutuet vai turvavyö, mutta eukkonsa nukahtaa muutamalla metrille ellei kilometrille kun harrikan kyytiin istahtaa

    Ensimmäiset kerran kuulemma hiukka aiheuttanut sydämen tykytyksiä, kun kyydistä kippasi alas
     
    Gary Grand ja isalmela tykkäävät tästä.
  13. TwistOla

    TwistOla Gearhead

    Eilen nousi ainakin räpylä vastaukseksi omaan tervehdykseeni vihreästä ´59 Buickista. Itse olin liikenteessä tuolla Amukallani. Kohtaaminen tapahtui Jyväskylässä.
     
  14. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Sinäkö se aina morjestelit polkupyörän päältä kun motskalla ajoin ohi? Senkin fillarikommuNISTI
     
    sdfsd ja isalmela tykkäävät tästä.
  15. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    En ollu minä, mulla on vielä apupyörät.
     
  16. karra

    karra Double Gearhead

    Kiva oli kun vanhasta jenkistä lapa nousi eilen Kouvolassa, ensin; olin 1979 Mersulla liikenteessä. Omalla kylällä ei morjesta kun tutut :rotfl:
     
    cdv70, isalmela ja Pertti K tykkäävät tästä.
  17. cdv70

    cdv70 Double Gearhead

    Oli 4 rättäriä minusta katsoen vasemmalla liikennevaloissa. 2 rinnan 2 peräkkäin. Itselläni oli vihreät ja ajoin risteyksen läpi lapa pystyssä. Ei heilunut käsi , ei edes nyrkissä.:(

    Hetki sitten Riihimäeltä Hyvinkään suunttaa ajelin ja morotin ilmaa,,,,,,,,tuli C5 Vette vastaan. Katsoin ensin että ompa mahtavat ilmanottoaukot, mutta ne olikin vette miehen sieraimet.
     
    Mokaman, Pertti K, ak72 ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  18. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    :rotfl: :rotfl: :rotfl: :poff:
     
    Nikuzai tykkää tästä.
  19. HendriXXX

    HendriXXX Gearhead

    Craisulla ajaessa saa olla melko paljon hanska pystyssä, ku melkein kaikki jotka ajelee jollain vanhemmalla harrasteella ni nostaa aina lapaa pystyyn.. :D
     
    anssi1960 tykkää tästä.
  20. isalmela

    isalmela Gearhead

    Minä en kerennyt morjestaa kun oli kännykkä korvalla kun tultiin loppuviikosta Toppilassa vastaan :p
     

Kerro tästä muillekin!