Gallup: millä ajat talvella?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja rautasydän, 13.1.2014.

  1. karre

    karre 1st gear

    Jeep Grand Cherokee 5,2 -96 ja eka talvi.
     
  2. Carpenter

    Carpenter Double Gearhead

    TrailBlazerilla se ny läks.
     
    Camino'79 tykkää tästä.
  3. Teemu T.

    Teemu T. 3rd gear

    Grand Cherokee SRT8
     
    hartsa69, LPV, MadMike ja 1 muu tykkäävät tästä.
  4. MadMike

    MadMike Gearhead

    Tää talvi menöö vapailla Express Vanilla ja Ehkä Foxbody G.T. 5.0 manuaali puuhevosella...ainakin eilen ratsastin. Eniten alla tosin Reetroittin riisseli @ 13l
     
  5. toyopet

    toyopet Double Gearhead

    Niin kuulemma, onneksi omassa jeepissä on kuitenkin amc-voimanlähde ja valmetissa omansa.
     
    12345678910 tykkää tästä.
  6. partakukko

    partakukko 3rd gear

    en ole koskaan nähnyt siinä ideaa että pitäs joka vuodenajalle olla oma autonsa eli ajan sillä mikä on niin kesät talvet ja tälläkertaa se on vani.
     
  7. LPV

    LPV 3rd gear

    Sama vika! 94 flex fuel Roadmonsterilla kesät talvet. Ponulla tosin harrastellaan vain kesät. Ei perse kestä 3 autoo täyttä vuotta...
     
  8. Rahikainen

    Rahikainen Double Gearhead

    Just laitoin sämpylään talvikumet alle.
     
    rb tykkää tästä.
  9. topparius

    topparius 2nd gear

    65vm Dartilla.
     
    -kk- tykkää tästä.
  10. wiwwe

    wiwwe 3rd gear

    Minä vanilla ja vaimo capricella.
     
  11. toyopet

    toyopet Double Gearhead

    Ajoin minä kesälläkin jeepillä ja valmetilla. :)
     
    -kk- tykkää tästä.
  12. manha

    manha Gearhead

    Nopeasti näihin romuihin kyllästyvänä,vaihdoin pitkäkaton sitten tälläiseen talbottiin talvikurvailua ajatellen...nyt vain alkaa jo mieli tekemään taas GM :läistä.Koskaan sitä ei osaa olla mihinkään tyytyväinen!

    [​IMG]
     
    passerby, Sounderi, 12345678910 ja 4 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  13. ktappinen

    ktappinen 2nd gear

    Eilen caminon kanssa liikkeellä :)
     
    Camino'79 tykkää tästä.
  14. Camino'79

    Camino'79 Gearhead

    No minä ihmettelinkin että kuka tällä ajeli kun ei ollu tullu aiemmin vastaan ^^ :D
     
  15. toyopet

    toyopet Double Gearhead

    Pistin jeepin seisontaan, valmettikin on valjastettu halkomakoneen eteen, olen joutunut ajamaan vaimon toyotalla.
    Crowniin kyllä laitoin talvirenkaat alle.
     
    passerby, Sounderi ja peto tykkäävät tästä.
  16. Lintzi

    Lintzi 3rd gear

    Ykä-datsunilla, niinku viimeset kymmenen vuotta, ja sillontällöin 4x4 -82 Silveradolla. Tosin ne 12,5" leveet mutakumit meinaa olla vähän liukkaat.... :D
     
  17. jenkkijussi

    jenkkijussi Gearhead

    -95 Riviera, -97 Deville, -99 Seville -99 300M, vain -68 Cougar talviteloilla.
     
    Karpov tykkää tästä.
  18. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Et oo tosiharrastaja kun ainoo Auto telakalla, noilla uusilla pa#koilla ei tosiharrastaja aja.

    Edit: ;)
     
    Muokattu: 17.12.2018
  19. isalmela

    isalmela Gearhead

    Pertti Pertti, tähän olisi kuulunut laittaa hymiö perään :rolleyes: Minä olen myös seurannut tuota tosiharrastajien talviautokeskustelua ja ihmetellyt suuresti, miten vakavasti osa porukasta ottaa niinkin mukavan asian kuin harrasteautoilun. Jatkakaa vaan, älkää antako minun häiritä :)
     
    Pertti K tykkää tästä.
  20. jenkkijussi

    jenkkijussi Gearhead

    Onkos 20 vuotta vanhat uusia autoja?
     
    urho3 tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!