Nettiautosta bongattua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rüsselsheim, 28.4.2006.

  1. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

  2. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Ei sitä työnnetykään talliin takaisin?
     
  3. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Kerrankin tyylikkäästi rakenneltu Duramax...projektikuntoinen telasarjakin tulee mukaan.

    https://www.nettiauto.com/chevrolet/silverado/10098990

    Tuollaista voisi jo harkitakin, diesel kyllä vähän tökkii vaikka onkin Duramax...saisi olla Vortec 6000, se E85: lle ja LS-ahdin...
     
    palontie tykkää tästä.
  4. palontie

    palontie Double Gearhead

    Samaa tossa haaveilin.
     
  5. oceanic7

    oceanic7 Double Gearhead

    Komee avopaku tuosta jollekin. Edellisen omistajan eli Puotsaaren varustelema ja lähes täysin uusima, tuossa on mm. B&M:n säädettävä turbaanilukko, uus perä ja lukko siihen, koneessa nokka,nostajat,jakopää,dampperi,laturi, lähes kaikki kuluva uutta. Rungossa epoksi pinnassa. Toimiva ilmastointi! Hieno auto. Olin ostamassa kun oli elokuussa myynnissä mut tämä nykyinen ehti ensin (kyllä, olen katkera, no can do), no ei ollut vissiin mieluinen??

    https://www.nettiauto.com/chevrolet/silverado/10087476
     
  6. teddy99

    teddy99 Double Gearhead

    Vastaavia tapauksia tullut tänä vuonna esiin jo aika monta. Miksi pitää jättää museorekisteröity ajoneuvo johonkin pellolle seisomaan vuosikausiksi? No, jokainen tekee omaisuudellaan mitä tahtoo, mutta minun silmissä ei tällaiset "harrastajat" ainakaan ihan kaikilla käy.
    Ilmoituksessa kerrotaan: "seissyt muutaman vuoden". Trafin mukaan katsastettu viimeksi 2002, joten siitä on 16 vuotta aikaa.... Onpa vaan omistajan ansiosta melkoinen työmaa tiedossa, että tuo Sisu olisi takaisin museorekisterikunnossa, tai edes tieliikennekunnossa. :wc:

    https://www.tori.fi/varsinais-suomi/Museo_Sisu_Kontio_52395852.htm?ca=7&w=3

    Huomaa kohta: "Mukaan hyvin vähän ajettu Leylandin moottori, joka on valitettavasti jumiutunut" Varastoidaankohan sitä läheisen järven pohjassa?
     
    Muokattu: 20.11.2018
  7. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Itselläni ollut maatalous ajossa Jotenkin tuosta vähän haiskahtaa että hankittu tiluksille halpojen käyttökulujen takia puhtaasti käyttövehkeeksi ja vikaannuttuaan jätetty tuohon makaamaan... Sääli, joku lienee nähnyt paljon vaivaa saadakseen museorekisteriin aikanaan.
     
  8. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    Eikös jossain suomalaisella pihalla ole seissyt jo kolmekymmentä vuotta aito -70 R/T Challenger, saman puun alla, johon se täysin ehjänä aikoinaan ajettiin. Saattaa olla jo läpimätä?

    Täällä oli joskus vuosia sitten kuva autosta. Ei ole kuulemma myytävänä. Ja tuskin enää sitä kukaan haluaisikaan, paitsi jotain osia ehkä siitä saisi?
     
  9. maddis

    maddis Gearhead

    palontie tykkää tästä.
  10. WBBC

    WBBC Double Gearhead

  11. rade

    rade Gearhead

    Se on minun auto ja näetkö jotain negatiivista siinä että yritän myydä autoa? Katson jos jokin haluaa ostaa tuon projektiksi, jos ei niin teen itse. Juuri parhaillaan on rakenteilla GMC Suburban vm 1986 ja tarkoitus olisi rakentaaa tämä vm 1975 sen jälkeen jos virtaa riittää ja ei ole myyty jollekin kuka antaa arvoa tuolle autolle.
     
  12. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    Ei siinä negatiivista ole. Mutta on mun mielestä kallis.
     
  13. maddis

    maddis Gearhead

    Ei siinä mitään negatiivista. Noinhan ne jobbaritkin tekevät. Halvalla ostavat ja koettavat voittoa tehdä. Et sinäkään tuota ilman voittoa kuitenkaan myymässä ole varsinkaan, kun ei ole 'pakkomyynnissä'.
     
    Karpov tykkää tästä.
  14. rade

    rade Gearhead

    Se on hinta jolla luovun projektista, siinähän lukee että ei pakko myynnissä... Jonkun mielestä kallis ja toisen mielestä hieno mahdollisuus näin harvinaiseen projektiin. Siinä lukee myös perusteet miksi olen myymässä tätä autoa
     
  15. rade

    rade Gearhead

    En enämpää ala täällä tätä keskustelua jatkamaan. Keskitytään kaikki autojen harrastamiseen ja jätetään tää turhan jauhanta pois.
     
    Vuokralainen tykkää tästä.
  16. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    Ok. Ajattelin, että haluat siitä eroon.
     
    mikkis83 ja Karpov tykkäävät tästä.
  17. z 900

    z 900 Gearhead

    Niin mutta mikä on oikeasti jobbari ?
    Kaikkihan jotka jotain myymällä elantonsa hankkivat niin ostavat tavaran mahdollisimman halvalla ja pyrkivät myymään sen voitolla.
    Näinhän kaikki toimii esim. s-ryhmä ,k-market,halpahalli,autoliikkeet.
    Ynms.......
    Mutta mikä on jobbarin erikoispiirre? saa vastata vapaasti.....
     
  18. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    [​IMG]
     
    mikkis83 tykkää tästä.
  19. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Se, että vartavasten ostaa vaikka auton tai työkalun ja pistää sen aikalailla samantien kovalla hinnalla myyntiin.

    Kaupoilla on sentään se etu, että harva niitä tuotteita pystyisi muualta ostamaan tai ainakin olisi kovin vaikeaa.
     
  20. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    "ei ole pakko myynnissä" kertoo kyllä jo sen. Ainakin mulle.

    Tuon jälkeen yleensä sivuutan myynti-ilmoituksen heti. Sitten kun pari kuukautta myöhemmin sama vempele on puolella alkuperäisestä pyyntihinnasta edelleen myynnissä, niin "ei pakkomyynnissä" alkaa kuulostaa aika naurettavalta.:eek::D

    Jos en ois persaukinen ainakin seuraavat puoli vuotta niin kävisin hakemassa tuolla hinnalla heti, vaikka vajaavetoinen onkin. Enkä todellakaan tuntisi maksavani liikaa..
    Noita ei vaan ole tarjolla.:( Varsinkaan noin ryssimättöminä.:cool:
     
    mikkis83 tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!