Nettiautosta bongattua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rüsselsheim, 28.4.2006.

  1. xarper

    xarper Gearhead

    passerby ja timant tykkäävät tästä.
  2. Karpov

    Karpov Double Gearhead

  3. timant

    timant 2nd gear

    Olis joo oiva penkanlevitin talveks.. kysymyksistä päätellen ei silti niin helppo myydä :D
     
    xarper tykkää tästä.
  4. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Nykynuoriso ei arvosta ja pussihousut haluu museokuntosen
     
  5. Carpenter

    Carpenter Double Gearhead

    Noista maalatuista kromipuskureista, että muutamankin kerran olen niitä osittain tai
    kokonaan maalannut hopeaksi kun ei ole kannattanut kromata ja vaikka itse sanon niin
    jälki on ollut mielestäni hyvää enkä ole milloinkaan niihin mitään halvinta kilikalia
    käyttänyt vaan mahdollisimman kirkasta hopeaa jossa on hyvin pientä metallia ja lakka
    päälle. Silti aina olen joltain "saanut" kuulla siitä että puskuri on maalattu ja päläpäläpää…
    niin olen joka kerta sanonut että olisiko parempi se että puskuri on ruosteessa tai kromi
    hilseillyt saati lommoa, koska minusta tärkeämpää on siisti kokonaisuus.
     
    mikkis83 ja Peeaa tykkäävät tästä.
  6. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    Tosin joihinkin sopii paremmin korinväriset maalatut puskurit.
    No ei ehkä välttämättä noihin -50 luvun massiivisiin puskureihin?
     
  7. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    Aaa täältä löytyi omistajakin Kraisulle. Mulla on semmonen maku, jotta korinväriset puskurit toimii mattamaalatuissa autoissa ja on automallista ja rakentelu tyylisuunnasta toki myös paljon kiinni. Huonompi ja lommoinenkin kromipinta pesee hopeamaalit, mutta tuossa nuo toimivat kun yleisilme on muutenkin siisti. Jospa menee kaupaksi.
     
  8. Carpenter

    Carpenter Double Gearhead

    En varmaankaan tarkoita minua, sillä sitten se meni vikaan? :odeek:
     
  9. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    Tuossa Cudassa maalatut puskurit toimii hyvin.
    [​IMG]
     
    päivystäjä, Tseitsei2, Pertti K ja 1 muu tykkäävät tästä.
  10. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    Niin just luin ehkä liian vauhdilla.:)
     
  11. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    Juu toimii ja moldatuissa tapauksissa lähes pakollista. Se on tosiaan tapauskohtaista ja hiuksen hienoista asioista joskus kiinni. '50 lukulaisessa ei yleensä toimi maalattu puskuri, etenkin jos maskissa on kromia.
     
    WBBC tykkää tästä.
  12. xarper

    xarper Gearhead

    Jooh vaihoin MV6 Omegan siihen kaikilla herkuilla "kyllä se nyt on helppo myydä Omegaan verrattuna". Ja vitut.
    Noh tiedän enskerralla. Yhtä vaikee myydä kun Omegatkin.
     
  13. rb

    rb Double Gearhead

    Ois toi mulle kelvannu, mutta sait näköjään jo myytyä..
     
  14. xarper

    xarper Gearhead

    600e möin puoltutulle sit loppupeleissä, halvalla tuo meni mutta sain omani pois siitä edes, ja tuon hetken mielihärön pois elämästä :poff:
    Nyt voi keskittyä sit oleennaiseen, tiukka viikonloppu Satelliten kimpussa lapsen kaa.
     
    Muokattu: 13.9.2018
  15. rb

    rb Double Gearhead

    Mulla on edelleen 100a fetissi, kun se oli se eka kun kortin sai.

    Et seuraava OD:lainen, joka järkevään hintaan suht ehjää sellaista kauppaa, vois vaikka ilmoittaa siitä mulle...
     
    xarper tykkää tästä.
  16. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Mopar - koska mä voin.
     
    Käkö, ramtouch, Mokaman ja 7 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  17. Carpenter

    Carpenter Double Gearhead

    Sori, taas tämä:
    [​IMG]
     
  18. Charger´69

    Charger´69 Double Gearhead

    Perhana ku ei hoksannu, iteki vasta möin oman 100A:n (vuonna 1997 ja 700 markalla, seurailkaa jos tulee myyntiin kalliimmalla niin linkatkaa tänne ja lynkatkaa myyjä) :rotfl::odwink:
     
  19. xarper

    xarper Gearhead

    Viimesellä matkalla ratsunilla Sotkamoon hakemaan Satelliten kampiakseli et voi luovuttaa tän ostajalle sit. Vain 300km suuntaansa.

    [​IMG]
     
    mikkis83 ja riviera56 tykkäävät tästä.
  20. rb

    rb Double Gearhead

    Meillä oli vika EX:än kauppakassina 2002 ja kun erottiin myin sen 2007

    Kyl mä silloin pitkään mietin, että mitä teen 100a:n kanssa, mutta kun talli ei ollut vielä valmis, niin ajattelin ettei se tossa kuusen alla parane ja pistin sen kiertoon.

    Nyt sitten sellaisesta kuusen alla maanneestakin pitäisi maksaa tonni
    https://www.nettiauto.com/datsun/100/9855766
    enkä mä ihan niin arvokkaaksi sellaista millään miellä.
     

Kerro tästä muillekin!