Suzuki T ja GT topic!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kaksipyöräiset', aloittaja sdfsd, 27.6.2016.

  1. riviera56

    riviera56 Double Gearhead

    Kiitos Sdfsd osista. Vielä puuttuu ehjä oikean mallinen etulokasuoja. Onko kellään takan koristeena yms. tarpeettomana?
     
  2. 42olds

    42olds 2nd gear

    Kylläpäs alkoi taas insinöörin viisaus ottamaan päähän.
    Etulokasuojan irroitusta varten yhden pultin takia piti eturengas ottaa irti. Muut pystyi aukomaan ilman mitään sen kummempia ongelmia.

    Eihän siinä mennyt kuin pari minuuttia enemmän, mutta kaikki ylimääräinen aika tuolla itikoiden keskellä on liikaa.
     
  3. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Ole hyvä vaan. Mukavaa kun osille oli käyttöä.

    Jos tuolta tallista etuloksun löydän kun siivoilen niin ilmottelen mutta pahaa pelkään ettei ole.
     
  4. riviera56

    riviera56 Double Gearhead

    Se on 42olds totta. Kylmäkin siellä on...
    Muutaman viikon aikana on sattunut ja tapahtunut. Prätkäharrastajat tuntuvat olevan vielä enemmän positiivisessa mielessä paukapäitä kuin konsa autoharrastajat. Talli täys roipetta niin on hyvä ihmisen olla...
     
    sdfsd ja rb tykkäävät tästä.
  5. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    löysittekö etulokaria mistään?
     
  6. stealth

    stealth Gearhead

    Onko kellään tarvetta T/ GT 500 pakoputkille, olis sellaiset jouten.
     
  7. riviera56

    riviera56 Double Gearhead

    Pikku vaihtokaupoilla se löytyi. Pyörä museorekattu ja tällä hetkellä tarpeettomana Torissa. Osta pois!
     
    sdfsd tykkää tästä.
  8. Ruuvailija

    Ruuvailija 1st gear

    Haluaisko joku ostaa 250 GT -76 alkuperäiskunnossa.. ??
     
  9. Sierra

    Sierra Double Gearhead

    Oli muuten mielenkiintoinen ongelma t500 mallissa talvella. Remontin jälkeen käyntiin ja oikean puoleiseen sylinteriin ei tule kipinää. Kaikki mahdollinen tuli käytyä läpi ja mitään vikaa ei missään, ei katkojankärjissä, ei kondesaattoreissa, ei johdoissa, ei puolissa, ei tulpissa. Eli käytännössä kaikki tuli vaihdettua ristiin ja vedettyä sähkökin ulkopuolisella johdolla, mutta kipinä vaan puuttui vastoin tervettä järkeä.

    Tehdäänpä vielä mystisempi diagnoosi :
    Sitten kun vahingossa käänsi virta-avaimesta valot päälle, vaihtoi kipinävika sylinteriä, vaikkakin puolille virta tulee yhdestä johdosta joka haaroittuu puoliin vasta 10cm ennen puolia.
    Eli ilman valoja toimi toinen sylinterin ja valojen kanssa sitten toinen, aina toisen ollen aivan mykkä.

    Ja jatketaan mystisellä linjalla:
    Kun lopulta pisti akun paikalleen, alkoi molemmat sylinterit toimimaan kuin taikaiskusta ilman mitään vikaa.

    Onko tullut kelleen muulle samaa ongelmaa vastaan?
    Itselleni selitin tuon silleen että jotenkin mangneeton tuottaman vaihtovirran taajuus sotkee kipinän... Varmaan oskiloskoopilla olisi ollut mielenkiintoinen tutkia tuota juttua jos olisi aikaa ollut enemmän.
     

Kerro tästä muillekin!