Chevy Caprice 91-94 käyttöautoksi ?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Stone, 8.9.2004.

  1. oceanic7

    oceanic7 Double Gearhead

    Laittakaa nyt hyvänen aika niitä videoita niistä äänimaailmoista!
     
  2. ossa250

    ossa250 Gearhead

    Mistä tilasit ohjelman ja kaapelin että sais huippunopeuden rajoittimen pois ?
     
  3. Rusty

    Rusty Double Gearhead

    Vai videoita.. :D Ei näköjään tarvii katin lisäksi mitään vaimennusta, kunhan putket vaan tulee takaa yli.
     
  4. oceanic7

    oceanic7 Double Gearhead

    Exhaust porn...
     
  5. Jeppe93

    Jeppe93 1st gear

    tuossa pieni video vielä ennen vaimentimien asennusta.

    Tilasin kaapelin osoitteesta: http://www.aldlcable.com/ . Halvin toimitustapa ja noin reilu viikko meni. Tullia meni noin 17 euroa.

    Bin-tiedoston lataamiseen tietokoneelle käytin http://fbodytech.com/eehack-2/ ohjelmaa. Sitten muutokset tein http://www.tunerpro.net/ ohjelmalla. Noiden ohjelmien pitäisi toimia ilmeisesti kaikiin LT1 moottorisiin autoihin ennen OBD2 protokollaa. Sitten ajoin taas eehack ohjelmalla muokatun Bin-tiedoston autoon. Vaihdon myös tuulettimien aktivointilämpötilaa ja poistin vikakoodit EGR:stä ja muuta pientä.
     
  6. Tseiaar

    Tseiaar 3rd gear

    Ja pääsin taas takaisin tähän ketjuun :).
    Kuukausi sitten tuli haettua käyttöpeliksi tuollainen ´95 Caprice "SS" farkku. Alkujaan ollut Mikkelissä hauturina, sen jälkeen siirtyi yksityiskäyttöön Kouvolaan ja sit siirtyi Helsinkiin ja tuli sitten sieltä takas tänne Sawoon mulle. Aiemmin mulla ollut ´91 ja ´92 farkut, kumpikin 305:lla. Tää tuorein tulokas on sit tolla LT1:llä.
    Putkistoa tekis mieli vähän muokata, kun tuo nykyinen tuplaputkisto kuiskaa vaikka miten antais kenkää :p. Sais tuossa nyt kuitenkin vähän kasin ääniä olla...;).
    Mites ootte noita putkia siis tehneet, takaa vaimentimet pois ja etummaiset korvattu vapaammin virtaavilla? Vinkkejä ja linkkejä otetaan vastaan, kiitos :).
     
  7. HRTP

    HRTP Gearhead

    Täällä taas ajettiin tänään tuo Buick Roadmaster hallin suojiin josko siitä kerkeäisi viikolla keulan aukaista ja vaihdella kaikki virtavehkeet ja etupään nivelet:)
     
  8. oceanic7

    oceanic7 Double Gearhead

    Tossa olis lt1 dynomaxin race bulleteilla, ainakin tunnelma välittyy..dynomaxin super turbo vois olla aika hyvä capriseen?
     
    Muokattu: 6.8.2018
  9. Tseiaar

    Tseiaar 3rd gear

    Kiitti tuosta. Vähän karkea on tuo soundi noilla race bulleteilla, mutta super turboilla kuullostaa jo vähän paremmalta. Siis Capricen koppaan kun noita ääniä ajattelee. Tuli muutenkin nyt vietettyä aikaa JuuTuupia selaillen ja pakoääniä kuunnellen. Joten ehkäpä lähden sillä reseptillä liikkeelle, että laitan kattien perään tuollaset super turbot ja loppupätkät sitten suoralla putkella. Kattoo ja kuuntelee sitten että miltä se kokoonpano vaikuttaa :).
     
  10. Rusty

    Rusty Double Gearhead

    Luultavasti liian hiljaiselta.
     
  11. HRTP

    HRTP Gearhead

    Täällä remppa eteni tänään illasta vielä tähän pisteeseen...
    [​IMG]vesipumppu edestä pois (1) by antti hietanen, on Flickr
    Taitaa olla vielä alkuperäis osa paikoillaan tai ainakin näin luulisin koska puolan johtokin halusi jo murentua käsiin:D
     
  12. HRTP

    HRTP Gearhead

    Nyt olisi jakaja ja tulpanjohdot vaihdettu mutta kas kehveliä autopa ei haluakkaan enää lähteä käyntiin:confused:Pyörähtää kyllä aivan hetkeksi käyntiin mutta sammua tupsahtaa heti uudelleen joten jos jollain ollut vastaavanlainen tilanne joskus ja vian löytännyt niin neuvoista olisi nyt apua:rolleyes:Olisi se mukava saada auto taas ajoonkin mutta näyttää edellisten omistajien huoltojen laiminlyönti nyt kostautuvan oikein urakalla:(
     
  13. kapa73

    kapa73 2nd gear

    Öljynpaineanturi vois olla syyllinen eiköhän tuossakin ole niin että hetken aikaa virrat päälle laitettua käyttää pensapumppua ja sen jälkeen pumpun toiminta on öljynpaineen ohjaamana.
     
  14. 59Kingswood

    59Kingswood Double Gearhead

    Kovin tutun näköistä parin kuukauden takaa tossa kuvassa....


    Ja siihen käynnistymättömyyteen, eihän vaan security valo pala ja bensapumppu hurahtaa virtojen kytkemisen jälkeen?
     
  15. HRTP

    HRTP Gearhead

    Vika löytyi aamulla:)Oli aika yksinkertainen mutta samalla tavallaan aika hauska ja ennenkaikkea yksinkertainen vaiva,autossa pitää olla kaikki osat kiinni kun yritetään käynnistää :lol: Itse yritin eilen suoraan käyntiin ilman että oli kaikki ilmanotto putket kiinni ja tänä aamuna kun ne pistin paikoilleen niin heti kerrasta käyntiin:odoops:Eli muillekin hyvä vinkki että kaikki romppeet kiinni ennen käynnistystä:rotfl:
     
  16. Hellfirebird

    Hellfirebird Gearhead

    Tuo asia jäi itsellä kesken kun LT1 Roadmasterin omistin... on tosiaan rosterisilla orkkisputkilla iha äänetön. ei tohtinu purkaa poiskaa ku olivat nii hyväkuntoset... sahasin ne ihan takimmat pöntöt pois mut ääni ei juurikaa muuttunut :D
    tuumasin et olkoon sitten hiljaa. Lähes sleeper muutenkin tommonen peli kun näkösekseen lotjaks heräilee mukavasti...
     
  17. Miulla olis koko kori varaosiks ,nyt halvalla pois pihasta ,400€ / tarjous , ehjää sisustaa , sähkönahkasohvaa jne paikallaan, ei runkoa / tekniikkaa. Ehjähköt luukut joissa kaikki lasit jne paikallaan, konepelti ja takaluukku ok.
     
  18. Tseiaar

    Tseiaar 3rd gear

    Niin olikos tää sedani vaiko farkku?
     
  19. Sedan , punainen ja punertava nahkasisustus. vm91
     
  20. Tseiaar

    Tseiaar 3rd gear

    Ookoo. Ei oo sit itellä käyttöö tolle "kropalle".
     
    Akseli von Gardan tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!