nettiautosta bongattua topikki

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Cadillacman2, 15.7.2014.

  1. BigOJS

    BigOJS 3rd gear

    Minusta erittäin edullinen tuohon hintaan, joskaan et tarkemmin eritellyt tuota "pikku laittoa". Tuo maalipinnan huono kunto on hieman hankala hinnoiteltava noin ylipäätään. Jos noita ulkopuolisella joutuu maalauttamaan niin uusi pinta maksaa vähintään 5k€. Jos tuon ajattelee kuluna päälle, 11k€ -91 Camarosta onkin sitten jo kohtuullisen kova hinta, vaikka olisikin uudella pinnalla. Toisaalta,ne jotka itse värin ruiskauttaa niin ne ei tuolle maalipinnan kunnolle paljon hintaa laske sen kummemmin ylös kuin alaskaan päin.
     
  2. musta78

    musta78 Gearhead

    Valojen johtosarjan siistimistä,imusarjan tiiviste tihutti hiukan(vaihdettu).Sisusta karmee punanen,vaihtuu mustaks.Perus huollot öljyt,suodattimet,tulpat ym.Ite ku tekee ni halvalla pääsee. Eihän toi mikään näyttely auto oo,mut kelpaa mulle. Ahdin tulee koneen kylkeen ehkä 2019 talvella.
     
    Muokattu: 20.2.2018
    rb ja isalmela tykkäävät tästä.
  3. kuutio

    kuutio Gearhead

  4. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead

    https://huutokaupat.com/888809

    Chevrolet 30 custom de luxe dually 1980, 6.2 l, Diesel, 125000 km, Sastamala


    Tollane tuli vastaan selaillessa
    Sunnuntaina päättyy
     
  5. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Myyjä pidättää oikeuden hyväksyä tai hylätä korkein tarjous.
     
  6. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    lähtee siis +50% yli markkinahinnan
     
  7. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Tämän hetken korkein tarjous mätsää aika hyvin ko. rakennelman arvoon. 1800.
     
  8. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Jotkut tykkää ton tyyppisistä lavasysteemeistä, esim. mulla pari kaveria mitkä heivaa alkuperäsiä lavoja veks ja tekee tollasia tilalle.
     
  9. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

  10. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    isalmela ja speedy tykkäävät tästä.
  11. Mokaman

    Mokaman Double Gearhead

    Oon nähny ton livenä ja täytyy sanoo, notta jos hinta/laatusuhdetta aattelee, niin ei vois paremmin osua kohdilleen...
     
    PPRCuda ja isalmela tykkäävät tästä.
  12. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    Heh täällä jatkuu sama keskustelu kuin 'Isäntätopikissa' josta keskustellaan. Kyllä minun mielestä hinnoista voi keskustella kunhan ei mennä henkilökohtaisiin loukkauksiin. Eihän sitä tiedä aina kelle autonsa luovuttaa. Joskus menee Vallesmannille ja toisinaan reilulle hessulle.

    [​IMG]
     
  13. z 900

    z 900 Gearhead

    Juu mun autohan se on.Hintaa ja kuntoa saa ihan vapaasti kommentoida...Yksi asia on kuitenkin Fakta !Auto ei parane kehumalla eikä huonone haukkumalla.Sehän on juuri se mikä se on! Ei tämäkään virheetön ole!
    [​IMG] [​IMG] [​IMG]
     
    Muokattu: 8.10.2018
    rekkamies, PPRCuda, Peeaa ja 6 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  14. miguelo

    miguelo Gearhead

    Upeakuntoinen peli, tuo auto varmasti "myy itse itsensä", kun tosiostaja saapuu paikan päälle sitä katsomaan.
     
  15. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    On tosi hieno, vaikka en Buick-fani ole suuremmin koskaan ollutkaan mutta noi 60-lukuiset näyttää vuosi vuodelta paremmalta! Antaa varmasti mukavan kyydin... Harmittaa olla niin persaukinen, etkä varmaan puolikuntoista Darttia halua vaihdossa kuitenkaan :rotfl:
     
  16. Imusihti

    Imusihti 3rd gear

  17. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Monta erilaista ketjua täälläkin on, mutta miten tämä eroaa toisesta? :D
     
  18. Imusihti

    Imusihti 3rd gear

    Katos perkele, meni tämmöiseen ketjuun.
    En edes huomannu koko asiaa :p

    IS
     
  19. vahvis

    vahvis 1st gear

    OD:n oma versio Sohvaperunoista? Vielä puuttuu Sohvaperunat jotka katsoo Sohvaperunoita mutta eiköhän sellanenkin ole kohta tulossa. TV:n varsinainen kulta-aika tämä: Uusintoja, sohvaperunoita tai Bondit kahdeksattatoistasataa kertaa..
     
    Pertti K ja Karpov tykkäävät tästä.
  20. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    Joo, elämä on kuin sipuli. Siinä on kerroksia.

    Ja se haisee. Välillä itkettää ja pierettää.
     
    litres tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!