Mitä bongasit liikenteessä?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Chevy-74, 8.9.2005.

  1. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    Hieno artesaanilava
     
  2. jariha

    jariha Double Gearhead

    Oliko tummansininen kantti malli? Mahtanu olla dr dullan auto;)
     
  3. jariha

    jariha Double Gearhead

    To kotkan kohalla ysäri le sabre, eilen keravalla 4x4 astro, nobullin pikuppi sevy ja parit vanit....
     
  4. 1320

    1320 Gearhead

    Joo, tummansininen kanttikorinen se oli. Hieno peli.:odcool:
     
  5. Pande_K

    Pande_K Double Gearhead

    Artesaanilava. :lol: Hyvä sana, pitää muistaa.

    Väittäisin että rakennusmateriaalina on käytetty lava-Volkkarin laitoja.

    [​IMG]
     
    Marklin tykkää tästä.
  6. 1320

    1320 Gearhead

    Eilen alkuillasta Vanhalla Porvoontiellä lähellä Kehä III liittymää tuli vastaan vaalea '49-'52 Chevy Coupe. Hieno laite nykykikkareiden seassa! :pinup:
     
    miguelo ja isalmela tykkäävät tästä.
  7. exchevelle

    exchevelle Gearhead

     
    Fuselage ja miguelo tykkäävät tästä.
  8. TwistOla

    TwistOla Gearhead

    Eilen iltapäivällä n. 15:30 Jyväskylän Kuokkalantiellä Tippa-Rellu, ilmeisesti vihreä väriltään, oli kuitenkin jo sangen hämärää. Keulalla oli kuitenkin vanhaan ranskalaiseen tyyliin keltaiset ajovalot.
     
    isalmela tykkää tästä.
  9. ImpJay

    ImpJay 3rd gear

    Tuo vihreä Rysleri on 69 New Yorker. Onko sulla tietoa, jos sen olinpaikka on siirtynyt Lahdesta Vantaalle?
     
  10. Pande_K

    Pande_K Double Gearhead

    Pertti Jarla Keski-Suomessa? Eikös hänen Tippa-Rellunsa ole juuri vihreä. No, toki niitä muillakin on mutta ei varmaan enää monilla käyttöautoina kuten Jarlalla vissiin on.
     
  11. 1320

    1320 Gearhead

    Kiitokset tarkemmasta tunnistuksesta, noi C-koppaiset on olleet mulle aina vähän kysymysmerkkejä.

    En osaa sanoa tarkkaan missäpäin tuo vaikuttaa nykyisin, mutta vahva veikkaus on, että jossainpäin Pääkaupunkiseutua tuo pyörii, kun olen sen joskus ennenkin nähnyt täälläpäin. Ja ainakin Keravan Cruisingissa pyörii useasti.
     
    ImpJay tykkää tästä.
  12. miguelo

    miguelo Gearhead

    Jkl 04.12.2018

    [​IMG]
     
    Pande_K, karra ja isalmela tykkäävät tästä.
  13. Pande_K

    Pande_K Double Gearhead

    Mersu-kuvan jatkoksi toinen. Tätä en bongannut liikenteestä vaan netistä, mutta menköön pian alkavan itsenäisyyspäivän kunniaksi sillä tämä 99-vuotias herra on huomenna vieraana Linnan juhlissa.

    [​IMG]

    "–Mersuni on 25 vuotta vanha ja edelleen loistokunnossa. Tällä on ajettu nyt 160 000 kilometriä ja lisää tulee, kun hoidan edelleen itse kauppa-, apteekki- ja pesula-asiani. Toisinaan vien vaimoni Kirstin pienelle ajelulle vanhoihin, tuttuihin paikkoihin, Kauko Mäenpää kertoo."

    https://www.aamulehti.fi/a/201328612
     
    wilburi, Pertti K ja miguelo tykkäävät tästä.
  14. passerby

    passerby Gearhead

    Tuommosta vihreää Raisua olen nähnyt ylästöntiellä ja pari kertaa lähtevän poispäin mun kotikadulta jossa nyt asun vantaalla. En vaan pysty vannomaan onko se mun näkemä 2- vai 4-ovinen... Ainakin samannäkönen on liikkunu mun kotikadun liepeillä.
     
    ImpJay tykkää tästä.
  15. miguelo

    miguelo Gearhead

    Aamulehdessä noin vuosi takaperin oli myös mukava tarina Jämsäläisestä ikämiehestä, joka lopetti autolla ajamisen 81 autoiluvuoden ja miljoonien kilometrien jälkeen.

    Hänellä oli uskollisena palvelijana ollut myöskin valkoinen Mercedes, korimalliltaan W123, jonka hän oli vuonna 1984 ostanut uutena.

    https://www.aamulehti.fi/a/200490611
     
    Pande_K ja Pertti K tykkäävät tästä.
  16. pikkupiru

    pikkupiru Double Gearhead

    älyttömästi polliisiautoja ajelemassa kohti Helsinkiä. bongaus 100km matkalla
     
  17. Dataviilaaja

    Dataviilaaja Gearhead

    Helsinskin anarkisteilla koittaa tiukat ajat.
     
    miguelo tykkää tästä.
  18. pikkupiru

    pikkupiru Double Gearhead

    Naureskeltii eile et muualla suomes murtovarkaat juhöii ku kaikki poöiisit Hesassa.
     
    Marklin tykkää tästä.
  19. lpr

    lpr 2nd gear

    Mites se poliisin puute murtovarkaisiin vaikuttaa? Murrosta kun teet ilmoituksen, niin parin-kolmen tunnin päästä saattaa poliisi tulla ottamaan valokuvan ja toteaa, että palaavat asiaan, jos sattuvat saamaan rosvon kiinni. Pienemmissä murroissa eivät edes vaivaudu paikalle, käskevät netissä tekemään rikosilmoituksen, mitä ei käytännössä aleta tutkimaan. Tärkeämpää on käydä vaihtamassa peltipoliisin patterit.
     
    miguelo ja Pertti K tykkäävät tästä.
  20. pikkupiru

    pikkupiru Double Gearhead

    No laajennetaan sit ryöstäjiin, raiskaajiin yms. Toi oli vaan esimerkki. Pointti oli et suurinosa Suomen poliisivoimista mitä ilmeisemmin Hesan suunnil tänään.
     

Kerro tästä muillekin!