Liikennekäytöstäpoisto kallistui

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja Hai, 16.11.2015.

  1. sämpy

    sämpy Double Gearhead

    Ei ihan hyvin pelaa. Pari kertaa tuli sivuvirhe, kerran jäi sivu tyhjäksi ja esimerkiksi kun palasi verkkopankista sivustolle. Niin siinä virheilmoitussivulla ei ole mitään linkkejä mistä pääsisi vaikka takaisin autolistasivulle tms, ainoa linkki on kirjautua ulos.

    Toki pääsee kun kräkkää osoiterivin osoitetta sopivasti lyhyemmäksi, niin alkusivuille. Mutta ei tän ihan noin pitäisi mennä. Aina pitäisi olla linkki josta pääsee aloitussivulle.

    Hyvä uutinen että kohta 15 vuotta seisseen traktorin saisi pois vakuutuksista. Tosin kukas sen sanoo, että vakuutukset lakkaa rullaamasta vaikka itse laitteen saakin trafissa poistettua liikennekäytöstä..

    Ja mulla on näemmä rekisterissä niin paljon autoja, että eivät mahdu yhdelle sivulle :)
     
  2. signet

    signet Gearhead

    Ei tarvii.Erittäin helppo toimenpide jos auto on sun omissa nimissä,niin ei tarvi mitään paperia.
     
  3. cb125twin

    cb125twin Double Gearhead


    niin tehdäänkö se varmenne niinku omistajanvaihdoksessa vai kuinka ?
     
  4. caprice305

    caprice305 Double Gearhead

    Auton romuttamiseen ei tarvita ollenkaan auton papereita, eikä tarvitse olla edes sun nimissä. Täytät vastuu lapun, jolla otat romutuksesta vastuun. Itse olen kaverin nimissä olleen romuttanut sekä oman romun jossa ei ollut papereita.
     
  5. caprice305

    caprice305 Double Gearhead

    Ellei asia ole ihan tässä muutaman vuoden sisällä muuttunut.
     
  6. cb125twin

    cb125twin Double Gearhead

    toi romutustodistuksia kirjaileva ukkeli soitti isoon metallinvastaanottofirmaan, ja siellä sanottiin että pitää olla osat 1 ja 2. Ja ittekin oon vetäny nimen alle romutustodistukseen vaikka auto oli joku vanha paperiton kolariraato joka oli kiertäny kaveriporuksassa osienluovuttajana.
     
  7. caprice305

    caprice305 Double Gearhead

    no itse olen yksityiselle romu ukolle antanut auton vietäväksi, ja käynyt keinäsellä, molemmissa kävi kun allekirjoitti lapun? olisko sitten muuttunut? Romu keinäsen reissusta taitaa olla joku 3-4v.
     
  8. signet

    signet Gearhead

    Juuri näin.
     
  9. NonSenCe

    NonSenCe Gearhead

    explorerilla onnistui.. firefoxilla ei. sai kirjauduttua pankkitunnuksin kahdesti sisään ja sitten homma katkesi kesken. expollä siis ei ongelmia.


    ..tosin..

    siellä kun niitä omistamieni autojen listaa kävin läpi niin jokasessa oli joku punanen huutomerkki nyt. seisonnat ja katsastamattomuudet ymmärrän miksi niissä on joku merkki. (ja ne olikin selitetty auton tarkemmissa tiedoissakin heti)

    mutta mikä ihmeen "muu huomautus" mun käyttöautossa on? ei mitään selitystä missään mitä se tarkoittaa, tarkemmissa tietolaatikoissakaan ei ollut yhtään mitään merkintää mistään outoudesta. verot ja vakuutukset ok ja katsastuskin on voimassa. mikä hiton punanen huutomerkki ja "muu huomautus" siinä siis on? en oo mittää pahhaakaa tehnynnä en ees ylinopeutta ajellut omasta mielestäin. :)
     
  10. cb125twin

    cb125twin Double Gearhead

    mulla oli huutomerkki vaan käyttöpoistossa olevissa autoissa...
     
  11. Hai

    Hai Double Gearhead

    Mulla oli huutomerkkiä, kun oli autoverovapaa pakettiauto.
    Tai niin ainakin päättelin.
     
  12. valpas

    valpas Gearhead

    Otin volvon liikenteeseen.
    0 euroa, vaikka 4 Eurolla oli tehty poisto.
    Jätin toisenkin vielä liikenteeseen, kunnes tulee tuohon liikenteeseen otettuun luotto.
    Varalta pitää laittaa Datsunin renkaisiinkin lisää ilmaa, jos molemmat volvot menee toimimattomiksi. (Tatsunit on lähinnä siksi, että niillä voi hakea osia toisiin autoihin, koska vaan. Ehkä muutenkin.....) :D
     
  13. valpas

    valpas Gearhead

    Minulla on huutomerkki myös sellaisissa, joissa katsastus on mennyt pitkäksi (jarrulliset kärryt).
     
  14. cb125twin

    cb125twin Double Gearhead

    Mitenkä nyt saa liikennekäytöstäpoiston ku on verkkotunnuksilla asiointi päättynyt toistaiseksi

    Trafi väittää että heidän tsätissä pystyy sen tekemään? Aukee klo 10?
     
  15. jarikoi

    jarikoi 2nd gear

    Onnistuiskohan tuo vakuutusyhtiön kautta...
     
  16. cb125twin

    cb125twin Double Gearhead

    Jokilaakson autokatsastus taksa 20e :p
    Plus kats 16e
    K1 7.50e
     
  17. Custom_Rod

    Custom_Rod Gearhead

    mulla huutomerkit noissa missä on kovat äänet
     
  18. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    Trafin määräaikainen päällikkö otti tänään lopputilin muuten 31/12 päättyvään määräaikaiseen työsuhteeseensa. Palvelut vissiin tökkii kun ne ei tiedä nyt ilman tätä johtajaa, mikä niiden homma on.
     
  19. Seejii

    Seejii Gearhead

    Jossakin juorulehdessä kerrottiin hänen olleen monessa hankkeessa mukana. Nykyään muuten tulee entistä useammin lähtö managereille, joka on pelkästään hyvä asia koska operatiivisien toimijoiden erotus on haitallista yrityksen toiminnalle.
    Trafin tapauksessa yhden syntipukin löytyminen ei riitä! Pitäisi katse suunnata hänet nimittäneisiin ja sen jälkeen katsoa sekä erottaa Trafista turhat tittelin kantajat.
     
  20. Custom_Rod

    Custom_Rod Gearhead

    ei jäis ketään. viimeinen vois sammuttaa valot.
     
    Jussi289 tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!