Rikoin tbi:n

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja monster, 16.1.2019.

  1. monster

    monster Gearhead

    95 2500 454 pikappi.käytin ecm pöydällä noin niinku uteliaisuuttani,takasin melkein saman tien mutta vika valo ei enää sammu eikä testerillä pääse lukeevikoja edes hyppylanka systeemi ei toimi.auto kyllä käy.auto oli ehjä ennen kun irrotin poxin ..kaikkee yritelly katella mutta ei toimi, oisko vinkkiä.
     
  2. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Mitä sille boksille teit? Ihan vaan katsoit vai tinailitko tms?
     
  3. monster

    monster Gearhead

    En mitään, katoin numeron ja gooklasin että mihin autoon kuuluu ja kuulu mun autoon laitoin takas.
     
  4. f34

    f34 Double Gearhead

    Kai sulla oli akun kaapeli irti kun irroitit boksin? Joissakin vehkeissä herkkiä virtapiikeille.
     
  5. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    No ei siinä mikään sitten särkynyt. Ota akun kengät irti 30min. Ennenkö toimi?
     
  6. caprice305

    caprice305 Double Gearhead

    Eikö siihen muutama min riitä?
     
  7. Turbiini

    Turbiini Gearhead

    Oliskohan johtoliittimet jotenkin rikottu edellisten toimensta ja nyt osa pinneistä luistanu edellä?
     
  8. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    niin kai tai vaikka ecm sulake. Parhaan lopputuloksen saa kuitenkin kenkien irrottamalla :D

    niin jossei jopa nyt runtattu, vanisss silti oli pulttivarmisteinen suht tanakka liitin mulla ainakin.

    Omassa pikapissa näky ecm numero kyllä ilman irrotustakin.
     
  9. monster

    monster Gearhead

    Akku oli paikallaan touhussa, ollu yön nyt irti viroista lähettävä katteleen mutta en poksin käryyn jotenkin usko.
     
  10. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Ja mitään vikaa autossa ei ennen irrotusta ollut?
     
  11. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

  12. monster

    monster Gearhead

    No siitähän se rupes toimii.jännää kun joskus ei sit millään toisena päivänä taas rokkaa.pistokkeet kiinni akun piuha kiinni ja käymään niin kun mitään vikaa koskaan ollutkaan.
     
    hantta tykkää tästä.
  13. f34

    f34 Double Gearhead

    Noi ecut ja ecm:t on vähän niinkuin pieniä tietokoneita, joskus auttaa kun buuttaa ottamalla virrat pois. Siell on voinu mennä bitit poikittain prosessorissa.
     
  14. monster

    monster Gearhead

    Tää kun mulle uus keksintö niin pitää joka paikkaan kurkkii.viel jotain kylmä käynti ongelmaa pitäs selättää ,vähän hankala kun ei tiiä noista arvoista mitä ne pitäs olla.
     
  15. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Eikai vaan stumppaa? :poff:
     
    Ranee ja Rotten tykkäävät tästä.
  16. monster

    monster Gearhead

    Ei huutaa mun mielestä liian kovilla kiekoilla ,jotain päälle tonnin.
     
  17. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Kauanko? Alussa kyllä on pakkaskeleillä hiukan päälle tonnin. Ja äkkiä joku 800-900rpmkin kuulostaa kovalle vs joku 4cyl toyota ryypyllä
     
    Jussi289 tykkää tästä.
  18. Swinger71

    Swinger71 Gearhead

    Mulla teki Firebird aikanaan tuota samaa. Oli ilmavuoto läppärungon ja imusarjan välissä. Eli tiiviste paskana.
     
  19. monster

    monster Gearhead

    Joo laitoin tiippari sarjan kyllä ruuttaan ja sinne väliin.aikas paljon tähän kyllä vaihdettu muutenkin kaikkee himmelii.imuvuoto oikeestaan mahdollinen enää imukannen ja kansien välissä.tarttis tehä tupla putkisto kun kerkesi niin vois noita päästöi katella paremmin puolin ja toisin.900rpm on tän ryskän tyhjäkäynti kuumana,
     
  20. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Kokeiles säätää iac

    http://www.handen.us/caprice/iac.html
     

Kerro tästä muillekin!