Ihmeellisiä myyjiä! (sivuten aihetta ihmeellisiä ostajia)

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja pete78, 15.7.2007.

  1. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead

    Paikan päällähän se aina pitää tinkiä ja viimesen hinnan kyselijöille varmuudeksi valehdellaan se millä myydään, et myöhemmin voidaan kitistä kun ei kukaan ostanu vaikka 3 alle pyynnin oisin myyny
     
  2. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead

    Minkä ikänen oktaavi?

    Vetareille ja oven kahvoille sekä pienille piste osille ois tarvetta, ellei sit koko vaihdelaatikolle

    Onko monen hengen ja koukkua?
     
  3. Carpenter

    Carpenter Double Gearhead

    Mustalaisen kanssa kun tekee kaupan niin voi peilistä mennä katsomaan petettyä miestä.
     
    rane58 ja Karpov tykkäävät tästä.
  4. isalmela

    isalmela Gearhead

    No se on helvetin hyvä juttu! Minä olen jo pidemmän aikaa hämmästellyt autojen hinnan määräytymistä. Nettiautossa, tällä foorumilla ja missä tahansa autoliikkeessä aina saat kuulla että just tämä kyseinen yksilö on semmonen joka ei oo paljon minkään arvoinen koska "blaa blaa blaa". Auta armias jos yrität ostaa jotain, niin homma kääntyykin päälaelleen. "Tämä on just se halutuin vuosimalli" ja "tätä on jo yksi porukka Kuusamosta tulossa hakemaan". Ja myönnettäköön, että meinaa mennä välillä tunteisiin tämä asia :D Terveisin nimimerkki "tekisi mieli vaihtaa tuo Lincoln johonkin Town & Countryyn tai muuhun jättifarkkuun mutta en viitsi aloittaa sitä sirkusta" :rolleyes:
     
    PilsnerBil tykkää tästä.
  5. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Yks syy miksi välillä tapahtuu outojakin autokauppoja on ostajien kriteerit.

    Katotaan vuosimallia ja maalipintaa vaikka kyse ois satasten tai ykköstonnien vehkeestä. Konepeltiä ei avata ja tekniikan kunnolla viis väliä.
     
    eilhik, Nikuzai ja PilsnerBil tykkäävät tästä.
  6. oceanic7

    oceanic7 Double Gearhead

    Mitä tarkoittaa "ykköstonni"?
     
    Peeaa tykkää tästä.
  7. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Alle kymppitonni.
     
  8. oceanic7

    oceanic7 Double Gearhead

    Tackar
     
    Pertti K tykkää tästä.
  9. PetteriT

    PetteriT Gearhead

    2000 vuosimalli, ennen faceliftiä. 5 hengen sedan ja ei ole koukkua
     
  10. Jeep360

    Jeep360 2nd gear

    Pitää osata pelata näiden kavereiden kanssa , rahastahan näillä on aina pulaa ja ei olis varaa ostaa autoa. Erään auton myin heille , hintaa laitoin siten että päästiin kunnolla tinkaamaan. Toista tuntia väännettiin kauppaa ja jouduin lähes tonnin antamaan alennusta , koska oli kyseessä viimeiset rahat. Kauppa mielytti kumpaakin , minä sain voittoa saman mitä vastapuoli alennusta.
     
  11. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Mä osaan kans pelata näiden kanssa, se on tosi helppoa!

    En myy.
     
    rane58, jjjkkk, faikku66 ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  12. faikku66

    faikku66 Double Gearhead

    Joo,en ole tehnyt tämän porukan kanssa minkäänlaisia kauppoja.Enkä tule tekemäänkään.
     
    rane58 ja Karpov tykkäävät tästä.
  13. Jeep360

    Jeep360 2nd gear

    Mun raja kulkee siinä , että en mistään hinnasta ostas autoa heikäläisiltä ,enkä mitään muutakaan . Toisaalta olis kiva tuntea tyyppi joka leimaa niiden autot. Aikoinaan löysin nettiautosta halvan käyttiksen autoliikkeestä ja lähdin katsomaan. No paikan päällä paljastu että joppari oli veljeksiä, matka oli sen verran pitkä , että ajattelin auton kuitenkin koeajaa.Auto oli viikkoa aikaisemmin leimattu , mutta pysy nippanappa kaistalla , kun vauhtia oli 40, puolsi ja täristi aivan saatanasti .Vein auton takas ja sanoin että ei kiinnosta . Hintapyyntö oli tonni , olisin saanu kahdella sataa , jos olisin tehny heti kaupat , jäi tekemättä.
     
  14. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead


    Voi olla liian uusi, pitäis olla sellainen kantikas niitä ensimmäisiä vag-konsernin autoja

    Kone meillä taitaa olla aaz, eli 1y turbolla
     
  15. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Vipajaako aazissa kunkkupultti?
     
  16. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    eikö se niin mene autokaupassakin kun uutta autoa ostaa että sillon Audissa on äänieristys, materiaalit, kokoonpanolaatu ja vähän kaikki parempaa kuin volkkarissa vaikka jotkut osat ovatkin samoja.

    Sitten kun sitä tarjoaa vaihdossa se Audi onkin samoista osista tehty mitä volkkari, eroa vaan merkki keulalla. Ei tästä paljoa ylimääräistä voi maksaa vrt. volkkari:rotfl::poff:
     
  17. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    80luvulla ja 90luvun alussa ton eron huomas, 2000-luvulla ei jos ei nyt a8sista puhe.
     
  18. Jouni_K

    Jouni_K Gearhead

    Ostat saksantuontia niin ne on ruosteettomia ja vähän ajettuja. Myyt saksantuontia niin ne on kaikki mittariruuvattuja ja koko ikänsä kaasupohjassa ajettuja.
     
    viikinki75, isalmela ja sdfsd tykkäävät tästä.
  19. oceanic7

    oceanic7 Double Gearhead

    Oon pudonnut jotenkin kehityksen kelkasta kun mä en vaan tajuu tätä. Että kun myyjä laittaa ilmoitukseen että tekstarilla saa parhaiten kiinni niin sitten niihin peruskysymyksiin auton kunnosta ei vastata ollenkaan. Tai sitten vartavasten laitetaan meiliosoite myynti-ilmoitukseen (joka on tyyliä "hyvä auto, kaipaa omistajaa") ja sitten kun kyselee vähän perustietoja autosta niin nolla vastausta. Reilun kympin autoja nyt useempi tämmönen tullut vastaan. Jenkkejä. Eikö niitä edes haluta myydä sellaselle jota kiinnostaa miten myytävä auto ylipäätään toimii?
     
  20. Mokaman

    Mokaman Double Gearhead

    Oon törmännyt samaan ilmiöön... Myös puhelimeen samaiset myyjät jättää vastaamatta eikä soita takaisin, vaikka pistää tekstarin perään notta olin autosta kiinnostunut, en puhelinmyyjä :D
     
    jariha tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!