Kuvat.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Overdrive tiedotteet ja palaute', aloittaja Moogi, 2.11.2017.

  1. Moogi

    Moogi 1st gear

    Miksi kuvien lisääminen on tehty näin äärimmäisen vaikeaksi. Itse hoidan lähinnä kaikki tiedon haut ja valokuvaukset puhelimella. Olisi helpompaa jakaa ja pyytää neuvoa jos kuvien laittaminen liitteeksi olisi olisi helpompaa..
     
  2. Skoll

    Skoll 2nd gear

    Itse kuvailen puhelimella tai sitten tuolla puolijärkkärillä ja teen seuraavasti:
    Siirrän kuvan koneelle, ja jos tarvii, niin muokkaan paintilla/GIMPillä/photoshopin tapaisella. Sen jälkeen www.imgur.com ja uppaan sinne (ei näy koko imgur kansalle jos et erikseen sitä julkaise niin), sieltä kopioin kuvasta suoran linkin ja linkkaan se tänne/muille foorumeille tuon "Kuva" namiskan kautta.

    Tämän helpommaksi sitä kai ei voi tehdä(?), paitsi jos kännykällä selailee tätä keskustelupalstaa jolloin voit suoraan puhelimen muistista postata sen kuvan. Itse taas en foorumeita selaile kännykällä pahemmin, hätätapauksissa korkeintaan mutta harvemmin postaan mitään.
     
  3. Skoll

    Skoll 2nd gear

    Testing testing
    Näköjään luurilla kuvan lisääminen on aika aunuksesta, painamalla kuva nappia pitäisi pastettaa kuvan osoite kuten pc:llä, ei näköjään voi valita galleriasta haluamaansa kuvaa. Onhan tämä aika hankalaa, ja toisekseen tämä kirjoittaminen on aivam vitusta tällä Honor 5x:llä ainakin

    EDIT: Huhhuh, joko tuo puhelin on tiensä päässä tai sitten tämä foorumisofta ei sovellu yhtään puhelimen Chromen kanssa yhteen, vähän väliä kesken kirjoituksen pomppasi tekstinsyöttö svidduun ja kerran hyppäsi tuohon "Suburban talvi" -triidiin, vaikka näytöllä ei edes moista näkynyt.
     
  4. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Samaa vikaa ollu itellä jonkun huavein tapletin kanssa
     
  5. PeteKoo

    PeteKoo 2nd gear

    Hei, olen ollut yhteydessä sähköpostitse ja sivun yhteydenottolomakkeen kanssa, mutta ollaanko sitä vielä lomilla? En saa liitettyä kuvia aijaa.comin kautta. Ilmeisesti asetuksissani on jotain vikaa jota en löydä/ymmärrä. Jäsen cdv70 on testannut oman tunnuksen kautta ja onnistuu liittämään kuvani ketjuun, mutta minulta ei onnistu millään.

    Koska voisi odotella että asiaa ehtisi tutkia?
     
    Muokattu: 23.8.2018
  6. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Kopioi aijaa.com sivulta (kun kuvasi olet lisännyt) linkit kohdasta foorumille iso. Ja se linkki suoraan tähän tekstikenttään. Ei kuvan lisäysnapin kautta.
     
    Rotten tykkää tästä.
  7. PeteKoo

    PeteKoo 2nd gear

    No niin!!! Jumaleishon, kiitos Karpov!
    [​IMG]
     
    cdv70, wilburi ja Karpov tykkäävät tästä.
  8. kippis

    kippis Gearhead

    empä muista enää paikkaa johon olen tallentanu kuvia, nettiin. ekaksi ne oli siellä kuvablogi nimisessä ja se kun loppu niin laitoin johonkin toiseen … mikähän vattu se nyt oli ?
    ulkomaalainen sivusto kuitenkin ja yleisesti aika moni käytti sitä.
     
  9. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Photobucket ?
     
  10. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Mites tämä tapahtuu!?
     
  11. Skoll

    Skoll 2nd gear

    Voisin huomenissa tehdä kuvallisen ohjeistuksen, ihan vaan huvikseen, auttanee varmasti monia. Nyt ei jouda (jaksa) kun pitää hakata Prison Architect peliä :D
     
    sdfsd ja Pertti K tykkäävät tästä.
  12. kippis

    kippis Gearhead

    JOO !!! just se.
    tuli kun kirkkaalta taivaalta mieleen kun vaihdoin tänään talvirenkaita käyttikseen.
    jääny käyttö vähiin viime aikoina, eikä tunnuksia ollu säilössä missään mut sinnehän voi kirjautua facen tunnuksilla...
     
  13. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Eikös nää photobucketit ym oo just niitä, että hetken päästä foorumilla näkyy vaan x kun kuvalinkit kuolleet ym?
     
  14. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Photobucket oli joo hyvinkin toimiva, kunnes about vuosi sitten päättivät ryhtyä perimään "kohtuullista" 399,99 $ vuosimaksua.
    :odrealmad:
     
    Karpov tykkää tästä.
  15. kippis

    kippis Gearhead

    no huhhuh!
    mulla se eilen tökki silleen et kyseli kokoajan mun sähköposti osoitetta, se piti kirjottaa jatkuvasti sinne että anto jatkaa... en ole vuoteen sitä käyttänytkään... ehkä ei olis pitänytkään:D
     
  16. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Joo, tuota pirua se tekee nykyään myös mulla silloin tällöin kun seillä vielä vierailen.
    Se oli Photobucket Third Party Hosting sen jutun nimi, jonka jälkeen olisi pitänyt maksaa, jotta linkit olisivat edelleen toimineet. Jännä juttu muuten, mulla on Photobucketissa kaksi eri tiliä, joista toisesta saa edelleen linkitettyä sinne aikanaan ladattuja kuvia ja toisesta ei.
     
  17. Skoll

    Skoll 2nd gear

    Joo'o, voi vittujen kevät mitä paskaa nykyään nämä "äly"laitteet. Ennen pystyin Huawein Honor 5X:llä helpostikin postailemaan eri foorumeille kuvia kännykän galleriasta. Nyt on luurina Nokia 6, käyttis androidone.

    Noh, eipä ole enää missään vaihtoehtoa "copy image to clipboard" eli kopiois kuvan leikepöydälle, sitten vaan pastettais tänne. Ilmeisesti jätetty pois koska kuka nyt nykypäivänä käyttäis noin hienoja ominaisuuksia kun on olemassa SHARE namiska ja sitä kautta jaat sen haluamassas softassa. VOI SAATANAN SAATANAN SAATANA, että osaa olla järkijättöistä suunnittelua, joo'o, kukaanhan ei tarvi leikepöytää mihinkään.

    Ei näköjään ole mitenkään mahdollista jakaa järkevästi kuvaa tähän ilman, että se pitää johki googlen drive palveluun uppia ja sittenkin voin vaan jakaa linkin. Yritin sitä lisätä ton kuvanamiskan kautta mutta sehän antaa vaan rikkinäisen "kuvan".

    Minkähanlaiset paviaanit näitä suunnittelee, kaikelle pittää olla ÄPPI ja jätetään ominaisuudet pois koska "hei etsä vitun daijju tarvi semmosta, paina sitä jaa/share nappia". Tämän siittä saa kun pari firmaa monopoleineen hallitsee markkinoita, meinaan siis nämä kännyköiden käyttikset... Ja kaikki asetukset on kytköksissä googleen, joka asetus jakaa sun dataa eteenpäin, koska 99%:llä ihmisistä on tietoturvaan asenteena "Ei mul oo mitään salattavaa", no vittu ei oo minullakaan mutta on mulla silti verhot ikkunoissa ja ulko-ovessa lukko.

    Nyt on kyllä hyvä flow päällä, mistähän sitä seuraavaksi avvautuis, saatana :D
     
    Painkiller1971, BlackWolf, sdfsd ja 3 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  18. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Onksulla nokia 6 2017?
     
  19. Skoll

    Skoll 2nd gear

    No virallisesti tää on Nokia 6.1, mutta siis ööh tuossa tiistaina sain tän, ja moneen otteeseen jo kironnut että vittu mitä paskaa monen asian suhteen. :D
     
    sdfsd tykkää tästä.
  20. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    2018 malli sitten varmaan. Ite oon tätä omaa 2017 mallia kironnut :D
     

Kerro tästä muillekin!