Harraste Volvo

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Projektit', aloittaja max, 24.12.2018.

  1. Rusty

    Rusty Double Gearhead

    Jopas jotakin. o_O
     
    Custom_Rod ja palontie tykkäävät tästä.
  2. https://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=102859.msg1061396240#new

    "Hitto tuolla toisella foorumilla, overdrive, mun koko ketju poistettiin ja mulle annettiin bannit 3kk ajaksi, luultavasti siksi kun mulle vittuiltiin siellä, niin vähän avauduin sitten, niin tuli bannia."
     
    Custom_Rod, '68Hearse, viikinki75 ja 5 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  3. f34

    f34 Double Gearhead

    Samaa jankkaamista tuollakin, mutta ylläpitäjä siivonnut osan viesteistä.
    Äijä päätti siellä siirtyä kuitenkin ruiskuihin ja ettii nyt ruiskusuuttimia.
    Ja kyselee männänrenkaiden viilailusta vaikka ei vielä autoa tontilla
     
    Shitkicker ja palontie tykkäävät tästä.
  4. LUM-1

    LUM-1 Gearhead

    3kk bannit
    sehän on vulva jo valmis ku pääsee takas tänne :odeek:
     
  5. Kalu

    Kalu Double Gearhead

    ^Joo, mutta mitenköhän tämän topikin alottaja, tuskin Max on päässyt volvorojektin tekemisessä haaveilua pidemmälle...
     
    palontie, Inlinee, max ja 1 muu tykkäävät tästä.
  6. pantera

    pantera Double Gearhead

    mäksin pitää tietenkin rakentaa määdmäks volvo, mikään muu ei sovi pilottitakin habitukseen

    [​IMG]
     
    palontie tykkää tästä.
  7. max

    max Double Gearhead

    Mulla on jo -70 Mad Max Camaro mutta pilottirotsia en ole kyllä ikinä omistanut.
    On kyllä saksalaisen prätkäpoliisin lyhyt vihreä nahkarotsi ja hihassa tietty suojeluskunta merkki.Eikös ajakin saman asian?
     
  8. pantera

    pantera Double Gearhead

    uujea :cool:
     
  9. north

    north Gearhead

    Kyl kai ny sulta yhden MAX Volvon rakentaminen onnistuu.
     
  10. max

    max Double Gearhead

    Älä yllytä hullua!
    Kaikki mielenliikkeet nyt vaan näitä koskien liikkuu 454 mottien ympärillä ja mitä kaikkea jännää haalituista osista saadaankaan aikaan.
    Crowerin ruisku passais just sopivasti World Merlin kansien kanssa.Täähän rupeaa jo sopivasti kuulostamaan jopas haaveilulta,eli Volvo meininki on hyvin hengissä.
     
  11. fenix

    fenix 3rd gear

    Meinasin ehdottaa Jopakselle, että jos Max laittaa pikkulohkon Volvoon, niin hän laittaisi vastaiskuna vinokoneen Chevyyn. :D
     
    Custom_Rod, FuryIII '71 ja max tykkäävät tästä.
  12. max

    max Double Gearhead

    No joo,leikki sikseen sillä käy kyllä vähän sääliksi sairas ihminen.Toivon että saa tämän Volvo touhuun päätökseen.Ylläpito vois mun puolesta poistaa tämän ketjun ja keskityttäisiin kaikki vaan omiin projekteihin.
     
    dart -66, Inlinee, isalmela ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  13. Toope

    Toope 2nd gear

    Ehken parasta paskaa pitkään aikaan
    od:lla.Ja en tarkoita J_J:tä.
     
  14. peto

    peto Gearhead

    Kyl mä niin ilolla näkisin Maxin rakentavan 66 Volvon 454:lla ja henkselivedolla. :p:D:p

    Joskus kuulin että noi henkselivedot kesti n.300hp tehot rallycross kuuskutosissa. Sen jälkeen henkselit alkoi paukkumaan. Daffi testaili paljon variaattorivedon käyttöä moottoriurheilussa. Mm. Formuloissa, rallycrossia ja rallissa.
     
    Custom_Rod, max ja north tykkäävät tästä.
  15. hantta

    hantta Double Gearhead

    Käy ttivät tuossa 66: sessa Fordin bda- konetta ;)
     
    Custom_Rod, palontie ja peto tykkäävät tästä.
  16. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Ilmeisesti muokannut viestiänsä, koska tuommoista tekstiä en sieltä löytänyt.
     
    1purehell tykkää tästä.
  17. north

    north Gearhead

    Varmaan toi valvoja on puutunu viestiin ja mun mielestä iha hienosti ja asiallisesti.
    Lainattu.
    "Eiköhän lopeteta heti alkuunsa tämä vääntö ! Toisen foorumin asiat ei kuulu tähän !"
     
    max ja isalmela tykkäävät tästä.
  18. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Harmillista moderointia. Itse olisin poistanut koko ketjun
     
    Custom_Rod ja xarper tykkäävät tästä.
  19. xarper

    xarper Gearhead

    Poistetaan koko palsta! Ja kielletään kaikki samalla!

    Terv. Päivi Räsänen
     
    Custom_Rod, renttu81, palontie ja 1 muu tykkäävät tästä.
  20. 1purehell

    1purehell Double Gearhead

    Onhan tuo tyylinsä tuokin, että ensin yhdellä foorumilla vängätään ja vängätään asioista ja pidetään itsepintaisesti kiinni omista, ei välttämättä niin fiksuista ideoista. Sitten toisella foorumilla esitetään muualla neuvotut asiat omina suunnitelmina. :rolleyes: Mutta samapa tuo mulle.
     
    Camino'79, isalmela, Inlinee ja 1 muu tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!