Gallup: millä ajat talvella?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja rautasydän, 13.1.2014.

  1. 0rs0n

    0rs0n Gearhead

    Mull ois muutama rengas sarja buikkeihini. Mut vara osat kaukana..... mielummin ajaisin buikilla

    Tosin Ton toisen sais ajoon mutta en nyt ota koska se on vähä rakentelu työn alla. Ja kakkos vaihde hukassa? En tiiä. Mistä se löytys?
     
  2. toyopet

    toyopet Double Gearhead

    Minäkin käytin kerran, se taisi olla tammikuussa 2000. Lupaili pitkälle pakkasia, justiin rempattu kone, mihin piti öljyt vaihtaa ja ei innostanut pakkaseen lähteä kerrostalon parkkikselle makoilemaan. Maksoi 80mk vaikka öljyt ja putsari oli omasta takaa.
    Sen jälkeen olen vaihtanut itse, jos vaihto osuu koville pakkasille, niin ajetaan vaan niin kauan, että lauhtuu. Ei se pari tonnia ekstraa tapa konetta.
    Ja en nyt äkkiseltään keksi syytä, mikä siinä hommassa nyt suuresti voisi pieleen mennä.
    Transitin suodattimen kotelon kanssa sai olla tarkkana, kun se ei tahtonut aina ekalla mennä uraansa.
    Niin joo, 502 valmetissa oli sama ongelma ja se kone täristeli itse sitä pulttia löysemmälle, kunnes alkoi tihkua. Onneksi siihenkin löytyi ratkaisu, sorvattu sovitekappale modernille suodattimelle.
     
    isalmela tykkää tästä.
  3. |Lake|

    |Lake| 3rd gear

    Onhan siihen talvirenkaat :oops:sillähän minä olen ajellu talvet tähän asti... Mutta kokeillaan nyt yksi talvi näin, pysyy manuaalivaihteetkin hallinnassa paremmin. Ja ihan kiva ollu kepitellä pitkästä aikaa, vaihtelu virkistää.
     
  4. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    wilden pump merkkisiä pumppuja oli teollisuudessa edelleen käytössä, osa ajalta kun kukaan muu ei valmistanut paineilmalla käytettävää imupumppua kuin wilden pump.
     
  5. mpower

    mpower Double Gearhead Bannattu

    Nokitan HD imupumpulla!Sopinee myös Harley Davidsoniin!Patent pending!Slurps!:D
    https://m.motonet.fi/fi/tuote/803191/Oljyn-imupumppu-2-letkua-HD
     
  6. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    toi on jo roomalaisten keksimä
     
  7. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Selkeästi parempi kuin poliisien Volvot.
    :poff:
     
  8. LUM-1

    LUM-1 Gearhead

    cevyvani oli kuiten paras :odeek:
     
    Jooli tykkää tästä.
  9. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Takamatkalta voittajaksi.
     
  10. TopoTA

    TopoTA Gearhead

    Mä ajan -96 Trans Amilla kesät talvet,nastoilla hyvä ja lämmin talviauto!
     
    Marklin, Jooli ja Karpov tykkäävät tästä.
  11. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    350 ?
    Itse tuli ajeltua ´90 Firebirdillä (305) viisi talvea, eikä todellakaan ollut huono talviauto.
     
  12. fxsts

    fxsts Double Gearhead

    Mustang Ecoboostilla ja kesällä sitten myös -65 V8 avo Plymouth Valiantilla.
     
    FuryIII '71 tykkää tästä.
  13. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Nyt pois tommoset viestit täältä. Joku nissanmies vielä lukee.
     
    sdfsd, jariha ja Marklin tykkäävät tästä.
  14. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Ai stana, jos jonkun mielen pahoitin.
    Nissaneista en osaa mitään sanoa, kun en oo koskaan niitä omistanut.
    Enkä muuten mitään muutakaan japsiautoa.

    t. rajoittunut idinootti
     
  15. fxsts

    fxsts Double Gearhead

    No, vaimollani oli 1,3 l isolohko Micra ja mielestään paras auto maailmassa pysty kisaa Audien kanssa, pitkään ajoi kunnes ilmoitin etten enää hitsaile enää ja nykyään ajaa 500 Fiatilla.
     
  16. Carpenter

    Carpenter Double Gearhead

    Hys hys, älä mainitse EcoBoost sanaa täällä kun jotkut joihin minä en lukeudu eivät
    ymmärrä että mussessa voi olla noin 300 heppainen neloskone, ennen he ajavat
    tojotalla tai alitehoisella taunuksella. ;)
     
    isalmela tykkää tästä.
  17. toyopet

    toyopet Double Gearhead

    Jos se onkin 3.5 v6 ecoboost...
     
  18. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Musse pitää olla 67 4729292 super hyper cobra jet mutta mieluummin ajan toyota avensis koska joo.
     
    Jooli, Pertti K, sdfsd ja 1 muu tykkäävät tästä.
  19. fxsts

    fxsts Double Gearhead

    Juu onhan se enemmän kuin aikaisempien V8 teho, mutta eihän se voi olla oikea Mustang kun siinä ei ole V8:saa. Kyllä se ihan oikeasti kyllä kulkee aika mukavasti.
     
  20. Carpenter

    Carpenter Double Gearhead

    Tiedän nuo. :)
     

Kerro tästä muillekin!