Kokemuksia Jeep srt8

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja päivystäjä, 20.1.2018.

  1. Roc

    Roc Gearhead

    Kävin lauantaina koittamassa Jeepillä 1/4 mailia Kiikalassa. 13.7s ja 162km/h. 60ft oli 1.95. Valo vaihtui niin jarrulta jalka kaasulle, eli ei mitään kikkailuja jarrua vasten.
    Kaikenmaailman 1/4 mile -laskurit antaa vähän ristiriitaista arviota koneen tehoista.
    Painoa viivalla ehkä noin 2300kg, niin loppunopeuden perusteella koneessa on vähemmän kuin 470hv, mutta ajan perusteella olisi kohtuullisen lähellä. Tiedä noita, mutta tuolleen tollanen kulki aika lämpimässä kelissä.
     
    belair66, 12345678910, Teemu T. ja 1 muu tykkäävät tästä.
  2. jtammel

    jtammel Gearhead

    Mulla on noista sitten ne kaksi. Toinen myyty uutena Salolle ja toinen Tamperelaiselle makkara Keisarille. Molemmat Suomesta myyty uutena saman liikkeen toimesta
     
    päivystäjä ja 12345678910 tykkäävät tästä.
  3. päivystäjä

    päivystäjä 3rd gear

    http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=29295

    Jos vielä on Kärsämäen ohiajoa tai muuten käyntiä niin tarjoan kahvit ja kenties lounaankin. Olisi mukava kuulla miltä auto kuullostaa Magnaflow putkella. Kun itsellä on vakioputkisto paikoillaan ja miettinyt minkä putken laittaisi.
     
  4. hartsa69

    hartsa69 Double Gearhead

    Suosittelen kyllä Magnaflowta, sitä mallinumeroa en nyt muista, mutta parempaan (jos mahdollista...) päin muuttui.

    Voip olla tämä https://www.magnaflow.com/products?partNumber=16709

    Tuossa nyt vähän tyhjäkäyntiä kuuluu.. ohjaamoonhan ei nyt mitään paljoa kantaudu :D
     
    päivystäjä tykkää tästä.
  5. jtammel

    jtammel Gearhead

    Mulla on mustassa Borlan putkisto ja harmaassa Magnaflow. Magnaflowssa on selkeästi rennompi soundi jos Borlaan vertaa. Borla on enemmän RACE osastoa.
    Molemmat huomattava parannus vakioon.
    Tehojahan noista on turha odottaa eli pelkästään äänimodi.
     
    päivystäjä tykkää tästä.
  6. päivystäjä

    päivystäjä 3rd gear

  7. jtammel

    jtammel Gearhead

    TerraClean vieraili liikkuvalla kalustolla Oulussa. Piruuttani teetätin hoidon molempiin jeeppeihin. Helppo kytkeä bensalinjastoon. Ei jeepin ainakaan huonommiksi menneet.
     
  8. päivystäjä

    päivystäjä 3rd gear

    Dieseleissähän käsittelyllä putsataan pääasiassa hiukkasloukkua. Mihin tai mitä kaikkea bensavehkeessä on tarkoitus puhdistaa ja minkä aikaa käsittely kestää ja miten se tapahtuu?
     
  9. jtammel

    jtammel Gearhead

    Härrävärkki kytkettiin bensalinjaan ja oma syöttö ohitetaan. Siellä menee TerraClean omat litkut sisään (Made in Canada) .Putsaa palotilat , männänrenkaat, lambat yms. Täällä lisää aiheesta: http://www.terraclean.fi/tuotteet/bensiini/
    Itse käsittely kesti about 30min.
     
    päivystäjä tykkää tästä.
  10. MIAMIDRAGRACING

    MIAMIDRAGRACING 2nd gear

    Kävin sitte tänään koeajamassa sitä kolmatta suomeen uutena myytyä. Tutulla myynnissä ja pitäs tänään päättää että otanko vai en!
     
    päivystäjä tykkää tästä.
  11. päivystäjä

    päivystäjä 3rd gear

    No tervetuloa harvalukuiseen srt8 omistajien joukkoon.:D. Huonoja tai vikaherkkiä puolia jeepissä ei oikeastaan ole. Perusiskarijumppaa ja leveät renkaat on uraherkät. Jos alkuperäiset pappavanteet on ongelmana niin voin vaihtaa vaikka päikseen nuo uudehkot mustat vanteet uusilla kitkoilla mitkä on tossa mun profiilikuvassa.
    Ne oli alla talvirenkaina kesävanteet on alkuperäiset..Itse olen semmoinen pussihousumies että alkuperäiset olla pitää Näistä mustista tosin puutuu paineanturit niin voisin vähän väliäkin maksaa.
     
    Muokattu: 12.9.2018
  12. päivystäjä

    päivystäjä 3rd gear

    Onko jeepissä päivänvalo automatiikka ohjelmointimahdollisuutta? Kuten on 300c chryslerissä
     
  13. Teemu T.

    Teemu T. 3rd gear

    Kyllä, Appcarilla onnistuu.
     
    päivystäjä tykkää tästä.
  14. päivystäjä

    päivystäjä 3rd gear

    Jee. Appcar on meilissä latausta vailla ja kaapeli matkalla postiin.
    Tilasin tt-thermon 1500w defa mallin. Defan ylläpitolaturi tulee myös. Mihin kohti olette tt-thermon laittanut?
     
  15. Teemu T.

    Teemu T. 3rd gear

    Mulla on se 1,85 kW tt-thermo ja ei siinä paljon vaihtoehtoja ole. Siihen sisäkennolle menevän letkun viereen. Tein siihen alumiinista telineen, joka kiinnittyy poikittaistuen yhden mutterin alle.
     
  16. päivystäjä

    päivystäjä 3rd gear

    Kyllä appcar saa täydet pisteet. Sen rengaspaineanturin sai pois käytöstä:D. Muutenhan rengaspaineita on kiva katsella mutta neljän anturin ja asennuksen 550euron hinnalla ostaa paljon bensaa ja vaikka vaimolle kukkia. Tämmöinen re-engineering ei auheutq mulle unettomia öitä:cool:
    Appcarin 50e ja kaapelin 41 puntaa ei tunnu yhtään pahalle.

    päivänvaloautomatiikka tuotti päänvaivaa kunnes ymmärsin lukemani. vaihdevalitsin ei saa olla p-asennossa että lyhyet valot palaa valoisalla. Saa palamaan kaiken lisäksi halutulla teholla. :confused:.
    3.0-6.0voltttia ja oliko 10v ja täydet 12volttia ja sai valita lyhyet,sumuvalot,vilkut tai pitkät päivävaloksi. :)
     
  17. Teemu T.

    Teemu T. 3rd gear

    :):)
    Juu ja käsijarru pitää olla myös pois. Maximi on 13,4v ja mää laitoin sen.
     
  18. päivystäjä

    päivystäjä 3rd gear

    Ai sekin vielä. Mää laitoin 5.6volttia;). Tarkoittiko se vilkutus kääntyessä? jos on valinnut vilkun päivävaloksi?vai sumariako se sytyttää:eek:.
    Edit. Pitääpä huomenna katsoa palaako takavalot
     
  19. Teemu T.

    Teemu T. 3rd gear

    En ole muuten huomannu kattoo, että palaako takavalot. Hyvä huomio. Mutta luulisin, että palaa.

    En perehtyny vilkutukseen. Mulla on ihan ne lähivalot, ne on hyvät. Ja pääasia ettei tarvi aina vääntää napista kun lähtee ajaan, että saa valot. Euro-malleissa ei tarvi kääntää, mutta meillä onkin nää paremmat mallit :D:D
     
    päivystäjä tykkää tästä.
  20. Teemu T.

    Teemu T. 3rd gear

    Kyllä ne takavalot palaa.
     
    päivystäjä tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!