Kauhava. LSK Businesspark ja muutakin.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja enzo, 28.3.2018.

  1. pile

    pile Gearhead

    Tässsähän hyvin näkee sen että ratayhtiö ei arvosta pätkääkään sitä jos joku ulkopuolinen yrittää pönkitä toimintaa. Myös minä omistamieni yhtiöiden kautta maksoimme palan alastaron asvalttia. Luuletko tosiaan että mieltä lämmittää tää Tupalan uutinen sehän veti maton koko kiihdytyskansan jalkojen alta kerralla. Kiittämätyömyys on mailman palkka. Ja se jos mä jotain täällä jauhan niin ne on mun aatoksia. Ei seata fhrata niihin. Eli mun sanomiset ei ole yhtä kuin fhra. Sillä en ole järjestön päättävissä elimissä mukana. Ja ”arvon pile” tulee motoparkkiin miellään vaikka siellä on tällä hetkellä vielä huono pinnoite radassa. Palatakseni viimekesään. Kun siellä asfaltti kuoriutui ja kisat jouduttiin ajamaan osittain yhdellä radalla. Niin kaiken paskan siitäkin sai fhra. Ei ratayhtiö jonka paska asfaltti ei kestänyt. Että silleen.
    Ps. Hyvää kesää ja koita saara ne herneenpaloot pois nenästä ennen kuin kasvukausi alkaa ettet tukehdu.
     
    Hegemon tykkää tästä.
  2. Shining Whit

    Shining Whit Gearhead

    Toisaalta, jos joku maksaa tupalalle uuden asvaltin ja sit tilanteet muuttuu siten että kaupallisen toiminnan harjoitaminen joko vaikeutuu tai muodostuu kannattamattomaks, niin ei kai Tupalan ole syytä sen takia itseään jojoon vetää? Eli jos laskelmat osoittaa ettei rataa saa viranomaisten vaatimin muutoksin kannattavaks ja sen tekeminen omasta pussista vetäis vaikka lafkan nurin, niin pitäiskö se silti tehdä?
     
    Pate-68 ja Duster440 tykkäävät tästä.
  3. pile

    pile Gearhead

    Oikeestaan mulle nyt ihan sama. Tupala teki päätöksensä itse ja nauttikoon myös hedelmät siitä itse. Jos jostain kumman syystä alastarossa jatketaan ajoja niin sehän olis vaan huvä ja sinnekin men
     
  4. nixxon

    nixxon 3rd gear

    Sen verran Alastaron asfaltista
    Kaikkia ketä teki töitä uuden asfaltin eteen ja
    Sijoitti siihen aikaa ja rahaa Vi.....aa
    Mutta meillä oli todella hyvä rata käytössä muutama vuosi
    Onnettomuuksista vältyttiin radan ollessa kunnossa.
    Säästettiin varmaa jonkun auto/teknikka tai jopa
    vakavasta henkilövahingoilta. Eli ei välttämättä huono
    sijoitus. ☺Mutta tähän pätee sama jos/kun .
    Jos minä tietäisin ensi viikon lotto numerot. .........tekisin
    muutaman jutun eri tavalla jo tänään.
    Nixxon
     
    pantteri95, Rellu8, Pate-68 ja 7 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  5. supo

    supo Double Gearhead

    Nixxon,kirjoitit asiaa eli oli kyllä hieno vetää uudella pinnalla kisaa muutama vuosi!Osallistuin myös keräykseen!
     
    pile tykkää tästä.
  6. temppi

    temppi 3rd gear

    Eikös eilen ollut Kauhavalla jokin tiedotus/infotilaisuus? Olikohan siellä mitään ihmeempää tiedotettavaa?
     
  7. enzo

    enzo Gearhead

    supo ja Araldite73 tykkäävät tästä.
  8. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead


    Kuulin jotain huhua, jotta oli kuultu huhua, ettei Kauhavan mölylupa kattaisi rääksreisinkin mölyä?

    Tämä huhupuheen huhu ei kaiketi pidä paikkaansa?

    Itse en tuohon usko, mutta jotkut taitavat siihen taas uskoa?
     
  9. C5_Z06

    C5_Z06 Double Gearhead

    Olin paikalla ja mielestäni hyvin asiallisesti pidetty tiedotustilaisuus. Varsin olennaista tässä tapahtumassa oli ympäristölupahakemuksen esittely ja siihen liittyvät asiat kuten melu.

    Toki hieman keskusteltiin muustakin, kuten lentotoiminnasta.
     
    supo tykkää tästä.
  10. supo

    supo Double Gearhead

    Mikkis,sitä ei ole koko alueella mutta asia on vireillä.Eli ratahomman ympäristölupa jätetty 9.5 ja asia etenee virkamiesportaassa asianmukaisesti ajallaan.Asiallinen tilaisuus ja tuli hyvää tietoa asiasta Areenan rakentajilta päivän aikana.Ps.Ei muuten asfalttialue lopu kesken paikalta!
     
  11. superbird

    superbird Gearhead

    Jos ei lupaa elokuussa, onko kisoja?
     
  12. peltsi

    peltsi Gearhead

    onko se paluu/rullaustien asfaltti sellaista että siinä voidaan ajaa muutaman tuhannen hepan kiihyttimillä vai vaatiiko päällystämisen?
     
  13. Pro Pätkis

    Pro Pätkis Gearhead

    Päällystetään uudelleen ainakin 800 metrin matkalta.
     
    peltsi tykkää tästä.
  14. Araldite73

    Araldite73 3rd gear


    Eli asiassa voi olla vielä muuttujia melun tms johdosta?
     
  15. C5_Z06

    C5_Z06 Double Gearhead

    No se ny on ainakin varmaa, että pakoputket paukkuu sanoi nimismiäs mitä tahansa...



    Kunhan nyt Erkki vaan malttaas pysyä eros näistä touhuusta.
     
    Araldite73 ja sbm396 tykkäävät tästä.
  16. 930BiT

    930BiT 3rd gear

    Ilkka-lehden tämänpäiväisen jutun mukaan radan teko on aloitettu maanantaina. Ja kuvassa näkyikin asfaltin jyrsinkone.
     
  17. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Aulis Hämeenkorpi tykkää tästä.
  18. Araldite73

    Araldite73 3rd gear

    "ympäristölupakin puuttuu"

    Mielestäni jo ylen otsikointi pyrkii antamaan negatiivisen kuvan hienosta projektista.
     
  19. Shining Whit

    Shining Whit Gearhead

    Mielestäni artikkeli oli varsin neutraali ja siinä tuotiin jopa ongelmaa esille että rata tarvittaisiin jotta voitaisiin jatkossakin käydä aknsainvälisen tason kiihdytyskilpailuja . Ympäristölupa puuttuu, se on fakta, kerrottiin milloin se käsitellään ja että valituksia on tehty. Ei kai tiedonvälittäjän tarvitse niistä vaieta. Artikkeli olisi voitu kirjoittaa erittäin paljon negatiivisemminkin.
     
    Inlinee ja artsiracing tykkäävät tästä.
  20. kari6767

    kari6767 3rd gear

    Jos nyt voitais tän kauhavan kohdalla kääntää lopullisesti keskustelu positiiviseksi,vissiin ihan tarpeeks saanu ihmiset ja muut jauhaa paskaa alastaron kohdalla.
     
    Inlinee, jknR, Araldite73 ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!