OOONO Liikennevaroitin

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja north, 27.12.2018.

  1. north

    north Gearhead

  2. Karpov

    Karpov Double Gearhead

  3. mietmi-3

    mietmi-3 Double Gearhead

    Mahtaa olla bernerin vehkeitä millä skannaavat missä ajat :eek: .Sori oli pakko.....
     
    Nikuzai, mikaa7146 ja north tykkäävät tästä.
  4. plagu

    plagu Gearhead

    Jos tuo vaatii sen pöhelimen ni eikö se oo sama asentaa waze siihen eikä maksa ku 0€
     
  5. paikkatakki

    paikkatakki Gearhead

    Mulla on Androidissa Tom Tomin nopeuskamerat sovellus. Ei maksanut mitään ja silläkin voi ilmoittaa muille Tom Tomin käyttäjille siirrettävistä kameroista.
     
  6. mikaa7146

    mikaa7146 Gearhead

    Mitäs jos pitäs ihan vaan silmät auki kun ajelee? Noi purkithan näkyy pitkälle ja tutuilla pätkillä ne tiedetään.
     
    Norri ja Ana67 tykkäävät tästä.
  7. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead


    Ei kait ny kukaan tutulla pätkällä tollasta tarttekkaan

    Idiootti ottaa sakon kotiovella, mutta jossain keskellä lakeuden peltoja 60 alue ja telkänpönttö, niin ei ehken se kaikkein tutuin paikka jos ekaa kertaa eläjään siellä liikenteessä
     
    Mikkis ja isalmela tykkäävät tästä.
  8. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Mä kans koko ajan oon ihmetelly, mihin se erillinen purkki tarvitaan. Kaikki samat vehkeet on jo puhelimessa.
     
    Muurahainen tykkää tästä.
  9. pekka.j

    pekka.j Gearhead

    Mulla on ollu tollanen purkki muutaman viikon autossa.
    Aikoinaan mulla oli tolpat ladattuna navigaattoriin ja ihan hyvin se saman homman hoisi, tosin harvemmin mulla navia arkiajossa oli mukana ja joskus 10 vuotta sitten kun puhelimien navit parantui jäi se härveli eläkkeelle.
    Noita puhelimiin asennettavia varoitus appeja en ole koittanut, voi olla että ovat oikein hyviäkin.
    Miksi sitten ostin purkin kun ilmaiseksikin ois selvinnyt? Lähinnä ihan mielenkiinnosta aihetta kohtaan ja koska toi tuntui kätevältä käytössä. Mulla on autossa ollessa puhelin melkein aina taskussa ja toi purkki mittaristossa, siellä se sit vikkuu ja piipittää niin perkeleesti, eikä sen käytöstä tarvi sen enempää huolehtia. Niin joo, puhelimen akkua toi syö noin 2% mun käytöstä.
     
  10. valpas

    valpas Gearhead

    Jonossa ajellessa, ei tahdo havaita ainakaan näitä uusia telkänpönttöjä riittävän kaukaa. Nekin alkaa ottamaan jo pienistä ylityksistä, kun laki astuu voimaan.
    Kannattaa ajella vähintään viis alle, niin ei tuu varmuudella ylimääräistä maksettavaa.
     
  11. mikaa7146

    mikaa7146 Gearhead

    Totta tuokin, työn puolesta kilsoja kertyy n.80-100tkm vuodessa ja pakko katella tietä enämpi kuin puhelinta tai navia. Varmaan ihan hyvä laite joka tarvitsee. Monesti huomannut nämä tolppien kohdalla ja vähän ennen jarruttavista, samoissa liikennevaloissa sitten ovat taas siinä keulan edessä.
     
  12. Stanu

    Stanu 3rd gear

    3kk ollut ko laite käytössä ja hyvin toimii. Parasta on se, ettei tässä tarvitse availla mitään appeja tai laittaa päälle mitään. Lähtee käyntiin automaattisesti kun auto liikahtaa ja kuittaa vielä vihreällä valolla, että on yhteydessä kännyyn.
    Eihän tätä normi työmatka-ajossa tarvitse, mutta heti kun ajaa ennestään tuntemattomalla reitillä, on pirun kätevä laite.
    Kännystä saa säädettyä varoitukset (äänet ja etäisyyden/ajan).
     
  13. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    No tottakai siihen, että joku saa rahaa
     
    sdfsd, valpas ja Jussi289 tykkäävät tästä.
  14. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Mites tohon tallennetaan ne uudet tolpat kun osuu kohdalle ?
    Hälyttääkö vain ajosuuntaan olevat vai myös vastaantulijan puolen tolpat ?
     
  15. north

    north Gearhead

    Tos ohje.
    https://ooono.dk/fi/?v=f0aa03aaca95

    Mua ihan kiinnostaa toi helppo käytää ei muutakun auto käyntii ja menoks.
     
  16. Stanu

    Stanu 3rd gear

    Ei ainakaan vielä ole hälyttänyt vastaantulijoiden kaistalla olevat tolpat.
    Kehällä uudet tolpat ovat tulleet karttapohjaan melkoisen nopeasti. Muutamassa päivässä olivat pompsahtaneet näkyviin.
     
  17. AnHie65

    AnHie65 2nd gear

    Tästä olisi tosiaan hyvä kuulla kokemuksia lisääkin.
     
    Nikuzai tykkää tästä.
  18. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Vielä kun sais tolppatakuun eli sakko maksetaan jos ei varottanut. Eikös jossain digiparkkikiekossa ollut sellanen, että sakko maksetaan jos tullut digikiekon häiriöstä tms?
     
    north tykkää tästä.
  19. north

    north Gearhead

    Kyl mä täs kerron et tekeekö tol mitään.
     

Kerro tästä muillekin!