Nettiautosta bongattua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rüsselsheim, 28.4.2006.

  1. MudMax

    MudMax Gearhead

    ^Ja tässäkin topikissa samaa olympiavolkkaria ainakin jo toisen kerran vuorokauden sisällä.
     
    Custom_Rod tykkää tästä.
  2. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Mut hei se on sentään audi! Eli lisää vikaa kovemmalla rahalla ja imagolla
     
    mikkis83 ja Custom_Rod tykkäävät tästä.
  3. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Monasti jopa paskempaa. Yks esimerkki oli nettiauton kallein caprice mitä kävin kattomassa joka oli joka tavalla paskempi mitä halvimmasta päästä olleet delttat, eikä ole ainut tapaus.
     
  4. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Kyllä halpa Oldsi aina kalliin Chevyn hakkaa...
    :poff:
     
    toyopet, speedy, esmi ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  5. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Onneks opin virheistäni.

    Aika sokea usko täälläkin näyttää olevan monilla johonkin tuntemattomiin suomi- remonttireiskoihin jotka on myymässä tuotoksiaan. Liekkö oppirahat maksamatta.
     
    Custom_Rod tykkää tästä.
  6. Harri S

    Harri S Double Gearhead


    Et kyllä ole oppinut.
    Et sä muuten täällä joka säikeessä purnais.
     
    jariha tykkää tästä.
  7. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Mul on entisöity+mr moottoripyörä = koko moottoripyörän läpikäynti eessä. No tankkia ei tartte maalata.

    Oppirahat maksettu tostakin.
     
  8. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Oppia voi monella tapaa
     
  9. Harri S

    Harri S Double Gearhead

    Juu. Ja toiset ei opi koskaan.
     
    jariha ja Charger´69 tykkäävät tästä.
  10. Custom_Rod

    Custom_Rod Gearhead

    kannattaa hankkia auto failcoinilta niin tietää ainakin mitä saa eikä tartte hitsata
     
    Dataviilaaja, ramman, north ja 1 muu tykkäävät tästä.
  11. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    mun ei ole ikinä tarvinnu purnata esim. yleisestä keskustelusta tai vaatia sen sulkemista, en ole hirveemmin purnannu muista käyttäjistä tai jostain yksittäisistä aiheista tai vaatia niitä suljettavaksi.

    Joku voi mulle toki huomauttaa purnaamisesta mutta sinä olet melkeinpä viiminen joka sen voi tehä koska itekkin olet purnannu millon mistäkin.

    Mulla ei ole tarvetta tai kiinnostusta jatkaa tätä sun kanssas pidemmälle ja otan ton edellisenkin viestini takas koska se on turha provovastaus provoosi.
     
    Harri S tykkää tästä.
  12. Harri S

    Harri S Double Gearhead

    Juu. Me kaikki muuthan täällä joka säikeessä purnataan...:rotfl:
     
  13. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

  14. T5

    T5 Gearhead

    Wau.
    Mä tulin kattomaan tatti tanassa, että mille Nettiauton rytöläjille täällä tänään hihitellään. Mutta vastassa onkin täysimuotoinen käsilaukkuläpsyttely. Muuten pyytäisin keräämään puuterirasiat maasta, korjaamaan meikit ja poistumaan muualle jatkamaan vänkäystä, mutta täähän on jopa viihdyttävämpää, mitä ne nettiauton linkit.
     
    Dataviilaaja, deeäxä, renttu81 ja 20 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  15. PeteKoo

    PeteKoo 2nd gear

    Ihan mielenkiinnosta, minkälaisia autoja rakennat, olet rakentanut ja/tai millä kesäsin tulee cruisailtua?
     
    Make.S tykkää tästä.
  16. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Kausnkos tuo on sulla ollut?
     
    Custom_Rod tykkää tästä.
  17. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Kaikennäkösiä. Mitä haet tällä kysymyksellä?

    Tarkotukseni ei ole sanoa että olisin maailman paras rakentaja tai edes keskivertoa parempi. Kyse on ihan muusta mikä selviää kun luet viestit läpi.

    En edes oleta että kukaan joka multa auton ostaa luottaisi mun rakennelmiin yhtään enempää mitä minä luotan muitten tai pitäisi niitä jotenkin hyvänä. Se on ihan ostajan mietittävissä onko ne oikein vai pitääkö parsia vai onko ne niin huonot ettei kauppoja tule.
     
  18. PeteKoo

    PeteKoo 2nd gear

    Haen ihan sitä mitä kysyin, ei sen kummempaa.
     
  19. Custom_Rod

    Custom_Rod Gearhead

    vastaan sössön puolesta:
    rakennan ja olen rakentanut tieliikennekelpoisia ajoneuvoja. kesät vietän ehkä ahvenanmaalla sieniä viljellen. talvet saatan viettää korkeuksissa risteillen.
     
    jarona ja sdfsd tykkäävät tästä.
  20. mikaa7146

    mikaa7146 Gearhead

    Paha niitä mätiäkään hitsata, tuskin antavat lupaa tehdä tulitöitä kanitarhassa?
     
    sdfsd tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!