Gallup: millä ajat talvella?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja rautasydän, 13.1.2014.

  1. Sportsweep

    Sportsweep 3rd gear

    Takaveto Volvolla on ajeltu monet vuodet talvisaikaan, lämmin ja toimii.. myös Durangoa, sämpylä capricea ja electraa on tullut kokeiltua mut mulle riittää kun ajaa kesät jenkillä.
     
    passerby ja Jooli tykkäävät tästä.
  2. redneck1

    redneck1 Gearhead

    Eihän oikea jenkki mies aja talvella volvolla???? Paitsi jos et ole jenkki mies niin on asia sitten erikseen.
     
  3. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Joillekin ne tuntuu olevan, kaikki 70- luvun taitteen jälkeiset.
     
    Jussi289 tykkää tästä.
  4. mietmi-3

    mietmi-3 Double Gearhead

    UAZ.
    Ku ei jaksa vaihtaa RAF977:aan talvirenkaita :oops: . Pitkäkatot leimaamatta :(. Pakko tyytyä USSR autoon:)
     
    Dataviilaaja, riviera56 ja isalmela tykkäävät tästä.
  5. jenkkijussi

    jenkkijussi Gearhead

    Olen aina toivonut, että joskus vielä minäkin voisin ajella uudella autolla. Nythän tuo toiveeni on toteutunut.
     
    Pertti K tykkää tästä.
  6. nv-550

    nv-550 Gearhead

    Monta vuotta ajelin -78 DeltaRoyalilla(5.0 bensa),ääliönä menin myymään sen ja nyt joutuu v70D5 -03 ajella..oikeen sielusta repii. Heti kun joku suostuu vaihtamaan jonkun oldsin pitkäkaton volvoon vaikka päikseen niin heti vaihan!
     
    riviera56, esmi ja Holley tykkäävät tästä.
  7. xarper

    xarper Gearhead

    Kohta taas Satellitella jihuu!

    Tosin en kyllä ihmettelis vaikka koneistamon aikataulut venyis ja venyis taas enkä ajellekkaan tällä viikolla sillä..
     
  8. splitti

    splitti 2nd gear

    Kyllä mukavasti menee...
     
  9. esmi

    esmi Gearhead

    -79 Delta 88
     
    Marklin tykkää tästä.
  10. Pikku-Kalle

    Pikku-Kalle Gearhead

    Näin mä nään autot, itelläki uuven karhia '69 farmari. :rotfl:
     
    passerby ja esmi tykkäävät tästä.
  11. Buick-T

    Buick-T 2nd gear

    Mustang -95 3.8 V6
     
  12. RAL9005

    RAL9005 Gearhead

    Jeep XJ -92 4.0 HO 4x4.
     
    Jooli, HendriXXX ja -kk- tykkäävät tästä.
  13. topparius

    topparius 2nd gear


    Mun tosiharrastaja läppä liitty lähinnä siihen et tyyppi joka on lähinnä päässyt juomaan kaljaa capricen takaptakapenkille kertoi etten oikea jenkkiharrastaja, koska pukeuden väärin.
     
  14. 12345678910

    12345678910 Gearhead

    Ai nii. Caprice ei oo tosiharrastajan auto.
     
    jariha tykkää tästä.
  15. Carpenter

    Carpenter Double Gearhead

    Ny mennää Jeepin Grand Cherokeella 2.7crd, mikä ihme kun tuo laatikko menee välillä ns.
    vikatilaan ja on pelkkä kakkonen päällä ja seuraavan käynnistyksen jälkeen yleensä ok?
     
  16. timant

    timant 2nd gear

    Taitaa vikatilassa toimia noin että vain kakkosvaihde pelissä. Ensin katsoo öljynmäärän ja lukee vikakoodit. Käsittääkseni pelkästään huono akku voi aiheuttaa tuon vikatilan askissa..
     
  17. Juhani80

    Juhani80 1st gear

    Nissan Micra 1.0 mallia 2002. Ajettu 210 000 km. Ei ole pikkujapsin voittanutta edullisuudessa ja luotettavuudessa. Kulutus näin talvella noin 5.9 l sataselle. Kesällä reilun litran vähemmän. Ajan tän loppuun enkä vaihda ikinä.

    Tallissa talvehtii museorekisteröidut Chevrolet Corvette 1969 ja Pontiac Trans am 1977
     
    isalmela ja leivonharri tykkäävät tästä.
  18. topparius

    topparius 2nd gear


    Onhan se, enkä väheksy yhtään. Vaan näitä joilla ei ole edes omaa autoa arvostelevat ettei toi voi olla harrastaja syystä x vaikka onkin harrastekalustoa.
     
  19. Juhani80

    Juhani80 1st gear

    Minä sain ei harrastaja-leiman otsaani siitä, että vaihdatin 69-vetteen öljyt liikkeessa sen sijaan, että olisin tehnyt itse.
     
    Pertti K tykkää tästä.
  20. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    Mäkin oon vaihdattanut öljyjä. Leppäjeeppiin vielä. Eikä ole rebel-merkkiä hihassa.
     

Kerro tästä muillekin!