Sebring 2.0 -04 jakohihnan kiristin?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja stratusdriver, 7.5.2018.

  1. stratusdriver

    stratusdriver Gearhead

    Jakopään huolto ajankohtainen iän takia ja pitäisi selvitellä onkohan siellä hydraulinen vai mekaaninen kiristin?

    Kertaalleen ko. huolto on tehty, näissähän on tainnut jossain vaiheessa hydraulinen vaihtua mekaaniseen joten otapa sitten selvää ilman että avaa koppaa ensin.
     
  2. VintageSpeed

    VintageSpeed 3rd gear

    Jos se on autokeskuksella huollettu niin niille soittamalla voi tieto löytyä VIN koodin tai rekkarin perusteella.

    Mä tein niin että ostin mekaanisen muutossarjan ja vaihdoin sen hydraulikiristäjän mekaaniseksi.
     
  3. Sounderi

    Sounderi 2nd gear

  4. stratusdriver

    stratusdriver Gearhead

    Kiitoksia Sounderille linkistä! Mekaanista ehdottaa tuolla joten mennään sellaisella.
     
  5. stratusdriver

    stratusdriver Gearhead

    Draaman kaari sulkeutui ympyräksi. Hommasin pelkän kiristinrullan, mekaanisen siis, koska huollon tehneellä pajalla ei ollut varmuutta kiristimestä. 342€ oli pajan lasku jossa työt sekä jakohihna, ohjainrulla, vesipumppu ja jäähdytinneste. Kohtuu halvalla selvittiin mielestäni. Muut remelit tuli vaihdettua itsellä jo aiemmin.
     
  6. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Suht halpaa! Neoniin makso ainakin 2l koneeseen jo jakopään osat Suomessa aika ruhtinaallisesti.
     

Kerro tästä muillekin!