Gallup: millä ajat talvella?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja rautasydän, 13.1.2014.

  1. urho3

    urho3 Gearhead

    Mikä nyt on kellekkin iso remppa mutta olen minäkin käyttänyt autoani öljynvaihdossa.
     
  2. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Juu ja suodatin on sit joko liki irti, tai niin tiukassa et pitää räjäyttää irti.
     
    Bukero tykkää tästä.
  3. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Pääasia ettei tartte puljailla jäteöljyjen kanssa.

    [​IMG]
    Tämmösenkin kanssa kun öljyjä vaihtaa niin pitää kaks korkkia aukasta ja putsata toi kaukalo ym kauheen vaikeeta.
     
  4. urho3

    urho3 Gearhead

    Tossakin on kolme korkkia,mitkä aukaistaan missäkin vaiheessa? Pohjaproppu ja missä täyttöreikä? Aika monimutkainen operaatio kuitenkin.
     
  5. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Älä multa kysy. Mä en osaamisen puutteen pelossa ja rahapulassa vaihda öljyjä lainkaan.
     
    DX, Jussi289 ja urho3 tykkäävät tästä.
  6. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Mä ostin joskus tollasen karpokaukalon öljynvaihtoon. Muuten hyvä mutta öljyt haurasti sen, korkit varsinkin turpos muodottomaks ja itte kaukalokin halkes. Eikä saanu tallissa edes auringonvaloa. Laadukasta muovia.
     
  7. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    joskus vaihdoin öljyjä tollasella, olin idiootti ja en avannut tuota ilmaruuvia kaukalosta jollon kaukalo sanoi PLUP ja viskasi öljyä lattialle.
     
  8. urho3

    urho3 Gearhead

    Imuvaihtaja on aika hyvä ja kun laittaa imun voi samalla aikaa vaihtaa suodattimen vaikka talviautoonkin.
     
  9. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    mulla nyt 2v kestänyt. Yks o rengas vähän itkee jos toi on pystyssä ja täynnä öljyä

    muistelin, että oisin tehnyt saman virheen ekaa kertaa käyttesssäni tollasta mutta se olitkin sinä stupido

    imuvaihtaja on syöpää. Eikä taida onneks moneen vanhempaan autoon edes sopia?
     
  10. mpower

    mpower Double Gearhead Bannattu

    Vanhasta tottumuksesta Gillette Fusion edelleen!
    Imuvaihtaja on saksalaisen insinööritaidon parhaimmistoa!
    He eivät halua nöyryyttää öljynvaihtajia auton alla könyämällä!
    Myös suodatin on tuotu mukavasti hollille konehuoneeseen!
    Arvannette mistä autosta lienee kyse!No,Märssyhän se!Slurps!:p
     
    Muokattu: 24.12.2018
    Pertti K tykkää tästä.
  11. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    kyl se imuvaihtajan tekniikka taitaa olla pitkälti amerikkalaisten keksimää.
     
  12. xarper

    xarper Gearhead

    Aaaaaah nyt voin taas sanoa sen: -68 Satellite

    The following error occurred:
    You must wait at least 5 seconds before performing this action.
     
  13. jariha

    jariha Double Gearhead

    niin joo la vaihoin suuttimet VOLVOON niin sillä se ois mentävä:poff: työkalukun se kuitenkin mulle on:odeek:
     
  14. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Onko se diisseli?
     
    xarper tykkää tästä.
  15. Jopas_jotakin

    Jopas_jotakin 3rd gear

    Hyvä automerkki se on, niin kun on monet muutkin, käyttikseksi jos ostais jostain vähän ajetun carina e:n niin siinä ois varmasti pitkäksi aikaa autoa, ellei sitten ole ruosteessa. Harrastepeliksi mä voisin ottaa vaikka 69-dartin.

    Mutta talvella ajan ooppelilla, ihan hyviä uudemmat ooppelit ajaa, vakaita.
     
  16. mpower

    mpower Double Gearhead Bannattu

    Vaadin todistusaineistoa!:D
     
  17. pilkkuvittu

    pilkkuvittu 1st gear

    Oopeliin luotan,uusi akku paikallaan ja lapaset hanskalokerossa,ei huolta.
     
  18. palontie

    palontie Double Gearhead

    Voi kaarne.
     
    wilburi, 12345678910, jariha ja 1 muu tykkäävät tästä.
  19. |Lake|

    |Lake| 3rd gear

    Ensimmäinen talvi 12 vuoteen ilman Capricea, nyt ajan talven 2001 Opel Astra Caravanilla. Caprice takaisin liikenteeseen heti kun pärjää ilman talvirenkaita.
     
    Camino'79 tykkää tästä.
  20. xarper

    xarper Gearhead

    Myyt sen ooppelin romun ja ostat ne talvirenkaat siihen Capriceen.
     
    |Lake|, Camino'79, esmi ja 1 muu tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!