rockautosta tilaaminen

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja Hertta08, 11.3.2009.

  1. aric-z

    aric-z Gearhead

    http://www.usarahti.fi/?gclid=EAIaIQobChMIrpup95rV2wIVEI4YCh3H3w5nEAAYASAAEgJNvPD_BwE
     
  2. INVICTA

    INVICTA 3rd gear

    Usarahtia suosittelen, Omalla kohdalla toiminut hienosti.
    kymmeniä isompia ja pienempiä paketteja on tullut.
     
  3. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Paskapuhetta. Eka kerran kun käytin ennakkomaksua niin jouduin maksamaan tullit toiseen kertaan että sain osat kotiin. Kyllä minä sitten selvittelyn jälkeen sain toisen maksun takaisin, en enää muista tarkalleen miten meni, mutta eiköhän se tässä ketjussa ole selostettu.
     
  4. Degenerated

    Degenerated Gearhead

    Eikös se Ebayn global shipping program toimi juuri samallailla. Tavara tullataan saksaan ja sieltä lähetetään tänne. Pari kertaa mulle tullut näin.
     
  5. 6PPC

    6PPC Double Gearhead

    Benzboysin kautta on tullut mulle pienempää palikkaa esim imusarja. Hyvin on pelannut
     
  6. Degenerated

    Degenerated Gearhead

    Tänne myös, mutta muistaakseni minimiveloitus oli 70€
     
  7. challenger-70

    challenger-70 Gearhead

    Mun kokemuksena on että Walker on huonoin tarvike.Jos ei 2 vuodessa ole poikki ruostunut niin vähintään sisuskalut irtoaa.

    Tosin corvetteen tuli Flowmasterit niin niissä oli kauhea työnlaatu ja ruostettakin valmiiksi.Tosin nuo on paksumpaa tavataa eikä auto ole talvikäytössä-
     
  8. moottorinlohko

    moottorinlohko Gearhead

    nyt olen monta pakettia tilannut ja etukäteen tullit,fedin kautta,hienosti tullut,muutamassa päivässä kotiovelle ja kukaan ei ole kysellyt mistään mitään.palvelu vaan paranee,on suomi putkilla kova paikka.
     
    Jussi289, Karpov ja xarper tykkäävät tästä.
  9. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Juu ja mulle tuli toinen maf ilmasiks takuuseen. Ei toiminu sekään. Refund tuli tilille seuraavana päivänä.
     
    Jussi289 ja xarper tykkäävät tästä.
  10. xarper

    xarper Gearhead

    Ensviikolla pitäis ekaa kertaa tilata Summitilta aarteita.
    Tekis mieli ottaa vähän kaikkee koriin kun on se vaan niin halpaa siellä mutta kun ei köyhä voi hirveesti ylimääräsrä ottaa ton stroukkisarjan lisäks vielä mut yritetään.
    On kun joulu kun se paketti saapuu!
     
  11. passerby

    passerby Gearhead

  12. 6PPC

    6PPC Double Gearhead

    impala67 ja passerby tykkäävät tästä.
  13. jarona

    jarona Gearhead

    Tänään iltapäivällä tuli rokista paketti jossa laturi ja etuiskarit.
    Laturi oli saanut osumaa matkan varrella, + napa oli vinkkurassa
    ja diodisilta rikki.
    Laitoin reklaamatiota kuvineen asiakaspalveluun.
    Nyt tuli ilmoitus että uusi laturi tulossa!
    Pyysivät kyllä säilyttämään paketin jos kuljetusfirma (Fedex)
    haluaa sen nähdä.
    Kiitettävää asiakaspalvelua!
     
    chevytb02, fudge85, xarper ja 1 muu tykkäävät tästä.
  14. palontie

    palontie Double Gearhead

    Todella.
     
  15. xarper

    xarper Gearhead

    [​IMG]

    4.7. piti olla stroukkisarja hyllyssä ni tänään lähti sit kamat matkaan... Ei taida ihan big wheelssiin keritä nyt.

    Summit kyllä eikö Rockauto.
     
  16. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    Muutaman kerran Summitilta tilannu tavaraa ja kahdella kerralla on tilauksesta jääny jotain jälkkäriin.
    Onneks viivettä on ollu niin vähän että on kamat ehtiny samaan konttiin Losissa..

    Jos ois kamat ollu suoraan kotiin tulossa lentäen, niin noitahan ois tipahdellu moneen kertaan selvitettäväksi.
     
  17. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Nuo hyllyyn tilaukset muutenkin vähän aina toimitusajoiltaan heittäviä....

    En viitti rokkiautosta tai mistään ottaa muutakuin stockkia. Tietty aina ei ole vaihtoehtoja.
     
  18. höyrymakkara

    höyrymakkara 1st gear

    Olen kans muutamia kertoja tilaillut rokkiautosta ja summitilta ja hienosti pelaa homma paitsi yksi asia varsinkin summitilla.
    Ne ei perkele tajua pakata niitä tavaroita kunnolla varsinkin jos siellä laatikossa on jotain vähänkin painavampaa tavaraa. Viimeksi oli pahvilootan ympärillä yksi ainoa kierros teippiä ja loota rutussa ja sellainen reikä kulmasa, että siitä olisi jotain voinut jo tippua ulos.
    No ei ollut ja en muista nyt onko siellä tilausvaiheessa joku paikka johon kirjoittaa jotain ohjeita toimitukseen liittyen.
    Jos on niin kannatta laittaa jotain, että niitä ei mikään naapurikylän joe käy mistään tiskiltä hakemassa, että teippiä ympärille kunnolla tjms.
     
  19. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

  20. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    No, eipä ne rokkiautossa pakkaajat ajattele yhtään enempää. Esim. painava vesipumppu tyhjässä isossa omassa laatikossaan kyllä pehmustellaan lootan ulkopuolelta, mutta sehän saa jo hyvät vauhdit irrallaan ja muussaa kaikki pehmusteet plus laatikot.
     

Kerro tästä muillekin!