Ihmeellisiä myyjiä! (sivuten aihetta ihmeellisiä ostajia)

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja pete78, 15.7.2007.

  1. ramman

    ramman Double Gearhead

    Joo. ei voi ymmärtää tällästä. Jos sulla on auto myynnissä ja joku sen maksaa ja ostaa niin eikös se ole ihan yks vitunhailee vaikka se polttas sen auton samantien. Jokainenhan tekee omalleen mitä haluaa :odroll:

    Rintajoppari tosiaan kuljettelee noita autoja haluttuun paikkaan. Ostin pojalle keväällä seinäjoen jopparilta auton niin toivat haluttuun paikkaan auton.
     
    Muokattu: 10.12.2018
  2. stratusdriver

    stratusdriver Gearhead

    Haki vissiin köpiltä oulun keskusautosta? Siskonpoika osti ensiautonsa tuolta. Ei ois pitäny...
     
  3. fish

    fish Gearhead

    Otin tämän asian esille jo lähes vuosi sitten. Eipä tainut kovin moni reagoida tähän.
     
    mikkis83, eilhik, 1purehell ja 1 muu tykkäävät tästä.
  4. Peeaa

    Peeaa Gearhead

    Olen huomannut tuon ilmiön jo vuosia sitten...
     
  5. fish

    fish Gearhead

    Sitten on vielä nämä , jotka vaikeuttavat toisten Suomessa olevien autojen myyntiä .
    Kertomalla toisten autoista tai omista entisistä autoista asioita jotka eivät ole kuin arvauksia ja heidän omia mielipiteitään , näiden todenperäisyys on sitten vähän niin ja näin.
    Ovat itse saattaneet saada näiltä ihmeellisiltä myyjiltä tuontiautoja sellaisilla hinnoilla että niiden kuluihin mennyt sitten jo toisiin autoihin tarkoitetut rahat tai sitten näillä tarinan kertojilla niin huono laskupää etteivät osaa laskea kuluja yhteen kun autot lopulta täällä ?
    Nämä mielipiteet ohjaavat sitten joitakin asiakkaita näille ihmeellisille myyjille .
    Samoin jo -80 luvulta lähtien osa tuojista myynyt joillekin autoja persnetolla käyttäen toisten rahoja niihin. Näin saaneet hyviä mainosmiehiä näistä halpojen autojen ostajista itselleen.
     
    Muokattu: 25.12.2018
  6. freetime-cruiser

    freetime-cruiser Double Gearhead

    Tällaista 1990e Mondeota tarjottiin vaihdossa:
    https://m.nettiauto.com/ford/mondeo/10174659

    Myyjän kannalta harmillista että Fonecta ohjelma näyttää tekstiviestin lähettäjän nimen (naisen nimi tällä kertaa) joka viittasi hyvin vahvasti erääseen raviurheilusta tykkäävään vähemmistöön (rasismisyytteiltä välttyäkseni mainittakoon, että kyseessä voi olla ihan ihminenkin mutta epäilen).

    No rutiinina auton rekkari Googleen ja kappas, edellinen myyjä on vielä viimeviikolla tätä myynyt kannentiivistevikaisena ja 200tkm enemmän ajettuna varaosiksi hintaan 550e:
    https://m.nettiauto.com/ford/mondeo/10089179

    Ai että mie tykkään mustalaisista!
     
    Roberto, passerby, Norri ja 4 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  7. Harley

    Harley 1st gear

    Dimitri vähän yritti tehä tiliä,:D
     
  8. darpen

    darpen Gearhead

    Oikein xenonit kans... tais olla ihan normi polttimot kumminkin ton ikäisessä, kuten oli uudemmissakin saman korimallin voortissa.
     
    eilhik tykkää tästä.
  9. freetime-cruiser

    freetime-cruiser Double Gearhead

    Nettiauton huoltokirjan kuvassa muuten näkyy yks leima 267900km 2014, katsokaapa niin kohta ilmoitusta muokataan ja kuva häviää :D
     
  10. JC5IEDM

    JC5IEDM 3rd gear

    Kas, koko ilmoitus hävisi :rolleyes:
     
    isalmela tykkää tästä.
  11. oceanic7

    oceanic7 Double Gearhead

    Joulun ihme!
     
    isalmela ja Pertti K tykkäävät tästä.
  12. 59Kingswood

    59Kingswood Double Gearhead

    Veikkaan myös, että on hooseiskoilla.
    Kuitenkin noihin oli saatavilla xenoneita, ihan hiljakkoin töissä etsiskeltiin aika pitkään ja hartaasti xenon-umpioo peurakolarissa haljenneen tilalle -02 mondeoon.
     
  13. Carpenter

    Carpenter Double Gearhead

    On ihmisiä ja on nätisti sanottuna saatanan vitun perkele mustalaisia.
     
    passerby, Norri ja freetime-cruiser tykkäävät tästä.
  14. Carpenter

    Carpenter Double Gearhead

    Vielä, olen aina ollut hyvinkin tarkka kaupoissa mutta porilainen hagert kusetti mua bulvaanin
    välityksellä oikein kunnolla vuonna 2001, se tuli maksamaan mulle 115000 markkaa!
     
  15. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    K vai L? Vai joku muu
     
  16. Carpenter

    Carpenter Double Gearhead

    Oliko kysymys mulle?
     
  17. Karpov

    Karpov Double Gearhead

  18. Carpenter

    Carpenter Double Gearhead

    Tunnetko nuo?
     
  19. multsi

    multsi 2nd gear

    Mikseivät jotkut suostu postittamaan?

    olisin ollut halukas ostamaan erään ostan, Mutta vastaus oli "en mä jaksa laittaa postiin". Olisin kyllä luonnollisesti maksanut postituksen.
     
  20. Seevu

    Seevu Double Gearhead

    Olen motskaripuolella huomannu tämän saman; tavaraa halutaan myydä, mutta jos ei ostaja hae, niin heitetään mieluummin vaikka roskiin.
     

Kerro tästä muillekin!